made in mokropsy

Jezdec:
Lokalita:
Vložil: xpiv
Datum: 15.5.2007 000 23:29

Popis: franta je nej....

Známkování (jako ve škole)

  známkování ukončeno
  Celková známka: 2.83, od 35 lidí

anonymní uživatel T-1000 (T-1000 [zavinac] azet.sk) 2.4.2008 v 17:48, IP: 213.151.239.226

Halo Pixel Visby EVO Nakata ako by to bolo kebyze sa tu vi kokotkovia neukazete

anonymní uživatel aon 22.2.2008 v 14:34, IP: 193.86.103.68

..muzu se zeptat, proc ho prodavas?

anonymní uživatel Shimmy (DCiisse [zavinac] seznam.cz) 23.12.2007 v 19:32, IP: 88.102.230.9

huste ty :pila:

anonymní uživatel Bersekr 9.12.2007 v 15:39, IP: 88.212.21.12

krasny ram... a komu sa nepaci nech si niekedy pozrie hociaky ram od Frantu nazivo, je to zazitok... :jumpy: :jumpy: :jumpy:

anonymní uživatel Frenky 6.8.2007 v 11:12, IP: 85.207.191.155

JJ tohle zabradli je fakt hnus...a za 20tis??????NIKDY-za 5000jo...ale is tlumicem. :heh: :heh: :heh:

anonymní uživatel Dušan 20.5.2007 v 22:09, IP: 213.151.218.129

pche za toto 20tku? akože trocha sa zamyslite ,.....

anonymní uživatel bikemann 20.5.2007 v 20:50, IP: 88.103.108.133

no lol vam to tu dobre turuje na hlavicku makovicku,,,.. je to uplny grc, a za 20k mas husty hocjaky ramek, loooooll :lol:

anonymní uživatel Martan 17.5.2007 v 22:51, IP: 85.248.1.26

Hmm....jedine co som z toho pochopil ze kupime si Frantu pretože sa da ťažko zohnať a pretože ho nema vela ludi...a este preto ze je ocelovy a ocel je jednoducho nadprirodzeny material...k ostatnym veciam sa vyjadrovat nebudem pretože do toho nevidim...A co sa tyka dizajnu tak hnus....

anonymní uživatel onk 17.5.2007 v 22:10, IP: 88.100.216.125

CHCI to videt hotovy!!!!! :roll:

anonymní uživatel toxicman 17.5.2007 v 20:55, IP: 91.127.101.78

Spawn si dement ani urcite netusis kto franta je takze drz hubu. Tym zasa netvrdim ze je lepsi ako imperialisticke znacky zo zapadu ako niektori experti tu...

anonymní uživatel SpawN (tommy [zavinac] inmail.sk) 17.5.2007 v 20:21, IP: 85.248.4.42

:D :D :D TOMU VRAV!!TE rááááááááám ???? ten Franta je potom dobrý chudáčik ::D: to akože akurát tak do zberných surovín

anonymní uživatel dumbo (ocel-pitcho.wz.cz) 17.5.2007 v 17:04, IP: 88.212.23.33

nj, stopnime henten flame, myslim že by sme sa k ničomu nedopatrali, každy myslíme inak, máme tvrde palice... mam doma jak benest tak frantu, a ani jedno by som nemenil, keď začne niečo odchadzať, pomenim, ložiska, prepakovania pripadne dam zvariť, prelakovat a ram ožije... v zbernom dvore moje ramy rozhodne neskončia :smoke: :ex:

anonymní uživatel miour (www.arboristika.cz) 17.5.2007 v 16:35, IP: 85.70.139.56

treba jedna vec k duralovejm ramum, ted sem byl s xpivanem pro jeho zelenou zabu, a byla tam stinky supreme, spodni trubka vohla a praskla, cela predni stavba de na zed, a franta povida, ze borec chce predni stavbu z oceli, zadni stavbu necha od kony...pekny priklad jak co resit uplne easy

anonymní uživatel miour (www.arboristika.cz) 17.5.2007 v 16:33, IP: 85.70.139.56

resite tady porad picu, jenom picu a nic nez picu,smysl a logiku v tom nevidim, kazde kolo ma neco do sebe, trh je u nas maly, bez franty by spousta bikeru nebyla tam kde sou...duralove ramy jsou cool, lehke vsetko,four cep slape a zehli,ale trvanlivost?? my holt resime penize a funkcnost, porad vyzera vyzera apod. moudra ohledne argumentu ttd. zbytecnej cas diskuse, bavi mi to cist, mozna to dam precist frantovi at se pobavi :lol: ride first resit az potom

anonymní uživatel nakata (nakata [zavinac] chello.sk) 17.5.2007 v 15:39, IP: 217.118.100.206

miour: A ze teba vsetci oslovuju ze kokot? :heh: :mad:

anonymní uživatel visby 17.5.2007 v 15:39, IP: 195.168.226.162

dumbo, tie znacky su vynimocne aj niecim inym ako dobrym marketingom... ale to je trochu zlozitejsie a tebe to nema zmysel vysvetlovat, kedze prirovnavas benest ku pixelovej zlatanine... neni jednocap ako jednocap...

anonymní uživatel miour (www.arboristika.cz) 17.5.2007 v 15:27, IP: 85.70.139.56

taky jsem stinky nalomil, uz vozim jen ocel, nakata hadr kasi, ocel nad vse a franta je "jah" a blackhorse ot samy!!! se nedivim ze mas taky pristup ako pako, kdyz znas jen shitove USA znacky, jedinej spesl a giant morewood ma smysl...norco je koza...scott vozi curaci...franta jede vis franta jede a drzi veky, kdyz bouchces s duralem do sutru pri vostry jizde tak mas po prdeli casto, franta spravi!! nic nestoji jezdis dal...

anonymní uživatel dumbo (ocel-pitcho.wz.cz) 17.5.2007 v 14:35, IP: 88.212.23.33

dnes, ak sa niekto rozhodne kupiť si frantu, musí najprv prelistovat xxx mesiacov, stade diskusie vo forach aby vypatral telefonne cislo na pana Mrázka, tam je podla mna največši problem, nízkej popularity jeho ramov, ak by si este ten pan pametal zo skoly 4 zakladne nastroje marketingoveho mixu, price, place, produkt, promotion... ach jo, jeho fanusikovia mozu kolko chcu ospevovat jeho produkty, doporucovat kade tade, ak to on sám nechce, stači mu to drobne miesto na trhu z fr a dh ramami ktore má tak prosim... :ex: :ex: :ex:

anonymní uživatel dumbo (ocel-pitcho.wz.cz) 17.5.2007 v 14:26, IP: 88.212.23.33

to že je MTB biznis mi nikto nevyvráti, najviac predava ten kto najlepšie odprezentuje svoje vyrobky,

anonymní uživatel dumbo (ocel-pitcho.wz.cz) 17.5.2007 v 14:22, IP: 88.212.23.33

čo može zostarnuť na stále plne funkčnom, jednoklbovom závese zadnej stavby ? ano, nieje to tak nadčasový systém ako fsr, či vpp, ja som nezačal frantu porovnavať z bighitom, konou a inou srandou dovezenou z nemecka, (to bolo mixovanie jablk a hrušiek) ja som to prirovnal jedine k orange a morewood shova, rovnako jednoduchý ničim výnimočný system pruženia, a predsa tak uspešne a oblubene ? prečo ? pretože maju reklamy, elitných jazdcov v týme, možno lákavejši dizajn atď... dal by franta alebo benest niekomu svoj ram na nejaky slopestylovy zavod, preteky v zjazde abo vo freerajde, neverím žeby nestupol zaujem o tieto ramy... kedysi ked mal benest svoj DH TEAM, a M.Kozár vyhraval spdh bolo to určite popularnejšie...

