Fotky - Kola, komponenty - DJ3 na 135mm

fotka

DJ3 na 135mm

Jezdec: Marda
Lokalita: doma
Vložil: Marda (mardact [zavinac] seznam.cz)
Datum: 3.1.2006 000 21:56

Popis: prace z www.Tuning-test.cz alijas zvyseni zdvihu a luxusni vylepseni chodu za smesne penize...

Známkování (jako ve škole)

  známkování ukončeno
  Celková známka: 2.63, od 16 lidí

anonymní uživatel Wolf (bane.v [zavinac] centrum.cz) 18.2.2008 v 19:11, IP: 217.115.250.206

Tak nevím...je to zvednuté na 135 jako že to má 135 zdvih?Nebo je to jen vypodložkované?Jestli je to vypodložkované tak to nemá zdvih 135,ale stejný jako to mělo před vypodložkováním...Jen pro ujasnění...jestli je to dělané jinak a jsou tam původní kluzáky tak je větší pravděpodovnost že se kluzáky zlomí :heh:

anonymní uživatel M@> 10.6.2006 v 16:12, IP: 87.197.170.32

ja sem zvedl rst o 7mm no jeste njakej trenynk a treba z toho nedo bude

anonymní uživatel dan voe 3.2.2006 v 10:15, IP: 85.71.107.40

dsa

anonymní uživatel FRb 9.1.2006 v 23:10, IP: 82.100.11.242

2ueeeeee.dik ete ze te mam pac on mi snad neporadi :( chjo asi si nevi rady

anonymní uživatel ueeeeee 6.1.2006 v 13:41, IP: 83.240.1.249

2FRb: ja ti poradim, prodej marzočku a kup DURO nebo este lepe Pilota!!

anonymní uživatel FRb 5.1.2006 v 23:58, IP: 82.100.11.242

2tuning-test :-) potrebuju snizit zdvih :-) vidli mam marcosku delanou na 110-130 chci tam 80 :-) bude mi stacit kit nebo bude potreba dalsiho zasahu ? prosim poradis mi ? Dekuji

anonymní uživatel fousmen (fousi [zavinac] centrum.cz) 5.1.2006 v 22:13, IP: 83.208.197.34

dnes si probereme slovicko "borec". tak treba pan milan ho ve svem prinosnem projevu uzil hnedle 4-krat! mohl bych znat vase dojmy z tohoto neobycejneho slovniho vyrazu?

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 5.1.2006 v 21:57, IP: 62.240.168.1

Mardo to fakt nemá cenu. Internet je plnej nabušenejch borců, co už alespoň jednou rozebrali vidlici a tím už o ní ví všechno. Některý z diskutujících nedokázali zatím ani to. Jenom tě upozorním, že jsi se ptal i tady na možnost zvýšení zdvihu a nejenom že ti nikdo z těch borců, kteří jsou teď tak chytří neporadil ale že bys to k někomu dal na úpravu to tě jistě nenapadlo. (Zapoměls jim ještě napsat, že tam máš dodělané i interní seřizování útlumu.) ale to by ti navíc v ceně udělal jistě každý druhý z borců :-) a samozřejmě levněji. Prosím tě kdybys měl takovou vidli ještě někde v okolí pošli jí těm největším borcům tady, jistě se o ní poperou a porovnej výsledek. Ono by se lecos vyřešilo. Kecat totiž o svých zkušenostech dokáže každý. Kdykoliv, když jsem tohle navrhl tak bylo ticho. Zrovna tak když jsem dotyčné vyzval aby sami něco napsali a ne jenom napadali. Třeba se konečně najde i někdo, kdo umí víc než jen kecat. Tak co hoši? Prostor je volný! Ukažte se!

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 5.1.2006 v 20:07, IP: 194.108.195.158

a kdo je ta osoba? ja nebo haniz nebo kdo ?

anonymní uživatel vóťa (o) 5.1.2006 v 19:44, IP: 83.208.56.234

2marda:neber to nijak zle, nikdo tě tu nenapadá, my napadáme jen jen jednu osobu, která je prý kouzelník...do této debaty bych se nevměšoval, kdybych o tom nic nevedel z praxe...ovšem když tady nekdo píše takový blbosti, tak se musím také trochu pobavit, přemýšlím, že asi předělám pevnou vidlici na vyšší zdvih, co myslíte?bude to mít lepší chod???:D

anonymní uživatel marda 5.1.2006 v 17:18, IP: 85.207.11.34

omlouvam se ale na ramy za desetitisice nemam a nejsem dokonalej jezdec kterej vsechno posle na jistotu,zamer vlozeni te fotky byl v tom abych ukaz co milan dovede a ze se v tom vyzna,bohuzel se vse otocilo proti me,,no nevadi to preziju,ale aby tady borci,co videli vnitrek vidle jen na obrazku hazeli rozumama pred milanem,tak to je vazne ubohost.....

