reklama

Video: SR Suntour RUX

Autor: Keli, vydáno: 23.1.2014

ikonaSpolečnost SR Suntour, výrobce stejnojmenných vidlic v loňském roce oslavila 25 let trvání. Za celou dobu své existence se věnoval převážně výrobě vidlic té nejnižší kategorie. Poslední dobou však míří výše a suntourky se výrazně zlepšili. Že to u Suntouru myslí vážně, potvrzuje novinka na rok 2014, letos se totiž na trh dostává první dvojkorunková sjezdová vidlice s označením RUX (je to sice již druhá dvojkorunková vidlice produkovaná značkou Suntour, ale Duro Triple by jako sjezdovou vidlici označil jen málokdo).





Co se týče vlastností, je RUX zcela konkurenceschopná, disponuje zdvihem 203 milimetrů, v levé noze uvnitř najdeme vzduchovou pružinu se systémem zaručující progresivní chod, ten lze navíc ovlivnit pomocí komprese (a to jak pomalé, tak rychlé), samozřejmostí je regulace odskoku (hejblátka jsou už na pravé noze, na levá je pouze ventilek na foukání tlaku).





Vnitřní nohy o průměru 38 mm zajíždějící do monokového magnéziového odlitku vnějších nohou v kombinaci s pevnou 20mm osou dodají slušnou tuhost, kroucení či malé tuhosti bych se tedy nebál. Váha necelé tři kila (2890 gramů) a to i s speciální rychloupínací osou. Jedinou vadou na kráse je předpokládaná cena 1200 dolarů.

Další informace zde.





Vidlice byla testována více jak dva roky následující sebrankou Brett Tippie, James Doerfling, Garett Buehler, Guido Tschugg, Eric Carter and Ryan Berrecloth na různých lokalitách a závodech. Ostatně to uvidíte v následujícím vi­deu.



Tak co líbí se vám? Jezdili by jste suntourku nebo máte stále obavy?

Diskuze

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 23.1.2014 v 13:30

    Za ty prachy? Ne. Boxxer RC RULES

  • anonymní uživatel Slim (slim1784 (a) gmail.com) 23.1.2014 v 13:33

    viděl jsem, že je montují i na letošní Nicolaie takže bych se toho vůbec nebál

  • anonymní uživatel george 74 23.1.2014 v 13:38

    koukal sem na ni na Eurobiku jo stálo by to za to.

  • anonymní uživatel luky 23.1.2014 v 13:41

    vidlice dvoukorunka od suntour,s pojmenováním RUX -150MM,už tu před pár lety byla...

  • anonymní uživatel Matúš 23.1.2014 v 13:53

    Obavy by som ani nemal, ale tá cena je na Suntour trošku vysoká, no ale kto vie možno sa osvedčí a niekto si ju kúpi aj napriek tej cenovke :)

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:05

    za ty prachy? fakt ne xD za ty prachy nakoupis za velkoobchodku u znamyho vidlice s uplne jinym renome...a ze si Suntour renome pekne dojebal

  • anonymní uživatel krtek 23.1.2014 v 14:12

    Ádoš: čim si suntour dojebal renomé? novejma axonama, epiconama, duroluxama nebo snad auronem? ...nebo máš namysli XCR? nebo nejnižší řady dura? nebo je divný že je o 30k lacinější než emerald?

  • anonymní uživatel Sleemak 23.1.2014 v 14:14

    Rozhodně bych se toho bál. Jestli chceš mít vakl v nohách od novoty a litovat peněz tak jedině Suntour. Vím o čem mluvím.

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 23.1.2014 v 14:17

    Ados: "za ty prachy nakoupis za velkoobchodku u znamyho vidlice s uplne jinym renome" :-D No comment. Vsichni nakupujem u kamose za velkoobchodku, vid, voe ?!!?!