anonymní uživatel visby 17.5.2007 v 14:02, IP: 195.168.226.162

jo, dumbo, to je jasne... len stale porovnavas hrusky s jablkami, kebyze je tento franta niecim vynimocny, tak uznam, ze ano kultovka, secko... ale je to len normalny predrazeny crmo ram, so zastaralou konstrukciou, nikomu neberem ze sa mu to paci, neminaju na to moje peniaze;-) pride mi to ako si kupit nejaky remake veterana, len kvoli tomu, ze to vsetci uznavaju a je to nieco ine...

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 17.5.2007 v 13:14, IP: 88.212.23.33

Samozrejme, neviem obohatiť diskusiu nejakým rozumným príspevkom, začnem urážať. Uč sa trošku tolerancii, existuju nato rozne terapie, kurzy sebaovládania a podobne.

anonymní uživatel Pixel 17.5.2007 v 13:04, IP: 147.175.32.240

akoze nemozem...sami odbornici a znalci materialov a systemov su tu.... :bored: nuda deti...

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 17.5.2007 v 12:47, IP: 88.212.23.33

jo kopec dalsich drahsich a mozno aj lepsich zakazkovych aut, ktore ked chces vlastnit musis vybalit velky balik eurobankoviek a cakat dva roky v čakacej listine.... jasne ferari už je pojem, to ale nemusi znamenat že značkou nejake menej známe auto nemože poskytovať vacsi vykon, luxus a odlišnosť... a otom to je...

anonymní uživatel stfu 17.5.2007 v 12:45, IP: 88.212.21.37

DRZTE HUBY :voci:

anonymní uživatel visby 17.5.2007 v 11:29, IP: 195.168.226.162

kaya: zabudas, ze ferrari sa nekupuje preto, ze to nejazdi kazdy, ale preto, ze to je naozaj nieco dobre... co si objektivne musime povedat, ze tento franta nie je...

anonymní uživatel kaya (kaya [zavinac] students.zcu.cz) 17.5.2007 v 10:27, IP: 195.113.181.146

to nakata přečti 6. slovo v mým příspěvku. Frata má podle mě společnýho s Ferrari určitě to, že to nevozí každý holub, je to poměrně drahý a majitel je na to hrdý. Jinak nic společnýho v tom dál nevidim.

anonymní uživatel X 17.5.2007 v 10:23, IP: 87.192.236.243

dumbo dik ze si mi vniesol svetlo do zivota... :lol:

anonymní uživatel nakata (nakata [zavinac] chello.sk) 17.5.2007 v 10:12, IP: 217.118.100.206

kaya: pri porovnani pevnosti ocele a hliniku zabudas na hmotnost :oops: Inac co fetujes, ked porovnavas Ferrari s Frantom? :D :D

anonymní uživatel Piterko (p.cubik [zavinac] gmail.com) 17.5.2007 v 9:55, IP: 213.215.98.154

to je važne cela tato diplomovka na 10 stran o tomto tu hore? boze ludia neblaznite, ved sa na to pozrite len z klasickeho estetickeho hladiska, je na tom ešte fura roboty nech už to chodi ako chodi. na bike sa to bude podobať až keď ... ale ja vlastne ani neviem co by som s tym urobil okrem nakopnutia karbobrusky. Chodit to moze dobre ale design je príšerný :( .dumbo klobuk dole tvoja vydrž je obdivuhodna a kopa argumentov prevalcuje aj trubky na tento bike ale skus sa zamysliet co ti ludia v reakciach na tvoje nazory vlastne chceli povedať medzi riadkami.

anonymní uživatel LS (LS [zavinac] post.sk) 17.5.2007 v 9:36, IP: 195.98.27.186

zeleny kus zabradlia a v strede tlmic a uz je tu narodnosta nenavist :heh: jazdite si nacom chcete ale nakata ma pravdu su aj lespie ramy za 20 klackov ako mrazek ale niektore ramy nie su zle :ex:

anonymní uživatel Pavel 17.5.2007 v 9:22, IP: 62.245.126.232

No nevim, jak tak na koukám, tak mipřijde, že to buď nemůže dobřechodit a nebo ten tlumič dostává pěknej čoud.

anonymní uživatel Pixel 17.5.2007 v 0:25, IP: 213.151.217.129

visby: vyhrali sme :) kto otvara sampus? ...dokazali sme ze sme strasni narcisticki samolubi chvastuni... mozem si odskrtnut zo zoznamu veci co som chcel dokazat :lol: :ex:

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 17.5.2007 v 0:23, IP: 88.212.23.33

no ešte že to.. :fyou: offline, turn off, v preklade mam to ž vpiči idem spať... :bored:

anonymní uživatel visby 17.5.2007 v 0:20, IP: 195.168.226.162

teraz uz len zistit, ze kto mal prvy zdvojenu vrchnu trubku, ci evil, nicolai, duncon alebo dw... dumbo pusti sa do toho...

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 17.5.2007 v 0:19, IP: 88.212.23.33

70. Pixel 16.5.2007 v 16:52, IP: 213.151.217.130 ad cena: za 30 000 skk mas devilwork s VPP zavesenim a DHX 5.0 tlmicom.. takze tak... :bored:

anonymní uživatel Pixel 17.5.2007 v 0:14, IP: 213.151.217.129

dumbo asi bluznis lebo ziadny VPP dw neexistuje... jeden je na papieri. to je vsetko. moja chyba ked som pisal ze VPP dw za 30...malo tam byt FSR... ale to je jedno. lebo ty nevies ani aky je medzi tym rozdiel.

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 17.5.2007 v 0:11, IP: 88.212.23.33

nikto nanicom necudzopasil, evil imperial, a duncon cock, a urbo su vyrobene a navrhnute uplne odlisne, a dw z vpp je vlastne unikat, maly by ste si ten system dat patentovat odbornici :smoke:

anonymní uživatel visby 17.5.2007 v 0:09, IP: 195.168.226.162

a este dodam, ze som aj narcis a ze sa brutalne vyzivam v nasierani...

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 17.5.2007 v 0:07, IP: 88.212.23.33

preco si si vlastne nechal povarit ram z ocele ked ocel je napiču ? mal si si radsej kupit toho santa cruza, pretoze len to je ram co chodi a vydrzi

anonymní uživatel visby 17.5.2007 v 0:05, IP: 195.168.226.162

len mi povedz, kto na com cudzopasil... ale konkretne, podme, mas na to... bol to cannondale? spesl? pixel?