anonymní uživatel haniz 5.1.2006 v 0:19, IP: 194.108.48.195

Kostej->ctu si to znova a fakt to zni nejak tak jak to vypravis :) heh,ale myslim ze vsichni pochopili FRb->presne tak,mas recht

anonymní uživatel Kostěj 4.1.2006 v 23:48, IP: 195.39.76.14

Haniz: Takze ty jsi vlastne skombinoval ztratu panictvi pri styku trvajicim dve hodiny, s tim, ze ses neunavil a stale ti to slo, pak se to stalo, prkousla ti nastroj a tys ji za to pokalel

anonymní uživatel FRb 4.1.2006 v 23:32, IP: 82.100.11.242

2Tuning-test...nj ve vidli se mozna vyznas. nerikam ze na DJ si covek dat zdvih velkej nemuze ale koukni se na jakym kole to ma :-D na agengu je rozhozena geoska uz z vidli kera ma 80mm :-D se 135 je to neovladatelna kobyla :-D.....a zdvyh nezachrani secko :-) spolehejte se spis na styl ;-) pa

anonymní uživatel haniz 4.1.2006 v 22:40, IP: 194.108.48.195

flugi->popravde jsem to delal jen jednou v zivote a to s DJ III 05,slo to asi po 2 hodinach jebacky,ale dal jsem to a chod jsem mel taky luxusni,potom jednou !prask! mustek v pici a uz na to seru

anonymní uživatel haniz 4.1.2006 v 22:36, IP: 194.108.48.195

fousmen->nechci se nikoho zastavat,ale jsou takovi lidi, co nektery veci proste nedavaj,treba se to jednou nauci,taky jsem se s tim mrdal jak pes

anonymní uživatel haniz 4.1.2006 v 22:35, IP: 194.108.48.195

hehe,radsi ne uz na to nemam nervy,porad neco, ted jsem se dal na 24ky a k tomu jen pevnou!

anonymní uživatel fousmen (fousi [zavinac] centrum.cz) 4.1.2006 v 22:32, IP: 83.208.197.34

tuning-test: predstav si ze by kazdyho automechanika tak zralo, kdyz si nekdo umi spravit auto sam..

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 22:28, IP: 62.240.168.1

vždycky jsem věděl, že existuje spousta odborníků, pro které je tohle hračka. Prosím posílejte vidle Hanizovi, přeci vás tady netahá za fusekli. A bude to jistě levné.

anonymní uživatel haniz 4.1.2006 v 22:23, IP: 194.108.48.195

kazdy normalni clovek vozi na street 80mm zdvih,tak se nehadejte,ted uz mam pevnou ale predtim jen 80! A litr za zlepseni chodu a zvyseni zdvihu...hmm,to bych si umel udelat i sam.peace

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 22:14, IP: 194.108.195.158

no dobre no.. nebudu uz se o tom bavit... proste DJ na 80mm mi vyhovuje a to mi staci. nepotrebuju poslouchat chytre reci jak je to zbytecne nebo hloupe...

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 22:09, IP: 62.240.168.1

Majkl, snižovat zdvih DJ má stejnou logiku jako dělat sjezdovou vidli ze Sida. Každá má prostě své předpoklady.

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 22:06, IP: 194.108.195.158

niokdo ale ted tady o tobe neni rec;-) bavime se o tom mojem.. vubec se to nemuselo rozebirat kdyby milan nepouzil muj komentar "ze to vypada divne o....." tak ze DJ na 80mm je zbytecny!!

anonymní uživatel marda 4.1.2006 v 22:03, IP: 85.207.11.34

vy ste fakt uplni dementi ze majkle!!!kdo kua tvrdi ze s tim jezdim street!

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 22:02, IP: 194.108.195.158

nechapu jak muzete ale srovnavat duro s dj! jel si na duru ktere nema VUBEC zadnou upravu a je uz tak 2 mesice jezdene?