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:25

    hergot kdyz ta moznost je. A nerikej mi, ze u vas, kde bydlis nemate bike shop, kam kdyz prijdes, tak neni vetsinou problem se s majitelem dohodnout, ze vezme jednu vidli, ram navic a proda ti ji s daleko nizsi marzi. Je to o dohode a jak s lidmi jednas......RB Boxter jsem koupil uplne novej s tlumicem za 20 000kč - lina huba holí nestesti. Boxxera WC 2013 za 17 000 ( a to nejsem nejakej zavodnik, a kamarad velkodovozcu) LINA HUBA HOLI NESTESTI. Tak mi nerikejte, ze to nejde...pro krtka - je to subjektivni, ale tu znacku nemam rad, 20 let hnojili na co prisli a to ze ted par let jedou lip - verejny mineni a zvyk se tezko zvyklava na pozitivni stranu

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:27

    RB Boxter s tlumicem Fox DHX 5.0 v roce 2009, kdy jeste porad maloobchodne stal 40 000kč - asi umim jednat s lidma nevim - ac tady na DK asi spouste lidem lezim v zaludku

  • anonymní uživatel krtek 23.1.2014 v 14:27

    Ádoš: suntour si nic nedojebal... dojebali se akorát lidi který si koupili nejlevnější vidli na trhu a čekali že s ní budou drtit rampage.... tohle za sebou rampage má, tak asi proto to nestojí 10k...

  • anonymní uživatel krtek 23.1.2014 v 14:30

    Ádoš: a věřim že s tvojim obchodnim charizmatem bys jí za polovinu velkoobchodní ceny taky vybojoval ;)

  • anonymní uživatel Air 23.1.2014 v 14:32

    Ádoš ty si zas nějakej přechytračelej pražáčeQ ne?..

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 23.1.2014 v 14:34

    Ados: No to je pekny, lina huba...holy shit:-) Jsme snad nekde v ciganove v Maroku na trznici? Ja nevim no, tak ti prodejci jsou teda asi fakt vsichni turbo ko-koti, kdyz u nas jedou byznys timhle stylem. Budto at si na cenovky daj "dohodou", nebo at tahnou do riti a eshopy na ne, sr-ace :-D

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 23.1.2014 v 14:35

    Ados, potreboval bych sehnat ram V10c tak do 40 tacu, vyjednas to? Dam ti bura, jako odmenu:-)

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:37

    sem Pražáček a to že nakupujete za plný pálky je Váš problém pánové. To sem jedinej, kterej nerad kupuje za maloobchodní ceny? a ted se nebavim o komponentech...pláště, destičky, nářadí...to vem čert. Ale u větší investice se to vyplatí, tak proč to nevyužít

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:38

    2 Yeaah...mohl bych ti dát kontakt na prodejce v Řeznický ulici u Nám. Republiky, když to koupim na sebe, bude to za Velkoobchodní cenu...ale počítej s tim, že ta V10 bude z Kanady

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 23.1.2014 v 14:41

    Tak nam prosim te, dej nejakou radu, jak se to jako dela??? To jako prijdes do shopu a spustis" Dobrej, ja bych chtel ten ram eRBeee, ale chci slevu, vite? Ja jsem totiz z Praheee a mam vysokej najem a musel sem si koupit novyho zlatyho ajfouna, takze bych vas chtel vosockovat aspon o tu slevicku na ram... Nedelejte zagorku a dejte mi slevu.... si to vydelate zpetne na vidlacich, co nejsou z Prahee, neeee? Tem to poradne opalite, at calujou"
    Ne fakt porad, me to opravdu zajima, jak se to dela?

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:42

    2 Yeaah. Tomáš Hora se jmenuje

  • anonymní uživatel krtek 23.1.2014 v 14:42

    Ádoš a proč pořád srovnáváš nesrovnatelný? proč bys ruxe kupoval za MOC a RS za za VOC?

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 23.1.2014 v 14:45

    Ados: tohle myslis? www.ciho.cz/...

