MojeKolo

Banshee Bikes představuje svůj tovární team na sezonu 2014

Autor: Keli, vydáno: 5.3.2014

ikonaJsme rádi, že se s Vámi můžeme oficiálně podělit o jednu z nejžhavějších novinek nadcházející sezóny, kterou je historicky první MTB UCI Trade Team na domácí scéně, zaměřený na sjezd. Team ponese jméno Banshee Bikes Factory Team a vznikl pod vedením několikanásobného mistra ČR ve sjezdu Matěje Charváta a Kataríny Keherové.
Díky silným partnerům se nám podařilo vytvořit team s výrazným mezinárodním obsazením. Největším lákadlem pro fanoušky budou kromě Matěje taky talentovaní a výrazní „kiwi rideři“ Matt Walker (Nový Zéland), Reece Potter (Nový Zéland) a naše divoká karta Tom Matthews (Nový Zéland).
V přípravném programu je v současnosti i devatenáctiletý Stanislav Sehnal, který pod Matějovým mentorským vedením dosahoval v minulých letech velmi dobré výsledky.

„Myšlenka posunout hranice profesionality našeho lokálního teamu Charvatbros/Banshee Bikes vznikla někdy v srpnu minulého roku a začali jsme hledat potenciální jezdce, kteří by výborně zapadli do našeho teamového konceptu. Vsadili jsme na mladé a neokoukané tváře, které minulou sezónu díky své nekonvenční sebeprezentaci na sebe strhly obrovskou pozornost všech médií ze světa downhillu.“ -Katarina Keherová, team manager-

„Jsem rád, že se mi podařilo realizovat tento projekt, kde budu moct spojit mé dlouholeté zkušenosti se závoděním na nejvyšší úrovni a zároveň se pokusit proniknout hlouběji mezi světovou špičku. Myslím, že do starého železa ještě rozhodně nepatřím, ale současně je to pro mě potencionální realizace do budoucna.“ -Matěj Charvát, team manager/rider-

Matt Walker rozhodně není v našich končinách neznámou tváří díky 2. místu na Bratislava City Downhill a 3. místu na Prague Downtown a dalším skvělým výsledkům na Světovém poháru dokazuje, že je připraven posunout se o úroveň výš.

„Jsem nesmírně rád, že jsem dostal příležitost jezdit za Banshee Bikes Factory Team. Myslím, že to bude perfektní zkušenost a krok vpřed pro nás všechny. Díky potřebné podpoře mohu posunout své hranice zase o něco dál a dostat se na vyšší úroveň. Mé cíle na sezónu 2014 jsou jasně dané a to být opět na bedně na městských závodech a prolomit top 20 na světovém poháru. Díky Banshee mám všechny tyto cíle na dosah.“ -Matt Walker-

Reece Potter patří do nové generace riderů z Nového Zélandu, kteří na sebe strhávají pozornost především pro svůj trochu nekonvenční styl ježdění v hawajských košilích a plážových šortkách. Přesto je to závodník, který za svou poměrně krátkou kariéru stihl dosáhnout top výsledky ať už jako junior na světových pohárech nebo na domácích tratích v obrovské mezinárodní konkurenci. Přechod z juniorů mezi elitu nebývá lehký, ale vše naznačuje tomu, že Reece nám teprve předvede to nejlepší, co se v něm ukrývá.

„Moje minulá sezóna byla poměrně krátká kvůli zraněním na evropském Crankworxu . Jsem velmi vděčný, že i přesto jsem dostal skvělou příležitost jezdit v profesionálním teamu a dokázat, že na to mám. Díky úžasnému kolu a skvělému zázemí věřím, že začnu postupovat směrem vzhůru po příčkách UCI rankingu.“ -Reece Potter-

Další nová tvář, která doplní náš team je Tom Matthews, který sbíral zkušenosti především na domácích tratích. V současnosti tráví zimu doma na Novém Zélandu, kde tvrdě trénuje každý den, aby v nadcházející sezoně zúročil všechno, co vložil do své zimní přípravy.