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 22:01, IP: 62.240.168.1

majkl ani nic nepochopí.

anonymní uživatel marda 4.1.2006 v 22:00, IP: 85.207.11.34

bavili sme se o tom ze dj na 80mm je pomale srovnatelny s durem,,zase si nic nepochopil.....

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 21:59, IP: 194.108.195.158

jeste jednu otazku pro tebe milane? kolik bys dal na strytovou vidlici zdvih? 130?

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 21:57, IP: 194.108.195.158

www.dolekop.com/... a co pak tohle? to ti nepripada zbytecna tak snizena vidla a ma 3kg? marda: aha takze podle tebe je DJ na 80mm stejny jako duro na 130? chodem i vydrzi?

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 21:53, IP: 194.108.195.158

a pripada mi ze me chces dojebat hlavne tim ze dj na 80mm je tezky a nechodi.. nebo pak nevim jak to myslis... a dj ma luxxusni chod

anonymní uživatel fousmen (fousi [zavinac] centrum.cz) 4.1.2006 v 21:52, IP: 83.208.197.34

marda: "Fousmene nikdo ti asi neřekl, že (!) Dirt Junper nemá vůbec dobrý chod (!) viď? A když k tomu ještě přidáš snížení zdvihu.." chybel jsi casto v prvni tride?

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 21:51, IP: 194.108.195.158

souhlas s votou je to bezpochybu kamos tady ma duro 06 ktere jak vime o proti 05 "chodi" a ver mi ze jsem na tom jel a je to rozdil... ale ty asi nechapes ze na stryt bohate staci tech 80mm a nepotrebuju tam rvat nejaky 130 nebo cokoliv jineho.

anonymní uživatel marda 4.1.2006 v 21:48, IP: 85.207.11.34

ty zabednence,milan rek,ze to ma spatnej chod a blizko k duru pri snizeni na 80mm,,,ty asi fakt vubec nevis co pises nebo nectes vsechny ty pismenka nad tim

anonymní uživatel ice (62.177.71.242) 4.1.2006 v 21:46, IP: 62.177.71.242

2Majkl: proto se dela Sherman aka GOLD LABEL na 100mm kolem 2kg(1995-2086g)

anonymní uživatel fousmen (fousi [zavinac] centrum.cz) 4.1.2006 v 21:42, IP: 83.208.197.34

tuning-test: jo a asi takovej zustanu i nadale.. jen mi porad vrta hlavou, kde jsi se docetl, ze dirt jumpery maj spatnej chod? nerad s tim porad otravuju, ale neda mi to..

anonymní uživatel vóťa (o) 4.1.2006 v 21:39, IP: 83.208.56.234

za prvé to že je sice možné dát na Dj zdvih 150mm neznamená, že se zárukou stjené pevnosti, navíc bez pevné osy, vidlice, která se kroutí už při 100mm zdvihu, logicky ztrácí pevnost s rostoucím zdvihem díky více namáhaným místům, a to je důvod proč mnoho z nás vozí nízký zdvih(nehledě na to, že je to i lepší pro dirt a street) sám jsem si s DJ užil kupu problémů a ladění, změny zdvihů, dorazů, atd(chod byl pak velice luxusní)..ale po tom co mi po třetí za sebou prasknul(ne vinou pádu) jsem o pevnosti téhle vidlice ztratil iluze(přeci jen videt 10 stejně prasklých vidlic v mém blízkém okolí, po půl roce relativně čistého ježdění už neco napovídá) a už naprosto nesouhlasím s tvrzením, že na 80mm zdvihu chodí Dj stejně jako duro a rovná se mu svou pevností...opravdu mě to tu velmi baví a těším se na další kontruktivní příspěvky :)

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 21:36, IP: 62.240.168.1

Flugi tuhle nepřehlednou debatu plnou zmatků naprosto přesně shrnul a pojmenoval.

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 21:33, IP: 62.240.168.1

Fousmen, stále tak nechápavý? Třeba by ses o tu představu mohl pokusit abys pochopil o čem je řeč. Neboj není to nic složitého, zkus to. A nebo víš co, radši jenom sleduj. Tvá potřeba psát a přitom nechápat o co jde je obdivuhodná ale nic nepřináší.

anonymní uživatel Flugi (brutalis [zavinac] quick.cz) 4.1.2006 v 21:31, IP: 213.29.8.66