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:45

    2 krtek...protože moji známí nenakupujou Suntour....a Yeaah, nedělej ze mě pls imbecila :) ja nechodím k cizím lidem, ok - mám pár známostí

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:47

    2 Yeeah...jo jo, to je Tomášuv obchod. Znám ho x let, takže by to šlo nějak zařídit.

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 23.1.2014 v 14:47

    Ados, nemyslel jsem to nejak zle. Jenom sranda. Bohuzel ja jsem tady ten,k-okot, protoze nakupuju za MOC :/

  • anonymní uživatel krtek 23.1.2014 v 14:47

    kopit si lehkou levnou vidli a čekat že vydrží to co o 1,5 kila těžší a o polovinu dražší vidle je přece nesmysl.... v první řadě jde o chod a ten by se měl porovnávat ...ne kolik nárazů v plný palbě do stromu vydrží než se posere

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:51

    vážně nechodim k cizim lidem škemrat o slevu :))) a tu možnost má určitě více z Vás....chodí sem x lidí, kteří mají stokrát víc kontaktů a v bike odvětví se pohybujou desítky let - ani ti nechodí kupovat za MAC. A zkámošit se s někym, kdo vede obchod a při troše slušnýho jednání, proč by ti nevyšel vstříc.

  • anonymní uživatel krtek 23.1.2014 v 14:54

    Ádoš: tvl už vidim ty xichty zkusit tuhle fintu třeba v dookie :lol:

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:54

    2 Yeaah....hele jestli to s tou V10 myslíš vážně, můžu se ho zeptat. Má spoustu známejch v Kanadě, takže ten rám by ti ( mě ) sehnal za úplně jiný peníze, než je v ČR běžné. Pochopitelně, kdyby tam přišel cizí člověk a spustil, že chce slevu, poklepal by si na čelo :)

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:55

    2 krtek....v Dookie bych si to nelajzl xDD tam ty kluky znám jen od vidění xDD

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 14:57

    tam si pokorně kupuju pláště za 900 a držim hubu )))....ale když jde o velkou investici, vím na koho se obrátit

  • anonymní uživatel Air 23.1.2014 v 14:58

    Ádoš, no to je přesně ono, v dnešní době dělají známosti strašně moc.. pokud žádný nemáš hold máš smůlu :D

  • anonymní uživatel hoffman 23.1.2014 v 15:00

    tiež som nikdy vidlu za pultovú cenu nekupoval, mám skúsenosť, žýe každý rozumný obchodník je ochotný jednať, pri tej ryži, čo si prihadzujú je to aj z ich strany predvídateľné, nakoniec sú obe strany spokojné.

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 15:02

    2 hoffman....amen

  • anonymní uživatel hoffman 23.1.2014 v 15:03

    ale Suntour by som nezatracoval, je čoraz viac značiek, čo doňno ide, a to by si Knolly, Nicolai, Alutech a ďalšie pecky nevzali na triko, osobne som z nových várok šiel len Epicon a je to krásky kus.

  • anonymní uživatel krtek 23.1.2014 v 15:03

    2 Ádoš: :D přesně... jinak myslim že špatný renomé má suntour hlavně kvůli lidem s předsudky jako jsi ty.... maj přístupný video návody na všechno... netají se tim jak se ty vidle rozebíraj a co v nich je... podle mě má suntour super nabídku - a to fakt že si můžeš vidli servisovat samodomo což bych si třeba u foxe nelajz.... pomlouvat suntour kvůli tomu že je kámoš neprodává je taky zhovadilost, vole :D

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 15:11

    2 krtek...jo máš pravdu. Jsem člověk, kterej má předsudky. Nepomlouvám tu značku, protože by to oni neprodávali. Pomlouvám jí proto, že mi nevoní. Je to neobjektivní, zhovadilý, ale každej holt máme něco, co nemusíme. Stejně jako AGANG-nikdy osobně mi ta značka nepřišla pod ruku a stejně ji nemam rad- predsudky :/

  • anonymní uživatel slucky 23.1.2014 v 15:22

    Suntour jde ted hodne nahoru, spatna povest je zapricinena tim ze se jejich xc vidle davaj na chuckery a podobny kola. Napr marzocchi a dvo ma nektery vnitrni dily primo od suntoru.

  • anonymní uživatel Eda 23.1.2014 v 15:39

    Ty voe, borci, to si snad děláte srandu...
    Se tady budete předhánět, kdo má lepší známý?
    Ádoš klasicky nezklamal.
    Suntour jde nahoru a ještě nás hodně příjemně překvapí.
    A Boxxer RC není zas taková výhra, jak si všichni myslí.
    Obecně Boxxer není žádná výhra...

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 16:00

    ty si taky dobrej :) třeba tady " chodí sem x lidí, kteří mají stokrát víc kontaktů a v bike odvětví se pohybujou desítky let " v čem se Edo předhánim????!!