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 17.5.2007 v 0:05, IP: 88.212.23.33

jasne, predsa se nebudes srat dovlastneho hniiezda,,, lebo je to cele len tvoj mega projekt, vlastny navrh...

anonymní uživatel Pixel 17.5.2007 v 0:04, IP: 213.151.217.129

dumbo: same idiotiny... mas nieco dalsie?

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 17.5.2007 v 0:02, IP: 88.212.23.33

prejdi si este raz moje prispevky kde som narazal na podozrivu podobnost tvojho projektu z benestom...

anonymní uživatel Pixel 17.5.2007 v 0:00, IP: 213.151.217.129

dumbo: jo! dal si to! podme dat na dh biky pasy ako na tanky...co tam potom ze to bude nefunkcna idiotina...hlavne budme inovativni... som cudzopasnik lebo som si do vystuhy na hlave vyrezal kruhove otvory (asi jedina podobnost s benestom..pokial neficis na lysohlavkach. lebo ak ano tak potom sa mi tam podobaju aj tie slony co na nich sedia. tam by mi sedel tvoj nick - dumbo)

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 23:59, IP: 88.212.23.33

čakam nejaku dlasiu "cool" hlášku... aby si ukazal ze si este stale nadvecou... :oops:

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 23:58, IP: 88.212.23.33

to je samozrejme ze ak clovek vyvýja predpoklada že sa pohne vpred, bohužial nie vsetko sa stane prelomovým zo dna na den, ale samozrejme chapem aj to že uplne najjednoduchsia cesta k uspechu je cudzopasenie na vysledkoch niekoho ineho, a ak toto nechapes bud si naozaj narcis, alebo sa len vyžívaš v nasieraní

anonymní uživatel visby 16.5.2007 v 23:49, IP: 195.168.226.162

a ja som myslel, ze vyvoj ma ist dopredu... tak ne:-))) ale pis dalej, dost sa bavim...

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 23:46, IP: 88.212.23.33

vyvoj: myslel som tym ze aspon bola snaha skusat nejake systemy... nie len si požičiať a vystatovať sa cudzim perím...

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 23:42, IP: 88.212.23.33

naco by mi boly... skoda stromov

anonymní uživatel visby 16.5.2007 v 23:40, IP: 195.168.226.162

dumbo uz nechape ani co znamena slovo vyvoj:-)))

anonymní uživatel toxicman 16.5.2007 v 23:39, IP: 91.127.30.238

este len som pisal ten moj message a dumbo to totalne zabil, ty si vybav dajake papiere od hlavy, alebo aspon vytrhaj klavesy z klavesnice :fyou:

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 23:39, IP: 88.212.23.33

no vidiš, keby si to spravil skor mahli sme sa zabavat obaja.. bohužial som len clovek, nie poloboh

anonymní uživatel Pixel 16.5.2007 v 23:37, IP: 213.151.217.129

dumbo koniec... :D ...skladam siltovku z hlavy a idem si napchat vodnu fajku... seriem na bike. odteraz hram sach... :zuzl:

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 23:34, IP: 88.212.23.33

stale si nepochopil ocom pisem ? "ako tak pozeram na ten ram pan mrazek ma iste "nevychytanosti" ... 1) pouziva stale trubky s malym prierezom, tym padom tuhost sa zmensuje na mizivu hodnotu... 2) cap je miesto s obrovskym namahanim...preto akosi nechapem to minilozisko co tam je... 3) ak sa snazi ulozit tlmic "progresivne" tak by mal miesto klzneho puzdra ulozit rotujuce oko na lozisko. ak teda nechce aby sa tam robil vakel jak hovado 4) tu patku nechapem... nechcem teraz struhat gangstra a obuvat sa do mrazka... bol jeden z prvych. ale toto je podla mna na dnesnu dobu troska zastarale... dost zastarale..." predstav si že tie zastarale ramy od franty mrazka sa stale predavaju a tešie velkej popularite, nie len vdaka cene, ale hlavne kvalite, servisu atd.... takže podla teba "a tie hrube rury z lesenia su ocel o akej mrazek ani nechyruje. imbecil..." podle teba mrazek nakupuje v kovošrote zatial čo ty objednavaš kvalitnu ocel z najvecsich europskych oceliarni z hollandu, mate profi program, a vies vsetko najlepsie "dumbo: linkage mame v DW kupeny... dokonca profesionalnu verziu tak mi tu o tom nic nehovor... tocis o idiotinach." to ze dokonalost systemu dudaku, umiestnit kluky na zadnu stavbu nebola najlepsia to sam viem,, ale aspon prisli z nejakym vyvojom, narozdiel odtoho vykradania... jak hovorim, slava ti stupla do hlavy... ty si otec mtb, nie gary fisher a jeho californska garaž,... ale BB

anonymní uživatel toxicman 16.5.2007 v 23:33, IP: 91.127.30.238

toto je normalne uz chore, dumbo len na chvilu sa zastav a skus pocuvat inych ludi, fakt len na par sekund, mozno sa trosku spamatas, ved nikto ti neberie maj si ram aky mas. Ale zasa take somariny trepat ze je to dobra cena a pod tak to nie. BTW tiez si myslim ze to je humus, taky mal moj dedo plot kedysi ale uz na to nemohol pozerat tak to vymenil, ktovie kde tie trubky skoncili :lol:

anonymní uživatel visby 16.5.2007 v 23:24, IP: 195.168.226.162

co prekrucam? o tebe davno viem, ze nechapes ani zakladne suvilosti a miesto toho aby si pocuval co hovoria ludia si stale melies svoje nezmyselne veci... absolutne nema zmysel ti vysvetlovat, aky je rozdiel medzi pixelovym ramom a benestom(co imho vobec nie je zly ram), preco pasivne pruzenie nemoze fungovat dobre a uz vobec nie, ti vyvraciat tie tvoje uzasne vyroky o tom ako dw alebo ini len kradnu dizajn... budem sa len smiat na tych zvratkoch co tu pustas(a co si pustal aj na BM, dokym si nezutekal s placom sem medzi deti)... ked nahodou zadelis nejaky rozumny argument, tak sa mozno k tomu aj nejak vyjadrim, o com ale pochybujem... si lolo:-)

anonymní uživatel Pixel 16.5.2007 v 23:19, IP: 213.151.217.129

dumbo: za 1) nikdy som sa nevyhlasoval za velkeho konstruktera za 2) svoj proteus som riesil vyse roka. a je to obycajny jednocap. tak mi tu daco hovor za 3) to porovnanie s benestom je uz mega trapne... hej... aj santa cruz V10 je vlastne to iste...tiez to ma trojuholnik v predu...dokonca aj 2 kolesa... jebat nejake zavesenie. si slepy alebo mas papiere od nejakej disfunkcie? za 4) mrazek je zastaraly. bodka za 5) umiestnenie capu na zdadnu stavbu je picovina ako susena voda krajana na kocky, pocas stania totiz branis zadnej stavbe v chode za 6) ak ja vykradam ine systemy tak potom vsetci z giantu by mali sediet v base