Teda nevim no, ale DJ je stavena na mensi dropy a dirty aby vydrzela ty rany, jinak chod nic moc. Milan z ni udelal pouzitelnou vidli, s kterou si sjedete i naky DH. Jestli sem neco rek spatne, tak me opravte :)

anonymní uživatel fousmen (fousi [zavinac] centrum.cz) 4.1.2006 v 21:28, IP: 83.208.197.34

tuning-test: to bylo na me? jestli jo, tak nevim proc bych to mel snizovat. ty jsi jasne napsal ze dirt jumper nema vubec dobrej chod.. o snizovani jsi mluvil az pak. Takze znova. Muj DJ chodi libove, takze se vsechny Dura muzou jit klouzat (a nejen v otazce chodu)

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 21:28, IP: 88.100.32.29

To vóťa: chtěl jsem tím jen zdůraznit hmotnost a výdrž, která byla zpochybněna... Jinak DJ a 888 nesrovnávám, to je jasný.

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 21:18, IP: 62.240.168.1

Sniž to na 80 mm. To nechápeš o čem je řeč? Co si takhle trochu počíst než něco napíšeš.

anonymní uživatel fousmen (fousi [zavinac] centrum.cz) 4.1.2006 v 21:16, IP: 83.208.197.34

tuning-test: juchuuu (((-: jsem opravdu potesen ze sis me vsiml. Moc me to mrzi, ale opravdu mi neco nedochazi.. Dirt Jumpera 3 totiz mam a ma chod takovej, ze vsechny Dura a podobny blata blednou zavisti.. a to je fakt

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 21:14, IP: 62.240.168.1

Konec debat majkl, běž si to vyzkoušet. Není jiné řešení.

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 21:12, IP: 194.108.195.158

ne pockej chci vedet ty rozdily

anonymní uživatel Foxy (dejvisn [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 21:10, IP: 194.212.42.109

4Marda: pls taky si to chci nechat prestavet a pise ze tobe prej prestavoval vidli ktera prej nejde oficialne predelat na 130mm ale je tohle Dirt Jumper 3??? a ten de oficialne predelat... Ja mam Dirt Jam Pro a prej to u toho de taky...

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 21:08, IP: 62.240.168.1

Fousmen tak dlouho budeš poskakovat okolo, než si tě všimnu. Tak jo tenhle človíček vždy zasahoval do debat přestože na to nikdy neměl, tak jako majkl a spol. Fousmene nikdo ti asi neřekl, že Dirt Junper nemá vůbec dobrý chod viď? A když k tomu ještě přidáš snížení zdvihu, které musíš udělat tak aby to nešlo na doraz, tak téhle vidlici v dané úpravě rozhodně komfortní říkat nebudeš. Ještě něco ti nedochází?

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 21:04, IP: 194.108.195.158

nemelu picoviny!!! chci vedet jaky je rozdil mezi snisenym a zvysen DJ oproti duru zastavas se ho protoze je ta vidla tvoje!a ty nalepky jsou jen muj nazor nic vic

anonymní uživatel fousmen (fousi [zavinac] centrum.cz) 4.1.2006 v 21:01, IP: 83.208.197.34

"slysel ze Dura maji spatny chod" (((((-: hehe.. ja to dokonce i zkusil

anonymní uživatel marda 4.1.2006 v 21:00, IP: 85.207.11.34

ach jo,,ses fakt ubozak,,,uz vis ze meles picoviny a milan ma pravdu tak sis nasel dalsi terc posmechu!!!to je moje vec kolik jich tam mam ne!!!!

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 20:57, IP: 194.108.195.158

jo a mas tam moc nalepek na tom kole;-)

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 20:55, IP: 194.108.195.158

no vis ja na duru 2mesice jezdil nez se zlomilo!! a jak ma bliz moje snizena nez tvoje zvysena?

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 20:53, IP: 62.240.168.1

hele majkl já vím, že jsi slyšel, že Dura mají špatný chod ale ona ta tvá snížená má ve výsledku k těm Durům daleko blíž než si myslíš.