  • anonymní uživatel lupa (downhillmadness (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 16:14

    jedině RST!!! :)

  • anonymní uživatel R.B 23.1.2014 v 16:31

    nechapu proc do Ádoše valís/te ze je prazak... to je uplne jedno tim se muze ohanet jen debil a to ze nakupuje chytre a vyuziva toho co ma kolem sebe natom neni vubec nic spatnyho. Jen zavidite!

  • anonymní uživatel R.B 23.1.2014 v 16:36

    to co nemuzete mit nebo to nemate tak v tu ranu to nemuze mit nikdo jinej a kdyz to ma tak okamzite ho co nejvic ponizit a zhodit a valit do nej sracky. fakt ubohy

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 23.1.2014 v 16:54

    RB: Ty voe, ty ses slusne mimo:-)

  • anonymní uživatel R.B 23.1.2014 v 17:07

    precti si svoje prispevky a pak mluv ty zakomplexovance :-*

  • anonymní uživatel bok (bok (a) kongrez.cz) 23.1.2014 v 17:49

    Když jsem viděl těch komentů, čekal jsem zájem a debatu k vidli a vy zas měříte pindíky.

    Teď remcáte a za rok dva s ní budete na kopci ještě rádi machrovat. To, že asi znáte jen jejich nejnižší řady a čekáte ty samý neduhy i u 5x dražšího modelu, to je úsměvný. Nebál bych se toho a jak řiká Slim, jestli to dá germán v Nicolai na svůj rám, nebál bych se vůbec.

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 23.1.2014 v 17:55

    RB: Hele co beres? Ja to chci taky:-D BTW: Tvoje baba je zakomplexovana:-D

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 23.1.2014 v 18:00

    já sem nikde nenapsal, že ta vidle stojí za prd - napsal jsem, že za ty peníze raději pořídim něco s lepšim renomé. Zárovneň jsem napsal, že jsem ZAUJATEJ, což neni dobrý......www.youtube.com/...

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 23.1.2014 v 18:00

    bok: Jo diskuze k vidli bejt nemuze, kdyz ji nikdo ani nevidel na zivo:-)

    Jestli bude stat cca 25k korun, tak nevim nevim. Je to dost penez.
    Dost lidi uz pochopilo, ze nejaky Fox 40, drahy MZ, BOS a nedejboze ted Emerald nema ani moc cenu kupovat. Fukce je malokdy lepsi nez od Boxxera RC za 14 korun. Nejsem zadnej milovnik Rock Shoxu, ikdyby to vyrabel RST, tak to mam na salamu a koupim si to. Protoze vim, ze to funguje, je to nejlehci pruzinova vidle a levna.

  • anonymní uživatel bolekkrutor 23.1.2014 v 18:46

    Diskuze k vidli být může, třeba ve stylu:"líbí se mi, klidně bych do ní šel, jen mě tam točí ty trčící drobotiny na ráně, co po kontaktu se šutrem půjdou do kytek" Myslím, že je evidentní snaha suntouru se v poslední době vymanit z oné shit škatulky. A právě to, že je to jejich v podstatě sjezdová prvotina mě láká. Protože uplatnit se v tomto segmentu a získat zpět vložené investice znamená udělat vše pro její dobré jméno. Naopak "velcí hráči" často po čase hřeší na svém v minulosti vybudovaném jméně. V minulosti znamenala marzocchi etalon sjezdových vidlic. Za nemalý peníz člověk dostal vidlici, co dokázala perfektně fungovat klidně pět sezon, což je dnes nevídané. Pak se v tichosti výroba přesunula z Itálie do Asie, kvalita šla rapidně dolů, ale jméno a "setrvačnost" vydržela prakticky dodnes. A proč ne boxera za poloviční cenu? Mám ho a nutný servisní interval značně připomíná tatanku. Plastová kompresní patrona, která si, co se její konstrukce týče, nezadá s plastovými hračkami z kindr vajíček je jen třešnička na dortu. Obzvlášť po té, co se ona samovolně rozloží na prvočinitele a volně krauluje olejem. A taky se můžeme bavit o tom, proč jsou v boxxeru gufera taková jaká jsou, když neoriginální olejové za bratru 16kč na rozdíl od originálních funkci pouze nepředstírá, ale skutečně těsní...Chci suntour:)