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 23:09, IP: 88.212.23.33

to by si nebol ty keby si neprekrucal visby :zuzl: to že je pixelov ram takmer totozny z benestom mi nikto nevezme, pozri sa poriadne na ten ramovy trojuholnik umiestnenie capu.... zakladny princip uplne rovnaky, to že si to kus zjednodusili je vec ina... pixel je ale najviac konstrukter, visby teoretyk, keca sa tu o inovaciach a podobnych sračkach, franta stale rovnaky.. ale to len ztoho dovodu ze nevykrada ine firmy, vid vpp, urbo atď... ty máš svoj svet v ktorom zijes, ja mam tiež to svoje... je mi jasne že clovek ktory robi do vyroby ramov pol roka vid pixel, asi tažko pride z nejakym vlastnym systemom pruženia, ked to profikom co natom makaju na plny uvezok, trvalo roky... kde sa vnom ale berie ta neohrabanost znevažovať značky ktore už maju nejaku tradiciu... vid franta, dudak, benest atd... tusim ze benest je unikat na trhu zo svojim prepakovanim, dudak snad tiez dobehol mongoose vtom ze umiestnil stred kluk na zadnu stavbu a obmedzil tak tahanie za retaz a nechene hojdanie sa.... rovnako aj red soil, neviem co bolo skor ci gemini od canoondale alebo kangaroo red soil to je fuk, franta je už pojem o akom sa može DW zatial len snívať... vsetka cest že ste sa nato dali a tak povediac z hovna uplietly bič, je ale načase trošku polaviť z vlastnej hrdosti... :oops:

anonymní uživatel visby 16.5.2007 v 22:45, IP: 195.168.226.162

ja jazdim ocel a som proti vam:-)

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 22:38, IP: 88.212.23.33

kto nejazdi rucne varenu ocel ide proti nám... :smoke:

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 22:37, IP: 88.212.23.33

poviem ti že teba som čakal, este sa to tu rozbehne visby... :smoke:

anonymní uživatel visby 16.5.2007 v 22:28, IP: 195.168.226.162

ctjb??? tato diskusia je jedna perla za druhou... mooorhuhn(alebo to ufo) je to iste ako tento franta na obrazku, benest je to iste ako ta pixelova zlatanina(co na tom, ze tam chyba prepakovanie), tenke trubky su to najlepsie na ram!!! tuto ficia tazke veci, toto je moc... dumbo teba riesit nema vyznam, tuto omladinu nadrzanu z ceskej 107.5 rocnej garazovky prvej generacie asi tiez nie, asi je lepsie sa iba smiat...

anonymní uživatel coowarider (229-091-135) 16.5.2007 v 21:46, IP: 212.71.149.213

nektere nazory s nakatou sdilim,nektere ne...nemel by ses tak navazet do lidi,kterym se proste franta libi.Oni to budou brat jako krivdu,a budou te dale napadat...

anonymní uživatel xpiv 16.5.2007 v 21:30, IP: 84.42.188.111

rixa:351-055-582 ať si řiká kdo chce co chce,franta nejni o tom jít do krámu a koupit rám,ale přijít,pokecat s šéfinženýrem-dizajnérem-svářečem v jedný osobě,vidět kde jeho nový dítko vzniká... a pár tejdnů čekat v napětí,už aby to bylo,už aby to bylo.... :inlove: FRM

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 21:16, IP: 88.212.23.33

tak tak... id radšej za barák na jointa... možno ta osvieti a vymyslis nejaky novy lepsi system nez je vpp alebo fsr

anonymní uživatel Pixel 16.5.2007 v 21:14, IP: 213.151.217.130

dumbo: a preco asi tak sa priemery vnutory noh na vidliciach zvacsuju? ... lebo dosiahnes vacsiu tuhost pri rovnakej hmotnosti... okrem toho na zadnu stavbu je lepsie zvolit profil pretoze ma vyssiu tuhost do krutu... nejdem ti vysvetlovat blbosti lebo to nema zmysel a furt budes dookola tlachat svoje... nejdem sa hrat na boha a kopu veci neviem. ale co je blbost to proste blbost je. mrazka nejdem kritizovat lebo je uz davno zabehnuty a jeden z prvych...ale je to vsetko zastarale...

anonymní uživatel Pixel 16.5.2007 v 20:44, IP: 213.151.217.130

dumbo: linkage mame v DW kupeny... dokonca profesionalnu verziu tak mi tu o tom nic nehovor... tocis o idiotinach.

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 20:14, IP: 88.212.23.33

myslel som to važne si to strč do programu linkage, vidis zas je tu ten problem, dva rovnake systemi, jeden ma nalepku morewood druhy franta, ktory je lepsi ??? :smoke: presne taka situacia jak z filmu pelišky, dva uplne zhodne krabičky od zapaliek, jedne made in usa druhe zo sovietskeho zvazu,,, a ktore su lepsie ???? nesnažim sa przniť ani jednu zahranicnu znacku, no staviať frantu do druhej ligy len koli jeho dostupnosti a cene je nanajvýš detinské.. ten morewood uvadzam ako priklad pretože to je teraz velke modne bum..

anonymní uživatel Streetch 16.5.2007 v 20:09, IP: 217.73.16.126

Pixel: Nechaj tak zachvilu budu porovnavat mrazka s cannondalom a tak ... proste ked ides porovnavat toto a morewood tak radsej nic nepis vole ... urxite by som si radsej kupil stinky za taku istu cenu ako mrazka lebo stinky aspon vyzera .. toto ma od "vyzerania" dooooost daleko

anonymní uživatel Pixel 16.5.2007 v 20:01, IP: 213.151.217.130

dumbo: vynechali prepakovanie ale rovnaky jednocap? :heh: idiot... rovno to mzoes prirovnat ku stinkymu... keby si si videl aj dalej ako pod svoj usmrkany nos tak by si si vsimol ze je to krizenec bullitu a morewood izimu... ale hlavne ze o tom tak veeelmi vela vies. a porovnavat mrazka a morewood...to si nemyslel vazne ze? :D

anonymní uživatel Streetch 16.5.2007 v 19:59, IP: 217.73.16.126

DUmbo: ked uz nemas co povedat obuvas sa do druhych aj ked holý kokot vies??Jazdil si niekedy ten devil ked ho ides portovnavat s benestom??? nepicuj ked picu vies picko a rám je hnus moj názor .....

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 19:55, IP: 88.212.23.33

takže nechapem čim je taky orange alebo morewood lepši od frantu alebo toho tvojho... zaleži len na prestýži aku ta a ta konkretna znacka ma.... takže je uplne fuk ci kupis nejaku lopatu z nemecka za dvacku alebo si nechaš nieco povarit na zakazku....