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 20:47, IP: 194.108.195.158

poradi mi nekdo jak je to s tim zdvihem a vahou?:-( aby se milanovi libila vaha na 80mm?:))

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 20:45, IP: 194.108.195.158

no citlivost ne ale chod a nejakou vydrz coz duro bohuzel nema!!!

anonymní uživatel marda 4.1.2006 v 20:44, IP: 85.207.11.34

to marek,pokud vim srovnavame dj3,ten nestoji 14 ale 8000 a da se sehnat i levneji.to uz je potom dvojnasobek viiiiis:)a ani nahodou sem nerekl,ze jezdim jen dirty!!!!!!

anonymní uživatel fousmen (fousi [zavinac] centrum.cz) 4.1.2006 v 20:43, IP: 83.208.197.34

a ja mel za to ze sla rec o odpruzenych vidlicich.. jsou to takovy ty perovaci ne? jen aby jsme si rozumeli.. (-:

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 20:41, IP: 62.240.168.1

Majkl, budeš se divit ale to Duro na 80 mm by nebylo špatné. Citlivost stejně nevyžaduješ, tak co :-)

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 20:40, IP: 194.108.195.158

jo jeste se chci zeptat abych vedel jaky je pomer zdvih-vaha?

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 20:40, IP: 194.108.195.158

:))))

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 20:40, IP: 194.108.195.158

jo asi jo no

anonymní uživatel fousmen (fousi [zavinac] centrum.cz) 4.1.2006 v 20:39, IP: 83.208.197.34

majkl: ne, odvrtej z nej vsechny prebytecny gramy aby byla jeho hmotnost adekvatni ke zdvihu.. (-:

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 20:36, IP: 194.108.195.158

a co mam jako delat nechat si zvednout toho dj na 130?? to je na stryt trochu moc ne?

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 20:34, IP: 194.108.195.158

a co jsem jako mel za 6000 koupit lehciho a pevnejsiho??dve dura?:D:D a vaha me ani moc nesere... a 80mm zdvih vyhovuje.

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 20:33, IP: 88.100.32.29

To marda: doteď ji nikdo nesrovnával, ale nejdražší DJ stojí okolo 14.000,-, 66 18.000,- - rozdíl to je, ale oprávněný. Navíc, kdo na dirty potřebuje 135mm zdvihu a hladkej chod?

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 20:30, IP: 88.100.32.29

To fousmen: my se nehádáme :-) To tuning-test: já se posmíval? Pokud sis všiml, zastal jsem se vidlic 888 a 66, které "obhajuju". Co se týče DJ, psal jsem, že se bojím, aby zvednutí vydržela, ale že zkušenosti s tím nemám a že jsi mne přesvědčil. Mé znalosti ohledně své vidle mám a to mi stačí. Vím, jak ji nastavit apod. Neříkám, že vím vše, to vůbec ne, ale základy mám a ty mi stačí. Diskuse by to byla nadlouho...

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 20:30, IP: 62.240.168.1

Ale pochopil majkl. A nemyslíš, že vidle se zdvihem 80 mm by nemusela být tak těžká? Na to co požaduješ ty by šel udělat podstatně lepší výběr a nikdo se nad tím nepozastavil. Pro mě ta tvá varianta vypadá jako větší zrůdnost, než zvýšení zdvihu. Určitě tě k tomu vedly i jiné důvody a nebudu se ti za to nijak posmívat ale zaráží mě, že tady všichni bědují nad vyšším zdvihem a nižší zrovna u téhle vidle nikoho nezarazí. Tohle je prostě jenom logický pohled na věc a to mě tady u mnoha disjutujících chybí.

anonymní uživatel marda 4.1.2006 v 20:18, IP: 85.207.11.34

kdyz sme u tech srovnani dj a 66,co takhle taky srovnat cenu?

anonymní uživatel fousmen (fousi [zavinac] centrum.cz) 4.1.2006 v 20:16, IP: 83.208.197.34

a je to tu! johohooo jen do sebe, milan nezklame..

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 20:15, IP: 62.240.168.1

Marek, neptám se tě na značku a její obhajování. Ptám se tě na tvé znalosti, které tě opravňují k posmívání. Pár dotazů tu máš lecos by se mohlo objasnit.

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 20:13, IP: 88.100.32.29

To tuning-test: ne ne, já ti tam určitě nepsal, to si jsem jist. Já tam ani nebyl :-) Já tvrdím své a vyvracím tvé - třeba jsem zaujatej, ale rozhodně nejsem zastánce jen firmy Marzocchi, ale tvrdím, že vidle dělat umí.