  • anonymní uživatel kunda (kunda (a) kunda.cz) 23.1.2014 v 20:29

    Bolek má pravdu konecne něco normálního

  • anonymní uživatel Yeaah 23.1.2014 v 21:02

    jo, kunda a Bolek maj pravdu

  • anonymní uživatel mara 23.1.2014 v 21:32

    Nazor Bolka se mi libi, neco na tom rozhodne bude. Jsem spokojeny majitel Epukona 2012 na 4x kole a te vidlici za ty penize neni vubec co vytknout! A letos mam v hledacku model Auron na Enduro kolo a Suntouru, ac jsem mel trosku predsudky, myslim ze muzu 100% verit!

  • anonymní uživatel RB 23.1.2014 v 21:33

    R.B. není RB jen aby pak někdo zase netahal rádoby moje příspěvky:)

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 24.1.2014 v 8:48

    člověk aby se normálně styděl, že nenakupuje za pultovou cenu - a že tu možnost má 60% z vás, co jsem denně chodí. A ještě zpátky k mému prvnímu komentu v tomhle vlákně, kterej se nakonec rozjel v těžkej off topic a narážení, co si tady měřim péro a povyšuju se - to sem do teď nepobral. Ale k věci. Předpokládaná MOC cena 1200 US dolarů - u nás ve Střední Evropě určitě o dva fousy vyšší, to už jste na VYŠŠÍ cenně než třeba 888 RC3 EVO 2014 ( jo máte pravdu je 0,5kg těžší, ale to není až tak na škodu )nebo třeba Boxxer R2C2 2014 - taky levnější MOC nějakejch 24 500kč - obě tyhle vidle jsou už jsou ozkoušený a minimálně v případě Mz jsou pryč roky 2008,2009. Prostě si subjektivně myslim, když nějaká firma koncipuje svojí prodejní ekonomiku do low-end spotřebního trhu, je v něm roky zaběhnutá, tak pak neni uplně rozumný přijít se sjezdovou vidlicí, která je dražší než zaběhnutá konkurence. Kdo z vás ten model jezdil? nikdo. Nikdo neví, jak se ta vidle bude chovat po roce ježdění, ale hodně z Vás jí chce, protože to je něco nového a "dá to na budku" RS, MZ, Fox - no cenou určitě ne. Několikrát jsem v tomhle vlákně napsal, že jsem proti SR Suntour zaujatej, takže neobjektivní. Na týhle vidlici se mi líbí váha, ale třeba mohli jako první velkoseriově dořešit takovou maličkost jako jsou ochranný čepičky z tvrdýho materiálu, kterej by konečně zamezil ztrácení a rozmlacování točítek o šutry na spodnim monobloku. A věřit pochvalnejm řečem test riderů? no to snad nemyslíte vážně........

  • anonymní uživatel bolekkrutor 24.1.2014 v 9:18

    2Ádoš-Točítka jsou vážně k vzteku. Vůbec je smutný, že nikoho při návrhu nenapadne už jen taková banalita, jako je postavení kola na vidli, při manipulaci bez předního kola. Nicméně mnohem víc mě rozlítí plastové vnitřnosti. Absence povrchové úpravy, kdy z vidle po čase místo oleje vyleješ hliníkovou emulzi a hlavně patrony, kde je při výrobě vše sestaveno do hromady a pak udělá lis "cvak". Výměna celé zalisované patrony, kdy často může jít o směšnou závadu(vycvaklá segrovka, uvolněná špona ze špatně očištěného dílu...), ale nezbývá, než vyměnit ji celou.
    Ale k těmto neduhům, mi přijde vede až delší vývoj. Potřeba si z vyrobeného kusu uškrábnout ještě víc sádla, aby na novej mercedes bylo.
    Viděl jsem vnitřnosti duroluxe a možná právě to, je to, co mě drží v naději. Konec konců ze začátku je dostupnější, nikoli levnější švihat takové patrony na cnc automatu a kompletovat ručně, tedy závity=rozebiratelnost. Až po čase a jistotě prodeje si spočítají, že investice do mašiny na vylisování těla patrony a tím pádem konec rozebiratelnosti, se jim vyplatí...Snad to na dlouho nebude případ suntouru.