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 19:53, IP: 88.212.23.33

pixel: co je na oko totožne ? nebehal som kolo tvojho ramu z uhlomerom a pravitkom, ale aj idiot si vsimne ze umistnenie capu zadnej stavby sa zhoduje, uchyt tlmica sa zhoduje, vystuha na hlave, to že je benest prepakovany tak otom viem, na beneste jazdim :fyou: akurat ste vynechali to prepakovanie to je fakt,... prosto rovnaky jednočap jak uz mnou vysie spominane,

anonymní uživatel Pixel 16.5.2007 v 19:36, IP: 213.151.217.130

dumbo: ocividne o tom picu vies... inak by si vedel ze tie tenke priemery trubok su nevyhoda. a co je na mojom rame kopia benestu? povedz mi jedinu vec debilek. ak si si nevsimol benest ma prepakovanie. co moj ram nema... a tie hrube rury z lesenia su ocel o akej mrazek ani nechyruje. imbecil...

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 19:05, IP: 88.212.23.33

Franta pracuje len s malým priemerom trúbok. dolekop.com/... dolekop.com/... dolekop.com/... asi vieš hovno otom jak vizeraju Frantove ramy. Tak sa nemiešaj do už rozbehnutej diskusie, ak ktomu máš hovno čo povedať. :heh: Pixel

anonymní uživatel Czert 16.5.2007 v 19:00, IP: 82.100.1.17

krásnej

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 18:55, IP: 88.212.23.33

to pixel: už ty z jankomhraškom kopiruješ benest tak tu hubuješ, jasne tuhost najlepsie dostiahnes hrubou rurou z lešenia, kup si a-zone ten tie priemerom vyhovuje :oops:

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 18:50, IP: 88.212.23.33

to KKT dumbo: jj nepoznáš diakritiku hňupe :heh:

anonymní uživatel Krtko (krtkoC1 [zavinac] zoznam.sk) 16.5.2007 v 18:34, IP: 91.127.47.162

To kto dal 12 000Kč za to odpilene zabradlie s tlmicom ? Grcnejsi ram som v zivote nevidel, keby stal 3000Kč (aka je pravdepodobne aj jeho skutocna hodnota) povedal by som si ..tak co uz, je sice grcny ale za tu cenu sa nic lepsie nedalo.. :fuck:

anonymní uživatel feuerman (man.feuer [zavinac] seznam.cz) 16.5.2007 v 17:57, IP: 88.101.254.188

KKT dumbo: nepsal, že jsou americké má tam čárku...nauč se číst hňupe :fight:

anonymní uživatel halo 16.5.2007 v 17:16, IP: 62.168.125.217

price 600euro, nejak to robi kraviny

anonymní uživatel halo 16.5.2007 v 17:16, IP: 62.168.125.217

price 600euro, nejak to robi kraviny

anonymní uživatel halo 16.5.2007 v 17:12, IP: 62.168.125.217

jajec mtbnews.de Verkauft wird das 2005er Kona Stab mit Fox DHX 4.0. Der Rahmen hat 178mm Federweg und es ist eine 700er Feder eingebaut, die wie ich finde perfekt für Fahrer zwischen 70 und 85 kg ist. Der Rahmen hat keine Risse oder Beulen, lediglich einige gebrauchsspuren am Lack. Für einen von Kona als Downhiller deklarierter Rahmen lässt er sich aufgrund der kleinen rahmengröße auch wunderbar im Slopestyle oder ähnlichem bewegen. Dämpfer funktioniert sehr gut! price 600€ hladaj... :ex:

anonymní uživatel KKT dumbo 16.5.2007 v 17:11, IP: 213.215.123.228

marzocchi su talianske vidlice, debil :fyou:

anonymní uživatel nakata 16.5.2007 v 17:10, IP: 89.173.8.174

Dumbo: kurva jediny, kto tu nieco hroti so znackami si ty.. Clovek poukaze na to, ze su aj ine (podla mna daleko lepsie) alternativy a ty sa hned zacnes navazat, ze aky je Franta super, blaaablaaa blaaaaaa a ako ostatne "komercne" znacky su len reklamny trik.. Sa zobud.. :D

anonymní uživatel jajec 16.5.2007 v 16:59, IP: 193.86.103.68

2halo.. ..treba konkretne na toho Staba

anonymní uživatel Pixel 16.5.2007 v 16:52, IP: 213.151.217.130

ad cena: za 30 000 skk mas devilwork s VPP zavesenim a DHX 5.0 tlmicom.. takze tak...

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 16:45, IP: 88.212.23.33

mna zas dostavaju keci typu,,, jedine vyrobky MADE IN USA, vidlica je napiču pokial nema nalepku marzocchi, cyklodres bez lyščej hlavy je sux, ked helma jedine tld, atď... tu nejde len o suboj medzi frantom/konou, nicolaiom, tu ide oto že sa moc hrotia značky...

anonymní uživatel Pixel 16.5.2007 v 16:44, IP: 213.151.217.130

ako tak pozeram na ten ram pan mrazek ma iste "nevychytanosti" ... 1) pouziva stale trubky s malym prierezom, tym padom tuhost sa zmensuje na mizivu hodnotu... 2) cap je miesto s obrovskym namahanim...preto akosi nechapem to minilozisko co tam je... 3) ak sa snazi ulozit tlmic "progresivne" tak by mal miesto klzneho puzdra ulozit rotujuce oko na lozisko. ak teda nechce aby sa tam robil vakel jak hovado 4) tu patku nechapem... nechcem teraz struhat gangstra a obuvat sa do mrazka... bol jeden z prvych. ale toto je podla mna na dnesnu dobu troska zastarale... dost zastarale... :fyou:

anonymní uživatel halo 16.5.2007 v 16:31, IP: 62.168.125.217

jo, a k oceli a frantovy a jeho super spracovaniu.Uz aj devilwork ma krajsie spracovanie a nehovorim o darkside, ti aspon stale nieco inovuju a nepouzivaju stale dookola to iste trubky/capy...nic proti FrantaM , tiez s nim mam len dobre skusenosti(aj ja som mal frantu, aj benesta), ale tie vase kecy, ma fakt dostavaju...

anonymní uživatel halo 16.5.2007 v 16:25, IP: 62.168.125.217

dumbo ked o niecom nemas ani ponatia tak sa do toho nestaraj, ako vazne teraz nic v zlom, ale fakt nemam rad ked sa niekto montuje tam kde sa nevyzna...

anonymní uživatel halo 16.5.2007 v 16:23, IP: 62.168.125.217

jajec ktory konkretne?vsetky by mali byt aktualne...