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 20:10, IP: 88.100.32.29

To marda: já myslím, že tvá vidle je dělaná na DJ, 66 na DH/FR - ta životnost se nedá tedy srovnat. Nicméně tvrdím to, že Marzocchi umí udělat vidli s hmotností pod 3kg, která vydrží :-)

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 20:10, IP: 62.240.168.1

Ty marek, opravdu si připadáš, že píšeš k věci? není tohle hodně mimo? Skutečně si myslíš, že ti stačí koupit si vidlici na které lítá celý svět a to je dostatečná kvalifikace k tomu abys hodnotil ostatní? Jaký máš systém ve vidli? Nejsi náhodou ten co mi psal na stránky? Co kdybysme se pobavili o tvé vidli jak jí umíš nastavit? Tam se projeví jaký jsi odborník.

anonymní uživatel marda 4.1.2006 v 20:07, IP: 85.207.11.34

to marek,,,a myslis ze vydrzi vic nez muj dj?

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 20:05, IP: 88.100.32.29

To marda: ok, uvedu příklad s 66RC2X, která má stejné hodnoty jako moje 888, ale je to jednokorunka. Hmotnost 2950g :-)

anonymní uživatel marda 4.1.2006 v 20:01, IP: 85.207.11.34

opet podotykam ze tomu nerozumim,ale nebavili sme se tady o jednokorunkach?

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 19:58, IP: 88.100.32.29

To tuning-test: jednodušší bude napsat link... Mimochodem, když si najdeš jakýhokoli HT se 170mm zdvihu (nebo fulla, kterej není na vyšší zdvih dělanej), všude píšu, že ono kolo není na onen zdvih dělaný. Hmotnost - vem to tak, že moje vidle s 35mm kluzáky, 170mm zdvihu apod. váží necelých 3,3kg a lítá na ní celej svět. Nemyslím si, že Marzocchi neumí udělat vidle s hmotností okolo 3kg :-) Ovšem pokud dáváš 15m dropy, potřebuješ něco těžšího :-)

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 19:45, IP: 62.240.168.1

Ale to pláčeš na špatném hrobě. To musíš napsat do Marzochy, že musí stavět více než tříkilové vidle aby to vydrželo závratných 80 mm zdvihu. A ještě tě rád upozorním, že v jiném tvém komentáři k fotkám ti velký zdvih nevadí a přitom tam, je evidentně vidět nakopnutá geometrie. Tady ne. Nechtěl bys přidat trochu odbornosti do svých příspěvků? Bylo by fajn, kdyby z těch komentářů nevyznělo jenom posmívání neznalého.

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 19:37, IP: 88.100.32.29

To tuning-test: asi jsi je moc nepřesvědčil, že to opravdu vydrží... Já se zdvihů nebojím - vpředu/vzadu mám dostatek :-)

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 18:26, IP: 62.240.168.1

Teda lidi, když si to ještě čtu, tak všichni se najednou bojíte zdvihů a jinak se vám připadne všechno ostatní normální? Mě tedy ne. Vysvětlí mi někdo, k čemu může být dobrá tříkilová vidlice se zdvihem 80 mm?

anonymní uživatel Marda 4.1.2006 v 18:19, IP: 85.207.11.34

Marda Blazen,,,,tesi me!

anonymní uživatel RED 4.1.2006 v 18:00, IP: 147.32.103.42

2FRb: a jeste to vypada na aganga.. jen blazen na to rve tolik..

anonymní uživatel fousmen (fousi [zavinac] centrum.cz) 4.1.2006 v 17:53, IP: 83.208.197.34

jen bych konstatoval ze mazani prispevku tu neni v mode jako na bike-foru.. ja jenom, nez se milan moc rozepise..

anonymní uživatel Marda (betonář.com) 4.1.2006 v 17:53, IP: 85.207.11.34

ja tomu ted amoc nerozumim,ale jak tady spooooousta lidi potvrdi,tak milan 100%ano a moc me bavi se divat na ty vymysli mamincinejch patlanku co si kupuji kola za 100tisice a pak se tady vychloubaji a ostatni krytizujou..podivejte,myslete si co chcete,ale ja sem si nechal zvednout zdvih,sem s tim nadmiru spokojen,,Milana muzu vsem jen doporucit a to je asi tak vsechno

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 17:41, IP: 88.100.32.29

To tuning-test: optimistický přístup v tomhle případě jsem neměl, ale přesvědčil jsi mne o opaku. Děkuju. Teď se z mého optimistického přístupu začíná stávat realistický.

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 17:35, IP: 62.240.168.1

No Marku vidím tvůj optimistický přístup. Vezmi proto navrhovanou vidli a běž s ní do servisu, jak ti navrhuju. Třeba tu budeš moct ohlásit svůj výsledek dřív. Za tím co píšeš bys měl psát smajlíky pravidelně aby to pochopilo víc lidí :-)

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 17:31, IP: 88.100.32.29

To tuning-test: dodatek - ee, já si to nenechal nakonec udělat, jen jsem nad tím uvažoval a chtěl jsem od nich vědět, jak je to s cenou apod. Ty jsi profík a měl bys vědět, co děláš...

