reklama

Simpleride Bike kemp: Best of Canada

Autor: Keli, vydáno: 7.8.2013

ikonaTím, že se nám blíží páté výročí Simpleride, rozhodli jsme se udělat adventure kemp, hlavně s medvědy.
Protože jsme líní jak sviň a nechtějí se nám čistit kola, tak jsme museli zvolit resort s mývaly. Jasná volba… zpět do Kanady!

Po dlouhém letu přes oceán jsme nehodlali mít i placatou prdel ze sezení na lanovce a proto byl tento výlet zaměřen na enduro a allmountain ježdění, kde sice kakáč bolí taky, ale jen než se vytvoří cyklo mozol.
Celá parta s sebou měla malý blembáky, maximálně chrániče kolen a enduro sbíječky, zásadní výbavou byl spacák, karimáma a silná vůle, protože jako druhý guide byl lokální česko-kanadský vůdce Zed (Zdeněk Maňhal – klikej zde). A ten nenechá vydechnout ani místní orly.

Zed a Gaspi na Barber's mountain

Barber's mountain

16.7. jsme dosedli na letiště ve Vancouveru, kde na nás čekal Zed. Naštěstí nám dorazili i všechny cajky a tak nás čekalo už jen smontování kol, pivo, véča a spánek.
Hned ráno jsme vyrazili směr Burnaby mountain na vrchol SFU. Kopec je protkaný traily, přesně pro naše rozježdění a určitě nikdo z nás nezapomene na trail Cardiac, který je do takového kopce, že máš pocit, že ti exne pumpa. Kde se asi vzal ten název?
Z tohoto kopce si odnesl vzpomínku Ivoš, který netrefil lávku, vyhodil si kličku a zaplatil v nemocnici za 2 fotky a konzultaci s doktorem 1900 babek.
Návrat na hotel jsme pojali bikersky a z Burnaby jsme to vzali na kolech přes Downtown známou ulicí Hastings, kde je jasný odraz společnosti, která si ujíždí na úplně něčem jiném. Tak jako my se těšíme na kolo, oni se těší na něco do žíly.
Doporučujeme při návštěvě Vancouveru, letos už se hašišáci pomalu nevešli ani na chodník.

Lake Lorna

Další dny proběhly klasickým enduro/allmountain stylem. Oklepali jsme Lower Seymour přes Deep Cove, další rozvíjející se destinace Squamish a traily okolo Alice Lake, známých 50 zatáček Rob's Corners a Slider Cool, kde necháš veškerý špunty zadní gumy.
Tím jsme se přehoupli do mekky světového bikingu,Whistleru.
Jasná volba byl hodně známí trail Train Wreck, který vede okolo rozházených vagonů vlaku po lese, který nám poskytl i klid na výuku stylu brždění a přenášení váhy na kanadských prudkých skalách. Zpáteční trail Shit happens byl nejvíc, nejdál a nejhloub.
Po těchto náročných dnech jsme začali být ztrhaní jako místní borůvky, tak jsme si dali day off. Hyperaktivní odnož naší skupiny se místo odpočinku u bazénu rozhodla oklepat whistlerský bikepark, který po více jak měsíčním období sucha připomínal českou motokrosovou trať. Takže na vyndání piana, ideální.
Naše volba padla spíše na méně ježděné traily jako třeba Angry Pirate, který má od nás za 1.

Tlačenka na Chillcotins

Chillcotins

Chata na Tenquille lake

Tenquille lake

Následující den přišel na řadu dortík v podobě cesty do Pembertonu , kde na nás čekali kluci z Blackcomb helicopters a vyhodili nás na vrcholek Barber's mountain. Začátek trailu je více o freeridingu, dostaň se dolů jak umíš. Odvážnější z nás hodili kola na hrb a jako hrdinové z freeridových filmů šplhali po prudký stěně, aby si mohli dát ještě přídavek v podobě dlouhé lajny pomalu tajícího sněhu. Cestou prý nějaký medvěd…polovina ho zas neviděla.
Napojujeme se na singletrail po kterém dojíždíme k jezeru Tenquille a odtud dalších 1000 výškových metrů perfektního singlu, kde dokážeš uvařit brzdy.
Jako první biker se dostal do cíle Ivoš, který to běžel s batůžkem a vykloubenou klíční kostí, 17 kilometrů z kopce, ten zas uvařil hnáty.

Nekonečný singletrack

Večerní čaďák

Ráno na Spruce lake

Spruce lake

Teď už nás čekala jen třešnička na dortu, 3 denní trip divočinou. Hydroplán nás nasál na Tyaxu a musel se 3× otočit, aby nás všechny s kompletní výbavou dokázal dopravit na start našeho největšího adventure výletu, Lorna Lake. Co nejdříve jsme postavili tábor, odnesli jídlo daleko od našich hlav, aby jsme se neprobudili vedle pěkného medvědího kožíšku. Část party si dala hike a zbytek se snažil ulovit večeři. Ryby malý… takže buřty.
Ráno balička a celodenní trip směrem na Spruce Lake, opravdová divočina, kam se dostaneš jen na kole, pěšky nebo na koni. Helikoptéra i hydroplán je ti k prdu, protože se nedovoláš. Prostě není signál.
V podvečer dorážíme k našemu dnešnímu cíli, kde probíhá zase další pokus o chycení večeře, ryby neberou, to dřív chytíme rýmu nebo vlka. Jelikož minulá noc nám ukázala, že umí udělat pěknou námrazu na spacáku, nenecháváme nic náhodě a taháme spoustu dřeva z lesa na celonoční čaďák.
Ráno se probouzíme vedle doutnající klády, rychle pobalit, něco teplého za žebro, chytnout rudla a vyrážíme směr Tyax. Cestou přes velký pas nás málem sežrala turbo hovada, komáři a malý mušky. Statečně jsme se ubránili a dorazili na Tyax, kde na nás čekal český řízek s bramborovým salátem od místního českého indiána Zdeňka a jeho ženy Blanky.
Náš velký obdiv patří zejména Ivošovi, který 3 denní trip v divočině odběhl indiánským stylem s vykloubenou klíční kostí. Na Chilcotins se nezapomíná a kdo tam jednou byl, chce se vrátit.

Train Wreck / Alice Lake

Pujč mi knipl

Tyax

Ručník končí, mýdlo končí a náš kemp končí taky a věřím, že se zase s naší partou rozehranou zase proženeme divočinou.

simpleride.cz crew

• anonymní uživatel Jirka 7.8.2013 v 5:47

Vftipnej a čtivej report, zábavná rétorika :), pěkný fotky, super!

"Hyperaktivní odnož naší skupiny se místo odpočinku u bazénu rozhodla oklepat whistlerský bikepark, který po více jak měsíčním období sucha připomínal českou motokrosovou trať. Takže na vyndání piana, ideální."

:D

• anonymní uživatel HiPP 7.8.2013 v 9:11

super report,fotky a hlavne kopa vtipu :)

• anonymní uživatel Johann (berousek (a) gmail.com) 7.8.2013 v 9:35

Dobry repo jak svin:)
    Big up to padre Ivos!

• anonymní uživatel sall 7.8.2013 v 9:50

parada:)

• anonymní uživatel Maaca 7.8.2013 v 12:28

Tak snad na jaře taky!

• anonymní uživatel krtek (krtek (a) krtinec.kr) 7.8.2013 v 12:42

díky že ste mi připoměli co je to závist :D parádní fotky!

• anonymní uživatel krejcir 7.8.2013 v 13:02

lidi cim se zivite ze si muzete dovolit tripek za 100 litru, asi se zacnu lip ucit