  • anonymní uživatel prazaaaak 24.1.2014 v 9:43

    suntour fox, jedna fabrika

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 24.1.2014 v 9:53

    2 prazaaak....proto si nakonec nechávám italku 888 RC2X 2007, ač mám teď nově doma RS WC 2013- nechci malovat čerta na zeď, ale prostě si myslim, že se ta vidle do dvou let rozpadne....nechutný ta spotřební doba

  • anonymní uživatel Toco 24.1.2014 v 10:02

    Proto ty "točítka" nevozím na vidlici, ale v montážním kufru v autě. Tam se neztratí, neutrhnou atp. a když potřebuji štelovat, hodím je na jízdu do kapsy a šteluji. Zaujal mě Bolkův názor, že by první modely mohly mít plně rozebiratelné vnitřnosti. Někdo tu navíc psal o dostupnosti servisových manuálů. Pokud by tomu tak bylo, tak sice zaplatím víc za produkt, ale servisuji doma skoro zadarmo a ne za 2k u Bartoníčka a jiných. V případě pokažení vnitřnosti zajdu do železářství nebo vytočím díl doma na soustruhu, případně zajdu za mistrem na střední kam jsem chodil, dám mu láhev, v práci si vezmu volno a vyrábím na CNCčku.

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 24.1.2014 v 10:08

    Toco: Uz vidim jak si beru volno na vytaceni nejaky pitchoviny do vidlice :-)

  • anonymní uživatel krtek 24.1.2014 v 10:10

    Toco: tak tak... www.srsuntour-cycling.com/...

  • anonymní uživatel krtek 24.1.2014 v 10:27

    www.srsuntour-electric.com/...

  • anonymní uživatel krtek 24.1.2014 v 10:28

    ten druhej odkaz neni žádnej vir :))) je to pdf soubor s vnitřnostma RUXE 2014... která jiná značka tohle zákazníkovi nabídne? možná jsem jen neznalý ale o žádné jiné nevím

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 24.1.2014 v 11:15

    2 krtek...já nevim, třeba každá jiná značka? :-) pdf manualy k Mz vidlicim jsou snad ještě obsáhlejší ( co do textu ) a obrázky tam jsou taky ;]

  • anonymní uživatel krtek 24.1.2014 v 11:19

    ok... jinak tohle neni manuál, to je jenom 3D model s popisem součástí... textovej manuál je zvlášť.... a jak je na tom mz s tou video podporou? nebo s nabídkou náhradních dílů a s rozebiratelností olejový patrony?
    já třeba s vidlí nikdy nebyl v servisu a upřímně bych byl pěkně nasranej kdybych měl platit obyčejnou servisní prohlídku

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 24.1.2014 v 11:37

    popravdě nevím - doma jsem měl 888 R 2004, 888 RC 2005, Super-T RCV 2007, 888 RC2X 2007. Až na Super-T jsem lezl do všech a servis si po zaučení dělal sám - dost primitivní. Otevřená olejová lázeň a patrony taky žádná vysokoškolská práce, na kterou by si potřeboval doktorát. Ty manuály, které byly na internetu bohatě postačovali NA VŠECHNO. Jak je to s videi - ted jsem letmo koukal na You Tube a ty videa s kompletnim rozebránim a popisem, tam jsou světe div se také.......nakonec mě zvykláte a začnu uznávat novou modlu a to SR SUNTOUR :) je to blbý, když se do diskuze o Suntouru přimíchá blbec, kterej na ní nespatřuje nic inovativního, zázračnýho a neotřelýho....hele ale víš co, chleba levnější nebude. Já před lety zrušil, protože mě s*ala jeho podstata a Dk je mym FB, tak chodim žvanit sem

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 24.1.2014 v 11:38

    *před lety sem zrušil FB, protože mě ....viz zbytek toho postu níž, nějak mi utekla půlka věty