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 17:29, IP: 88.100.32.29

To tuning-test: vystřelení oka pružinou byl samozřejmě vtip, proto ten smajlík, víš? Ale jelikož píšeš, že ses pobavil, tak jsi to zřejmě pochopil správně. Já se nechám překvapit, jak se vývoj týhle vidle bude vyvíjet dál a jak dlouho vydrží. Jsem zvědav.

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 17:26, IP: 62.240.168.1

Ještě dodatek pro Marka. Vážně do toho nevidíš, tak nerozumuj. Když je vidlice stavěná na přestavění zdvihu, tak jsi těch 300 zaplatil za to, že ti vidli rozebrali a přehodili podložky. Už jsi někdy kupoval celý plunžr, nebo si nechal dělat prodloužení? Ono to není tak jednoduché jak si ty představuješ. Ty plunžry jsou součástí tlumení a jsou tam otvory, které mají svojí přesnou funkci i umístění. Tohle musíš všechno respektovat. ale to ty neřešíš. Dej si proto do stejného servisu jak navrhuješ Drop offku, plácni jim tři kila na čelo a oni ti to udělají :-)

anonymní uživatel tuning-test (milanslanec [zavinac] volny.cz) 4.1.2006 v 17:21, IP: 62.240.168.1

Teda musím říct, že ty odborné řeči o tom jak pružina vystřelí oko a to, že to ta vidle nevydrží mě opravdu baví :-) Když něco dělám, tak vím co si můžu dovolit a strach, že pomalu tříkilová vidle nevydrží to strašné namáhání 135 mm je dobrou vizitkou pro toho, kdo takovou blbost napíše. Při zvyšování zdvihu je důležité umístění pouzder a tahle vidlice umožní v extrému až 150 mm. Při zvýšení zdvihu samozřejmě pracuje vidlice s jiným nastavením a pokud dostane opravdu ráz ve správném směru, tak ho zpracuje s daleko větším ohledem a menším namáháním než zdvih menší. To je překvápko co? Kdo ale dopadá do stojky, tak to opravdu může zrušit snadněji ale to i originál, na to není stavěná žádná vidle. Toho, kdo se bojí vystřelení pružiny se zeptám, jak ovlivňuje zdvih, pevnost zátek? Jedině destrukcí zátky totiž může dojít k vystřelení pružiny. Citlivost originálu nemá cenu komentovat. U tunera by mě zajímalo, jestli prodlužoval plunžry. V Mardově případě naprostá nutnost. Některé typy mohly mít plunžry delší marzocha dělá mnoho provedení.

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 17:19, IP: 88.100.32.29

To no name: ok, souhlasím. Ale stejně tak mohu já "argumentovat" tím, že nikdo na dirty nepotřebuje žehličku. A za vidli jsem dal osm (prodal jsem původní na kole a doplatil) :-) Jen se skutečně bojím, aby to vydržela, ale zkušenost s tím nemám.

anonymní uživatel Marda 4.1.2006 v 17:18, IP: 85.207.11.34

jo!!!treba ja!!!!!!!!!!!!!

anonymní uživatel Marda 4.1.2006 v 17:16, IP: 85.207.11.34

nikoho do tech uprav nenutim ale opravdu ten chod je k nezaplaceni,a nezda se mi to moc,nemam s tim nejak velke zkusenosti ale sem ted maximalne spokojenej.

anonymní uživatel no name 4.1.2006 v 17:15, IP: 82.202.14.70

hm ale řekni mi na kolik tě ta 888 přišla? na hodně a na takovou vidlici už každej nemá a já sem nepsal o té tvojí ale o dj kde ten chod prostě zlepšit de podle mě ta cena je adekvátní práci ty si můžeš řikat co chceš ale je tady dost lidí co jsou s milanovou prací nadmíru spokojeni.