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 16:16, IP: 88.212.23.33

maš pravdu, ty vieš najlepšie čo je najlepšie, ale chápem to, clovek s iným nazorom (vkusom) ako ty je trapko, budiš... schvalne daj jeden rozumny argument prečo kupiť nikolaj radšej ako frantu www.bike-board.de/... jednočap jak jednočap :bored:

anonymní uživatel Evo 16.5.2007 v 16:10, IP: 163.244.63.123

dumbo teba mi je fakt luto...lol...ani nema vyznam sa s tebou o dacom bavit dalej ty trapko... :D

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 16:00, IP: 88.212.23.33

pochybujem ze to bol ten top model s planetovkou... zjavne si mal tie plečky jak kedysi predaval Gusto Turansky... no nič moc nato ze to stoji kotel penez

anonymní uživatel Evo 16.5.2007 v 15:56, IP: 163.244.63.123

Dumbo kolko nicolaiov? 3 ty lolko :heh: :heh:

anonymní uživatel dumbo (ocel-dopíči.wz.cz) 16.5.2007 v 15:49, IP: 88.212.23.33

presne tak, feuerman: suhlas, každy nech si svojich dvadsať tácov strká kam chce, premna zamna aj do kolobežky... svoje prachy by som za hociaku plechovku zo super, trendy, cool, nadcasovym dizajnom nedal... holt klasika je klasika... :fyou:

anonymní uživatel feuerman (man.feuer [zavinac] seznam.cz) 16.5.2007 v 15:30, IP: 88.101.254.188

není co bránit je to prostě super, každá má jiný vkus, ale já bych každopádně dal radši 20 za benesta než za něco jiného...

anonymní uživatel taty 16.5.2007 v 15:28, IP: 217.172.157.77

myslim, ze je to tak, ze cesi si brania svoje a aj ludia co jazdia tento ram. Podla mna to je otras, ale je to moj nazor ktory mi nikto nevyhodi z hlavy. Kazdy clovek ma pravo si povedat svoj nazor. :smoke:

anonymní uživatel jajec 16.5.2007 v 15:24, IP: 193.86.103.68

2halo: ..muzu prosit o stranku na ktere jsou tyto ramy?..pokud existuje..diky

anonymní uživatel dumbo (ocel-pitcho.wz.cz) 16.5.2007 v 15:02, IP: 88.212.23.33

Evo: kolko nikolajov si už jazdil ?

anonymní uživatel Kchari 16.5.2007 v 14:57, IP: 80.95.248.151

nebude to kurvit tlumak? jinak nadhera :inlove:

anonymní uživatel halo 16.5.2007 v 14:55, IP: 62.168.125.217

veci za 20kc?jazdenky - rb dragster 05/06, rb monster 06, stinky 04-06,bighit 04-06, bullit 04-06, v10 04, stab 05, giant dh team 04-05, gt dhi 05, norco aline 05, scott 03-05, scream 04, grossman dh 05-07, ghost wc 06, rotwild 04-05, canyon 06...atd. dalej sa mi nechce....este new - bighit 06, brainbox 07, chacka 07, cheetah 06, richi 07, atd, uz sa mi fakt nechce....este nejake argumenty ze za 20 neni poriadny vyber? (vsetko v cene okolo 20ooosk +- 2000sk) :fight:

anonymní uživatel tomasso (drbnuty [zavinac] sexi.sk) 16.5.2007 v 14:34, IP: 91.127.252.93

:bliti:

anonymní uživatel Evo 16.5.2007 v 14:33, IP: 163.244.62.120

Lol...no co by som povedal k tomuto..asi nic..lebo sa len z chuti smejem tymto kecom...loooool...nabuduce ked si donesiem fungl novy Nicolai alebo Fusion z nemecka za cenu porovnatelnu s cenami Frantovich ramov tak ho predam a kupims si Frantu...lebo to je KULT ... :heh: :heh: :heh:

anonymní uživatel dumbo (ocel-pitcho.wz.cz) 16.5.2007 v 14:32, IP: 88.212.23.33

podla teba lepšie alternativy, podla mna len dalšie z možných alternatív, rozhodne nie lepšie, a nezabudaj nato že sa bavime o jednočapoch, a ty predhadzujes stale len bighity a stinkyny, chcem len tolko odteba, ukaž mi nejaky iný zahraničný jednočap ktory je podla teba lepši ako franta, a stoji 20 klackov... už prosimta nepis nic o majnstryme a inych hovadinach, pretože opacna strana si moze mysliet prave to iste o tebe, kupovať garažovky je podla mna uplne prirodzene, o vyhodach ocele tu pisat nebudem, premna zas možu byt prave ty ludia co kupuju kdejake zahranične hlinikače z reklam a videi pozery ktory sa snažia odlyšovat nejakou popularnou shampoo značkou... tod moj nazor na vec...takže pozor, nie každy kto si kupy ocel je rebel snaziaci sa odlišovať,

anonymní uživatel vóťa 16.5.2007 v 14:30, IP: 80.188.169.12

hehe chlapče, vůebc nevíš, ským zde debatuješ a Tvé argumenty jsou dost :D vážně jak bylo psáno výše..komentáře dne...nevím, proč pořád meleš o 20 tisících...to proč lidi volí Frantu je určitě touha mít něco, co není tak masové, ale hlavní výhody jsou v přístupu Franty...individuální návrh, zkušenosti a kvalita zpracování a nespornou výhodou je bezproblémový servis a opravy...žádné čekání na reklamace a pod... o kvalitách Spešlu nepochybuju, ale to co produkuje Kona je rok od roku větší ekl...a být Tebou tak trochu zapřemýšlím, jak je to s tím Leaderfoxem...neznám jiný rám, který za pár tisíc vydrží klidně nekolik sezon...a když si tedy i přesto starší než my všichni zde dohromady, určitě pracuješ...takže se vrať ke své pracovní náplni a už zde nebav svými odami na rámy z Německa prazvláštního původu...

anonymní uživatel Freeny 16.5.2007 v 14:24, IP: 85.160.99.221

nakata / dumbo : nemate co delat nebo co ? :D :voci:

anonymní uživatel nakata (nakata [zavinac] chello.sk) 16.5.2007 v 14:04, IP: 217.118.100.206

Dumbo: Takze po poriadku.. 1: O akych kradnutych bikoch z nemecka kurva hovoris??? Ziadne posrane lopaty nekupujem ani nepredavam.. 2: Snazim sa snad presviedcat ja teba, ze si kupou Frantu spravil chybu??? Mne je naozaj uplne jedno na com jazdis, je to len tvoja vec.. Len som podotkol, ze za tu cenu su tu aj ine, podla mna lepsie alternativy.. Jediny, kto sa tu potom zacal rozculovat si ty a dlasie 15 rocne deticky.. 3: Prosim ta kolko hlinikovy ramov si uz zlomil, ze je zvaritelnost ocele tak silnym argumentom? Nebavim sa o Leaderfoxoch a bikoch podobnej katergorie.. 4: Ty vole, odkedy je zliatina hliniku kozmicky material a preco by mal byt hlinik zvareny v CR, SR alebo co ja viem kde, lepsi ako z Tajwanu? 5: Preco vyrabaju niektori vyrobcovia ramy z ocele? Kde je dopyt, tam je ponuka.. Vzdy sa najdu ludia, co si budu kupovat nieco ine ako mainstream, ci uz z nostaligie, kvoli zivotnosti, inym vlastnostiam alebo preto aby sa odlisili.. :ex: :ex: :ex:

anonymní uživatel dumbo (ocel-pitcho.wz.cz) 16.5.2007 v 13:56, IP: 88.212.23.33

dopyt po ocelakoch bude stale...