  • anonymní uživatel macrider 24.1.2014 v 11:44

    nebál bych se jí,,, sám jezdím suntour Doro 150 zdvih a šlape jak Barbie od matela celé tři roky. Je to hybrid olej-pružina, servis je nenáročnej. Levá noha olej a regulace odskoku, pravá noha pružina obě nohy zvrchu písty na stlačení oleje-x-pružiny. Nemužu si na ní za ty směšný peníze ubec ale úúbec stěžovat. A že dostavá za uži holka jedna :D

  • anonymní uživatel RB 24.1.2014 v 11:53

    bolekkrutor:Tak si nemáš kupovat nejlevnější vidlici. Jak v R2C2, tak ve WC jsou kovové patrony, stejně tak v totemu. Stíráky na modelech 2012 stály za ho..no, to uznal i výrobce a dával k vidlím náhradní set všech těsnění. Můj totem 2011 má nalítáno kolem 6tis a pod stíráky nevyteklo nic(že by údržba a jednou za 3-6 měsíc výměna mazacího oleje, 10 minut práce a 12kč za olej).RS ná také servisní manuály a dokonce i ofiko videa. Proti suntoru nic nemám kámoš vozí duroluxe a pohoda. Předělaný na olej a bez vaklu, ale před tím měl jiného a ten vaklil solidně.

  • anonymní uživatel krtek 24.1.2014 v 11:55

    Ádoš: přiznám se že o ostatních vidlicích vim kulový, zjišťuju si podrobnosti o tom co mam, to je snad logický... takže se dá říct že jsem taky zaujatej ;) každopádně za ty prachy co jsem do toho dal jsem snad nemohl koupit nic funkčnějšího... strom tim ale neporazíš

  • anonymní uživatel krtek 24.1.2014 v 12:01

    Ádoš: a ještě jednu poznámku si neodpustim, je dost podstatnej rozníl mezi dostupností návodů k servisním úpravám u vidlic z roku 2007 a u novinky pro rok 2014

  • anonymní uživatel Toco 24.1.2014 v 12:40

    Yeaah: když tím ušetřím za díl + práci + poštovné do oficiálního servisu. Což budou 3000kč určitě, spíš bych to viděl na ještě větší palbu, tak proč ne. Jestli je v práci za den vyděláš tak prosím. Navíc na to nebudu 14 dní čekat.

  • anonymní uživatel Kuzmic 24.1.2014 v 12:43

    Sountor- supr vidle, super dovozce do cr a duper servis !!!

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 24.1.2014 v 13:50

    Krtku :)) tobě v zimě zmrzla půda, tak nemůžeš kutit krtince co? ;) servisní manuály jsou pochopitelně i na 2014 a to u všech v diskuzi zmíněných značek.... Těší mě, že ti/Vám fungujou tyhle novější modely od SR za lidový peníz ( ač to ještě pár let zpět byl v gravity disciplínách nepoužitelnej zmetek a obhajoval ho jen ten, kdo nic jinýho nejel a zrovna se mu to bohužel nějakou nešťastnou náhodou dostalo na kolo ) ale trochu mi přijde, že začínáte ujíždět. Nechvalte dne před večerem . Je to jejich první sjezdová vidle, nedostala se k širší veřejnosti, ale už se tu za ní spousta z Vás pere

  • anonymní uživatel krtek 24.1.2014 v 13:58

    Ádoš: tak to pozor, já se nervu za konkrétní model ale za suntour jako značku takovou.... jinak pátek, co bys čekal, že se v tý posraný práci ztrhám? těšim se na bike :D

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 24.1.2014 v 14:00

    2 krtek...neni uplně správný jet v diskuzi bomby když cituji "přiznám se že o ostatních vidlicích vim kulový, zjišťuju si podrobnosti o tom co mam, to je snad logický".... měl by si se zajímat i o to, co na trhu bylo před lety, nedávnem a co je tu teď a jak se značky v posledních letech vyvíjeji...už několik let nedělám servisáka, ale tak nějak, alespoň trošku v obraze ještě jsem...někdy v roce 2010 jsem se o to přestal aktivně zajímat, ale zas tak kurevsky se to snad nezměnilo

  • anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 24.1.2014 v 14:01

    2 krtek...no vidiš, gratuluju :)...já sem dva měsíce bez práce, tak se kopu do pr*ele doma nudou a prudim tu lidi. Biku zdar