anonymní uživatel Marek 4.1.2006 v 17:11, IP: 88.100.32.29

To no name: jen dodám, že zvýšení mé 888 ze 170mm na 200mm s prací, váměnou oleje apod. vyjde v shopu na 300,- :-) Litr mi přijde dost. A zlepšit chod u 888? Těžko, anežko :-)

anonymní uživatel no name 4.1.2006 v 16:36, IP: 82.202.14.70

nechápu ty z vás který tu úpravu kritizujou je to dělaný od profíka kterej má s upravovánim vydlí dlouhodobí zkušenosti a navíc těch 1000,- Kč neni jenom za ten zdvih ale taky za zlepšení chodu. Z osobní zkušenosti vim že ten chod vám vaši seriový mrzáčci mohou jenom závidět!!

anonymní uživatel tipler 4.1.2006 v 16:34, IP: 217.118.102.203

fuj to je otrasne, aku to ma logiku robit z tohoto 135mm

anonymní uživatel vóťa (o) 4.1.2006 v 15:59, IP: 83.208.56.234

hehe vostrý dát 1000 za úpravu, která tu vidli zlomí...já už Dj nechci, ani kdyby měl 50mm zdvihu...

anonymní uživatel majkl (kesp [zavinac] seznam.cz) 4.1.2006 v 14:28, IP: 194.108.195.158

to vypada divne oproti memu snizenemu na 80mm:)

anonymní uživatel marda 4.1.2006 v 14:18, IP: 85.207.11.34

predni brak je,,hayes,jen neni hadice ktera praskla a desticky zatim nejsou penize,jinak o tu italku strach nemam spis o toho artura na kterym je to nasazeny,,tuning prisel na krasnych 1000kc.

anonymní uživatel Tuner.. (www.tunerflame.wz.cz) 4.1.2006 v 10:15, IP: 83.240.20.37

ja si taky zvedal DJa na 130,bylo to ideal a bez pevny osy a drzi do ted,ikdyz ho uz nemam...

anonymní uživatel Sektor (www.HlucinRuleZ.wz.cz) 3.1.2006 v 23:56, IP: 84.42.240.176

Treba brzdi tak, ze ten kotouc stiskne obema nohama jako 2 pisty :o))

anonymní uživatel žoržo http://trialsport.webpark.cz 3.1.2006 v 23:38, IP: 84.242.95.45

ale predni brzda je(kotouc);)

anonymní uživatel Marek 3.1.2006 v 23:11, IP: 194.228.45.234

Vy ty vidle jednou vytáhnete natolik, až toho pak budete litovat... Až vám někde pružina vystřelí oko! :-)

anonymní uživatel Flugi (brutalis [zavinac] quick.cz) 3.1.2006 v 23:10, IP: 213.29.8.66

ice a ty sis u nej upravoval jakou vidli ? Jestli to s tim ruxem myslis vazne, tak dyztak pak pisni vysledek...az mi odejde tahle tak sem taky chtel toho ruxe. Jestli to ale vidis na nakej rok a vic tak je cas :)

anonymní uživatel M@yK1 3.1.2006 v 22:48, IP: 85.160.14.85

jo aby to tvoje upgradovani zachvili tu italku nestalo zivot!

anonymní uživatel yMsCiH 3.1.2006 v 22:37, IP: 84.242.94.41

bez pevny osy?..he..asi HC

anonymní uživatel Marty (www.x-biker.net) 3.1.2006 v 22:33, IP: 194.212.234.199

na kolik asi vyjde ten tuning?

anonymní uživatel FRb 3.1.2006 v 22:21, IP: 82.100.11.242

24"kolo, neni predni brejk, "streetovej" ram ? neprijde ti zvih 135mm "trosku" jako pitchovina na street a dirt kerej na tom nejspis jezdis ? hm ? mel si spis upgrejdovat smerem dolu :-D

anonymní uživatel ice (62.177.71.242) 3.1.2006 v 22:15, IP: 62.177.71.242

jj, Milan umi vazne divy! az mi odejde moje vidle,tak pudu do jeho Ruxe, nekdo to vyzkouset musi.mozna ze se pry da i zapracovat na pevnosti,ikdyz nema pevnou osu...uvidim s cim nas Milan preqapi

anonymní uživatel Marda (mardact [zavinac] seznam.cz) 3.1.2006 v 21:59, IP: 85.207.11.34

jj,,naprosto souhlasim,,super cena,super jednani,super domluva super doba za kterou to bylo hotovy a hlavne supeeeeeeeeeeer vysledek....je to fakt frajer!

anonymní uživatel cziko 3.1.2006 v 21:57, IP: 213.155.226.106

1st... Milan je šikula, pomalu uvažuju taky o upgradu:-)

Přepnout barvu pozadí