anonymní uživatel dumbo (ocel-pitcho.wz.cz) 16.5.2007 v 13:55, IP: 88.212.23.33

ja som sa ta nesnazil presvedcit ze kupov stinkyny si spravil chybu... to si sa snazis nahovorit ludom ze ak kupia frantu zrobia zlo, pretoze kupou bighita za 20 kradnuteho z nemecka urobia rozhodne kšeft svojho mladi... ocel nejazdim z rebelie, cisto z praktickych dovodou, hlinik spolu s karbonom je v sucasnosti dost ublubeny, to nic ale nemeni natom, ze ocel ako metarial pre stavbu bicyklovych ramou je prežitok, ocel tu je od dob kedy sa prvy manici ako ritchey a gary fisher rozhodli upravit svoje cruisery na jazdu v terene, a použiva sa na vyrobu ramov a inych komponentov dodnes, a ešte dlho bude... preco sa niekolko malo vyrobcou aj napriek silnej konkurencii z hlinikoveho thaiwanu stale venuje vyrobe prave z ocele ? holt nie vsetci sa nechaju nalakat na kozmicky material, zo super odolnostou a nizkou hmotnostou...

anonymní uživatel Freeny 16.5.2007 v 13:53, IP: 85.160.99.221

spíše škoda argumentů :voci: :D

anonymní uživatel nakata (nakata [zavinac] chello.sk) 16.5.2007 v 13:50, IP: 217.118.100.206

no jo chlapci, ked dosli argumenty, ostava iba smiech, co? :D :D :D

anonymní uživatel feuerman (man.feuer [zavinac] seznam.cz) 16.5.2007 v 13:47, IP: 88.101.254.188

nakata: jj ty jsi týpek

anonymní uživatel Freeny 16.5.2007 v 13:45, IP: 85.160.99.221

ICE: naprosto souhlasim :D :D je to jak cpat praseti banan do prdele :D (je jedno co tam cpes stejne ti bude smrdet ruka)

anonymní uživatel dumbo (ocel-pitcho.wz.cz) 16.5.2007 v 13:45, IP: 88.212.23.33

pridávam sa k ICE :D :D :D

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 13:34, IP: 62.177.71.242

:D :D :D tagle sem se dlouho nezasmal,diky za komentar dne

anonymní uživatel nakata (nakata [zavinac] chello.sk) 16.5.2007 v 13:31, IP: 217.118.100.206

to Dumbo a podobny zakompexovanci: Nechcel som to tu povodne riesit, ale neda mi.. Je uplne normalne, ze ludia v obdobi puberty musia trochu "rebelovat", chciet sa odlisit od ostatnych a musia nadavat na vsetko ostatne, co by sa len trochu dalo nazvat mainstream. To je aj vas pripad. To ze si kupite Frantu je len a len vasa vec, podla mna je to dizajnovy hnus (ak sa vam paci, tak nech, mne to je uplne jedno). Nehodnotim jeho jazdne vlastnosti, lebo som ho nejazdil. Ale prijde mi uplne nepochopitelne, ze ste dali za toto zelezo tolko penazi. Pseudoargumenty ako ze to je ocel, to ked praskne tak sa to zvari su uplna blbost. A ze sa navazate do renomovanych znaciek tiez len ukazuje aki ste kurva experti.. Pride mi to tak, ze mate urcite mnozstvo penazi, za ktore chcete ram. Ale z nejakeho dovodu (neviem ci to je nedostatkom vedomosti, jazyku ale informacii) si za vas budget kupite Frantu a potom sa tu tvarite ako najvacsi majstri sveta a tvrdite ze je to to naj, maloseriovka, ocel pitcho a podobne blbaaa blaaaa blaaaaaaaaaa. Ked ste uz tak rozumne investovali, tak potom sa budete zubami nechtami branit, aky super kseft ste spravili a budete sa do smrti sami presviedcat, ze je to super.. Ale ako som uz povedal, je to len a len vasa vec..Ad "sialena cena z nemecka" - je len usmevne citat tieto plytke komentare.. Na jednej strane dat dvacku za Frantu je ok, na druhej strane dat dvacku za Stinky, BigHit alebo co ja viem co, je divne.. Ked si len porovnas tie dva druhy ramov, hodnotu, vypracovanie, design tak neni o com.."Nasledovat konzumnu spolocnost" a podobne keci??? Ty mas kolko rokov? 15? Musis mat v hlave asi uplne nasrane, nie? Taketo hovadiny ma napadali v obdobi najvacsej puberty.. Uaaa konzumna spolocnost.. Ake mas brzdy? Hayes? Ake mas kluky Truvativ? Uaaa to je ale konzumna spolocnost.. Chalan si uplne na smiech.. Ad tvoje pseudo marketingove kampane.. Ty kokos tak tymto si to uz uplne zaklincovl.. Chod za Kotlerom a vydajte spolu nejaku knihu marketingu.. :fyou:

anonymní uživatel stfu 16.5.2007 v 13:00, IP: 88.212.21.37

za malo penazi vela muziky :ex:

anonymní uživatel vóťa 16.5.2007 v 12:38, IP: 80.188.169.12

nakat: je vidět, že si opravdovej znalec... :D jezdi si dál na svý Stinkyně, která má příšernej chod, kroutí se a o praskání vím svý...ale stála 20500 a je to KONA co???chachááá

anonymní uživatel jajec 16.5.2007 v 12:23, IP: 193.86.103.68

2dumbo: ..pravda, a nic nez pravda!

anonymní uživatel dumbo (ocel-pitcho.wz.cz) 16.5.2007 v 12:20, IP: 88.212.23.33

to nakata: prečo si mysliíš že BigHit abo Stinky je niečo viac ako Franta ? fakt ubohosť, zrejme rozmyslas ako homer simpson a skočíš na každy zvašt co davaju v reklame... franta robi uplne vpohode, super funkčne jednočapy, zaleži na vkuse ale podla mna aj nadherne ramy... nevidim dovod kupovat za sialenu cenu z nemecka podla teba za babku nejaky iny systemom zrovnatelny ram jednocap, orange, morewood atd, ked mi domaci vyrobca dokaze ponuknut rovnaku, ba dokonca aj lepsiu kvalitu za stvrtinu ceny... o trvacnosti ocelovych ramov sa bavit nemusime, netvrdim ze nepraskaju ale... pokial zrovnavaš system fsr z frantovymi jednocapmi tak si podla mna loooser,... nasledovať konzumnu spolocnost, jazdiť len tie znacky ktore zrovna fičia, obrazky ktorch si videl v dirtbikery a podobne, tak len jedno velke LOL z tvojho prispevku chapem že sudiš kvalitu ramov len na zaklade cien, otvor si oči, si myslym že ak by franta mrazek velmi chcel, alebo ludia z benestu nemaly by problem z komercnym uspechom na trhu, stacilo by im rozbehnut poriadnu kampan, zohnať nejakeho pokerovaneho vypatlanca vtom dobrom slova zmysle a zrazu by vsetci vypatlanci chcely kupovat jeho ramy tak ako sa predava banshee, norco,... premna su tieto maloseriovky konkurenčne schopne ramy :fyou:

anonymní uživatel Kubaa (uli.jakub [zavinac] seznam.cz) 16.5.2007 v 12:08, IP: 213.220.209.46

no, pěknejm, jen škoa tý rovný horní trubky. bejt lomená byl by ještě víc...