  • anonymní uživatel stofan 24.1.2014 v 14:07

    boa, a zase sa tu tahate za slovicka, a to uz ta diskuzia naberala trosku vyssiu uroven :D

  • anonymní uživatel krtek 24.1.2014 v 14:08

    Ádoš: mam to naopak, od 2009 se aktivně zajímám a proto mam zas negativní pohled na MZ i když jsem nikdy žádnou nejezdil... jinak žádný bomby jsem na tebe neházel, jen jsem po tobě chtěl abys mi vysvětlil to "špatný renomé" ...nakonec z toho vyšlo že špatný renomé měli před víc jak 5ti lety a ty se ho držíš ze setrvačnosti do teď... což dá se říct chápu

  • anonymní uživatel kachna 24.1.2014 v 19:06

    yeaah jak to tu ctu nechapu co si beres prazaky do huby jako? ti vadi ze makame a mame tu draho? Tak se klidni vydlaku

  • anonymní uživatel Yeaah 24.1.2014 v 19:47

    kachna, ty hnupe, ja sem taky z praheee

  • anonymní uživatel BuLl3t (versus32 (a) seznam.cz) 24.1.2014 v 21:34

    kolik že je její cena??

  • anonymní uživatel Kachna (fakt) (lolitos (a) gmail.com) 26.1.2014 v 10:06

    Este sem na tom nesedel, ale verim ze Boxxer RC to prekona lehce. Semtam si pokecam s lidma co servisujou vidle klukum jako Smith(Stevie i Kenny), Semenuk a ostatnim co tu zijou v okoli, a jezdej delat servis pro RS a FOX na svetaky. Obecne vysledek je, ze kdyz nemas za prdeli tym co ti to chysta na kazdou trat, tak si porid Avalanche cartridge a je uplne jedno jestli to vrazis do Maruny nebo Foxky. A jinak asi cokoliv z vyssich rad funguje pro beznyho pepika..ale Boxxer RC rozhodne neni z vyssich rad, ma naprosto primitivni tlumeni a na naky serioznejsi jezdeni to moc neni, verim ze ten Suntour prekona lehce, a jestli jeho tlumic bude srovnatelnej s R2C2/WC(je stejnej) tlumicem, rad tomu dam sanci..

  • anonymní uživatel BuLl3t (versus32 (a) seznam.cz) 26.1.2014 v 14:44

    To že Suntour dělal v minulosti odfláknutý vidle tak to neznamená že je bude dělat i teď,myslím si že se poučily: ,,chybama se člověk učí" ,a teď tu máme důkaz že udělaly určo parádní vidlici. Ode dna se odrazili v tu chvíli kdy sem přišli Duroluxky, vůbec to nejsou špatný vidle. Já osobně si sem jistej že budou stát za to, a když budu mít tu možnost tak do ní pudu.

  • anonymní uživatel stp 27.1.2014 v 10:29

    Chybama se člověk učí je sice pravdou, ale otázka je jestli v podání Suntouru byly špatné vidlice chybou. Já si bohužel myslím, že to byl záměr, který vyšel z prodejní ceny. Je daleko větší pravděpodobnost, že tento model bude stejně špatnej jako valná většina jejich modelů. Pokud je to ale jinak a tak tři sezony budou držet kvalitu, tak neni sebemenší důvod proč jí nenahodit na bika. V současné době víra v kvalitu je spíše zbožné přání všech co by rádi ušetřili než názor vytvořen na zdravém základě.

  • anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 27.1.2014 v 13:32

    kachna: rozved nam trochu povidani o Avalanche patronach, docela me to zajima a laka. Nejaky zkusenosti? Co na to kuci v Kanade?

  • anonymní uživatel BuLl3t (versus32 (a) seznam.cz) 27.1.2014 v 17:56

    Testovalo to hodne dobrejch jezdcu jako Garett Buehler a James Deorfling. A kdyby ta vidle byla na ho*no tak by ji Knolly nebo Nikolai nedavali na kolo. Ja si pockam ten rok a mezitim zjistim jestli ma cenu doni jit nebo ne :)

Komentáře

Publikovat jako anonymní uživatel - přihlášení, registrace


Přepnout barvu pozadí