„Možnost být součástí Banshee Bikes Factory Teamu zvýšila mou motivaci usilovně na sobě pracovat. Dostal jsem skvělou příležitost jezdit se super jezdci a zlepšovat své schopnosti. Doufám, že na Banshee se mi podaří odjet skvělou sezónu a udělat dobrý dojem na všechny, kteří se rozhodli mě podpořit.“ -Tom Matthews-

Kromě těchto skvělých jezdců náš team doplní i bývalý profesionální sjezdař a legenda downhillu Sean McCarroll z Austrálie, který bude během sezóny dohlížet na správnou přípravu závodníků a starat se o zázemí teamu. Je pro nás obrovskou výhodou mít ve svém teamu Seana, který svého času dosahoval výsledky v top 3 světového poháru a je ochoten se s námi podělit o své zkušenosti.
Banshee Bikes Factory Team je zaměřený především na downhill,enduro a urban downhill. Během sezóny 2014 máme v plánu zúčastnit se všech kol světového poháru, evropského IXS ​​poháru, vybraných závodů v urban downhillu a v neposlední řadě i závodů na domácí scéně i na dalších významných mezinárodních akcích.
Hlavní myšlenkou našeho teamu je poskytnout jezdcům profesionální zázemí, které zvýší jejich šance dosáhnout všechny stanovené cíle pro sezonu 2014. Díky důvěře a skvělému partnerskému zázemí věříme, že se nám podaří naplnit všechna naše očekávání a posunout se zase o stupeň výš.

Na téhle mini DH raketě uvidíte členy Banshee Bikes Factory Teamu na vybraných závodech.

„Pro Banshee Bikes je obrovským potěšením podpořit tenhle mladý a nový team v sezoně 2014 a už se nemůžeme dočkat, až uvidíme jejich výsledky. Tihle kluci opravdu zapadají do filozofie Banshee a to ne jenom proto, že jsou schopní neustále posouvat hranice svého ježdění, ale hlavně proto, že si přitom užívají ještě kopec zábavy, což považujeme za jednu z nejdůležitějších věcí při závodění. S Matějem spolupracujeme několik let a je to skvělý člověk. Oba víme, že společný team s těmito talentovanými "kiwis“ bude mít pro všechny velký přínos a kluci si budou vzájemně pomáhat a podporovat se v cestě za dobrými výsledky." -Keith Scott, majitel Banshee Bikes-

Během sezóny 2014 nás podpoří:
Banshee Bikes, Spank, ČEPS, a.s., DVO, Kenny Racing, Maxxis Tires, Morgaw, Cane Creek, e*thirteen, Atlas Neck Brace, Ti-Springs.com, HT Pedals, Sensus, Buxton Headphones.

Všem našim sponzorům bychom rádi poděkovali za jejích skvělou podporu a důvěru a věříme, že se nám podaří naplnit všechny cíle, které jsme si před sezónou stanovili.

• anonymní uživatel JuDr 5.3.2014 v 15:01

A Matěj Charvát už jezdit nebude? :O

• anonymní uživatel užaj 5.3.2014 v 21:30

Ne nebude, protože v článku je napsaný že bude, no a z toho ti jasně vyjde že nebude. takže kdyby sis to přečet, tak jednoduše víš že nebude.

• anonymní uživatel Jarek 6.3.2014 v 8:14

První? První UCI trade team jste představovali už před lety :-)
    dolekop.com/...

• anonymní uživatel Yeaah (yeee (a) vv.com) 6.3.2014 v 8:46

Co to jako ma bejt, ta diskuze pod clankem? To byl jako nejakej tuneluji tym, nebo co si o tom mam myslet?

• profilová fotka Keli (keli (a) dolekop.com) 6.3.2014 v 8:57

Je to oficialni tiskova zprava tymu Banshee Bikes Factory Team, co dodali, to jsme otiskli.

• anonymní uživatel srama (tomassramek (a) centrum.cz) 7.3.2014 v 9:00

ta diskuze je dobrý úlet