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 11:57, IP: 62.177.71.242

myslel sem X :ex: :) :)

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 11:56, IP: 62.177.71.242

hej,preklik

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 11:56, IP: 62.177.71.242

2nakata: nauc se cist a necpi svuj mejl,kdyz chtel mail Xpiva

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 11:51, IP: 62.177.71.242

a jak je ten ram velkej?

anonymní uživatel Rixa 16.5.2007 v 11:48, IP: 81.90.162.19

xpiv: hej chlape hod sem na sebe nejakej kontakt .. mejla, nebo ICQ jestli as .. ptreboval bysem se te na neco zeptat . .dik ..R

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 11:33, IP: 62.177.71.242

sprostosti? idiot? muhehe, co se tady vsechno clovek nedovi :heh: :heh: :heh:

anonymní uživatel Rixa 16.5.2007 v 11:32, IP: 81.90.162.19

nakata:chlape ja uz sem jednu stinky zlomil .. a uz vozim taky jen ocel .. . :pila:

anonymní uživatel nakata (nakata [zavinac] chello.sk) 16.5.2007 v 11:31, IP: 217.118.100.206

Si idiot, ten ram si ani nevidel a kecas sprostosti.. Ale ved kludne si kup co chces, mne to je uplne jedno.. :ex: :ex: :ex:

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 11:27, IP: 62.177.71.242

NJ,ale kolik se proda takovejch zkusebnich kol?proste jichj je jak safranu a myslim, ze pokud to testovani bylo podobny jako bejva v Krkonoich,tak to XC vazne nebylo :D

anonymní uživatel nakata (nakata [zavinac] chello.sk) 16.5.2007 v 11:25, IP: 217.118.100.206

OK, konkretne teraz mam Stinky 2006, velkost S, tlmic DHX 3.0, ram ma jednu skusobnu XC jazdu a par skrabancekov od prevozu v krabici.. Inak je novy.. Cena 20 500Kc..

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 11:09, IP: 62.177.71.242

ja nikdy nemel duralovej, ja nemusel,ale ten chudak co mel na zavodech GT moto uz me 3. ram a zas ho prasknul...uz sem taky neco slysel o Rockmachinech s krivejma trubkama uz z vyroby

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 11:08, IP: 62.177.71.242

btw najdi mi nejakej z tech ramu co tu pises, i s tlumakem-treba Swinger 4-way-za tech tvejch 20? tedy asi 720€

anonymní uživatel nakata (nakata [zavinac] chello.sk) 16.5.2007 v 11:06, IP: 217.118.100.206

kolko krat si reklamoval ram? :ex: :ex: :ex:

anonymní uživatel nakata (nakata [zavinac] chello.sk) 16.5.2007 v 10:59, IP: 217.118.100.206

Nehovorim o ziadnych VOC cenach.. Kazdy ma moznost kupit ram v Nemecku za babku.. Preto mi pride blbost kupovat Frantu za dvacku, ked za tu cenu mas Stinky, BigHit, nejaky Scott a podobne.. Pinkbike nie je ziaden argument.. Ocel by mala zmysel vtedy, ak by tie ramy naozaj praskali, co ale nie je ten pripad.. :jumpy:

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 10:54, IP: 62.177.71.242

koukni na pinkbike a uvidis kolik jich odeslo.ja ale nechci skoro novej,tady je rec o ramu kterej se narodil pred tejdnem,proste novorozeně! a kolik z nas ma pristup k VOCenám?

anonymní uživatel nakata (nakata [zavinac] chello.sk) 16.5.2007 v 10:28, IP: 217.118.100.206

Cize s normalny tmicom za 20kc? POkial nekupujes za obchodne ceny, tak zozenies mrte vela ramov skoro novych za tu cenu..(nemyslim ziadne lopaty) Ocel v tomto pripade nie je ziadnou vyhodou, len tak pre zaujimavost, kolko zlomenych Stinky, BigHitov, Endur ste videli? :heh: :zuzl:

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 10:26, IP: 62.177.71.242

povidej kde sezenes novej ram za 12? myslim, ze franta je jedna z nejlepsich ceskejch "znacek"!moje a dumbovo kangaroo o to svedci nejlip

anonymní uživatel nakata (nakata [zavinac] chello.sk) 16.5.2007 v 10:20, IP: 217.118.100.206

Fakt nechapem ako sa vam toto moze pacit, ked za podobnu cenu mate normalne vyzerajuci ram dobrej znacky.. :oops:

anonymní uživatel eM Tý 16.5.2007 v 10:02, IP: 84.42.128.207

franta je umělec :love:

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 9:14, IP: 62.177.71.242

kam vlastzne franta dneska odjizdi?

anonymní uživatel Speedy 16.5.2007 v 8:52, IP: 195.113.87.26

je mozny ze jsem ho jeste vcera videl u franty?pokud jo, je nice

anonymní uživatel ICE 16.5.2007 v 8:24, IP: 62.177.71.242

jaka je to velikost?

anonymní uživatel Rixa 16.5.2007 v 8:09, IP: 81.90.162.19

na kolik te to vyslo ?

anonymní uživatel Kome 16.5.2007 v 7:42, IP: 213.194.207.11

hmm ,tak doufam ze na tom budes podavat poradny vykony :jumpy:

anonymní uživatel Sodovka 16.5.2007 v 7:38, IP: 217.64.0.226

prostě pěkné :) mám ten stejnej akorát že v bílé barvě. Jediná chyba je není fartnta ochoten odělat hlavovku 1,5" :( to by potom už bylo vážně bez chyby

anonymní uživatel ORC 16.5.2007 v 0:09, IP: 85.135.7.85

tak tem je fakt krasny, jeste bych jen tak z kosmetickych duvodu prisvajsnul k hlavovce lehkou vystuhu a parada :inlove: :inlove:

anonymní uživatel fmr 16.5.2007 v 0:09, IP: 213.151.87.17

franta je nejlepší... :voci:

anonymní uživatel el kloko 15.5.2007 v 23:44, IP: 213.220.214.42

jeee, další zelenej Franta, to budete s Beruškou dvojčátka :inlove:

anonymní uživatel miour (www.arboristika.cz) 15.5.2007 v 23:42, IP: 85.70.139.56

takuz je na svete FMR opet boduje, kdyz jsem to uvidel na stole u franty citil jsem to napeti co pivan vydaval, to byla sila... je to fakt mazlicek, iron green, tesim na zitra jak to bude vyzerat, gratulu a dej tomu dneska perinku,pac az to bude obleceny, bude to i zablaceny, pruznou noc pivane mel ses naco tesit, je krasnej! a jak se jmenuje? :zuzl:

anonymní uživatel semi_www.freerideklan.com 15.5.2007 v 23:31, IP: 89.176.70.251

parada:)i pekna barva:) at slouzi:)

Přepnout barvu pozadí