Fotky - Downhill - výzva pro Moravu

fotka

výzva pro Moravu

Jezdec: JKL
Lokalita: ČP
Vložil: JKL
Datum: 16.4.2008 000 12:02

Popis: Po přečtení reportu a zhlédnutí videjka nové trati v Krupce na webu jednoho holohlavého týpka doporučuju všem moravákům, kteří chcou jet na ČP, ať radši jedou ve stejném termínu na Rakouský pohár do Semmeringu. Poloviční cesta, super zázemí, kabinková lanovka a hlavně krasná trať. Více zde: www.bikeparksemmering.at/...

Známkování (jako ve škole)

  známkování ukončeno
  Celková známka: 1.76, od 74 lidí

anonymní uživatel HoF 17.4.2008 v 22:53, IP: 80.188.206.232

to p.e.t.r.: Ty jo....ty tu píšeš, že na Moravě není trať se sjezdovými parametry.....teda budiž. Ale musím teda napsat, že v čechách, kde se jede ČP není už vůbec nikde!!! Sorry, ale Krupka, kde se na půlce trati jede po rovině, Špindl, kde by se mělo jezdit XC, protože trať na větší rovině jsem neviděl, Božák, který je 12 let stejný a se sjezdem ve světě už taky nemá moc společného, tak to mi jako tratě s nějakými parametry nepřipadá už vůbec. Dobrý je Liberec, to jo, ale bohužel se zrušil...škoda. Jsem zvědavý na Bouřňák. Pokud to bude dobrá trať, tak klidně tu naši malou zemičku přejedu a neřeknu půl slova.

anonymní uživatel Bojler 17.4.2008 v 21:51, IP: 217.112.174.195

Já se nemužu nějak moc vyjadřovat mám skušenosti jen z 2ma pohárovýma tratěma a to Špyndl a Karlovice a myslím si že Karlovice sou nádherné parádní trať pěkné skoky mazec ale Špyndl to je jen o tom kdo vydrší dýl na kole a zvládne 4 minuty v kuse šlapat a to si myslím že na pěvňáku je to smrt

anonymní uživatel m.kikin 17.4.2008 v 21:23, IP: 217.115.240.195

DH není maraton a hleděl bych spíš na kvalitu tratě než na její délku.no a jinak-já bydlím na Valašsku na takovém kopci ve vesnici Veselá...je asi 560 m.n.m a dolů do údolí vede asfaltka asi 2 km dlouhá...vývoz by tam šel a kdyby se to namotalo kolem cesty na rozoraném poli, tak to budou třeba 4 km...sice to skoro není z kopce, ale tady o to asi nejde...a taky kdyby se to jelo aji z5 nahoru, tak je to 8 kiláků, a to už je solidně dlouhá sjezdová trať ne?sice je půlka do kopce, ale je to na DH dost dlouhé (a zorané pole je záhul na tlumiče)...a hned na druhé straně údolí je to samé...co třeba jet v tomto údolí příští rok celý ČP???

anonymní uživatel poli (sundaymaniac [zavinac] gmail.com) 17.4.2008 v 20:35, IP: 213.192.4.138

jkl to myslel tim zpusobem,ze je lepsi jet na zavod,ktery je bliz,je na nem lepsi organizace,a trat bude taky trosku jinde!semmering lidi jen chválí,neslyšel sem na něj jedinné křivé slovo!a já osobne třeba taky nemám nic proti tratím čechách,ale když se tady kurva bude někdo ohánět tím že DH trat musí mít přes dve minuty tak at jde nekam!!start na krupce je jak kdybys tam měl vzlétnout s letadlem,a to bych neřekl že je zrovna parametr pro DH trat!!!at si dělá každý co chce,ale dost mě nasere když nějaký píčus komentátor na krupce bude říkat že je to daleko do karlovic tak at jde do hajzlu!4 z 5 závodů ČP jsou v čechách,a nikdo z nás moraváků nefňuká o vzdálenosti tak jak posraní čecháčci(třeba ten komentátor) že je to daleko!a to nemluvim otom že když kvuli lanovce dojedete o 2 minuty pozděj na start tak vás nenechají v čechách startovat,ale když se tohle stalo čecháčkovi v karlovicích tak pohodka,přece nebude diskvalifikovaný když přijel chudáček tak daleko na závody(jednou za rok)!!takže názory otom že dh trat musí mít minimálně 5 minut nebo kolik,s těma běžte fakt nekam!!!NĚKDY BYSTE TAKY MOHLI ZVEDNOUT PRDEL VY LIDI Z ČECH A DOJET SI ZAJEZDIT NA MORAVU ABYSTE NEREMCALI ŽE TU NENÍ KDE JEZDIT,PAK BY VÁM ZKLAPLO!!! ASIE RULEZZ PIČUSOVÉ

anonymní uživatel p.e.t.r. (uiblein [zavinac] downhill.cz) 17.4.2008 v 17:21, IP: 193.85.203.214

To jsou fakt diskuze o hovně. Jezdil jsem na Bystřičku - zrušena, jezdil jsem na Hostýn - zrušen, Karlovice se mi svým pojetím moc nelíbí, nicméně klidně zajedu ALE JE TEDY NA MORAVĚ jiná trať splňující požadavky???? Třeba mi něco uniklo!! Kdyžtak dejte vědět a až se zase s hrstkou lidí sejdu na mítinku, tak klidně za ní budu bojovat ač jsem Pražák!!!!! Potom ještě jedna věc, DH je hodně drahý sport a nářky, že nemají lidi na to se přesunout na víkend na druhou stranu zemičky, která je tak malá, to je jen legrační výmluva, když tihle samí mají na to koupit si drahý vybavení a pak se s ním tak maximálně fotit...... Mimochodem na Slovensku mají také ochranáře a zákony možná ještě vypatlanější, že Špičák stále ještě bojuje o své místo to víme, takže je to hodně o těch místních jak si to vybojují. Lobbovat za lyže se už umí a za kola ne??!!

anonymní uživatel Cahyn (CahynRider(zavinac)gmail.com) 17.4.2008 v 13:48, IP: 89.103.146.117

markétka : není to o tom že je trat zase v čechách ale jde o to, že i kdyby někdo navrhl novou trat která by byla na moravě a byla super tak to stejne bude jen spousta řečí a na jak říkal kikin ta velká čuráčí hlava by stejne akorát hledala důvody proč by se to tam nemohlo jet...

anonymní uživatel markétka 17.4.2008 v 13:14, IP: 213.151.70.42

tý vole, a co tu asi omýlá kubajsz pořád dokola, áhá, že by nová trať v čechách? jenže to se zase nelíbí, zase stejný hory... takže ono je to tak trošku házení perel sviním...

anonymní uživatel praotec bystřického downhillu 17.4.2008 v 13:06, IP: 77.48.31.4

Šindlere, ty raději drž rypák :fight:

anonymní uživatel lukin (sindlerlukas [zavinac] email.cz) 17.4.2008 v 7:29, IP: 217.197.151.122

kubik:sory že se to neda čist vim že mam potiže s tvrdym a mekim ale neni to jedno prece i jak i ale to bych neřešil. rači pořešme ten problem o kolo tratí v ČR sou hrozne a ta nová trat na krupce tam uz bi se mohl jezdit pohar v XC a ne v downhillu je to velka škoda že stim nikdo nic neudelá. a kubiku:ja se k vuli tobě polepšim at se to da čist :) :cry:

anonymní uživatel Kubik [Drink Milk][IP:62.240.163.34] ([Poza it uuuuuuuuup ]) 17.4.2008 v 7:09, IP: 62.240.163.34

Lukasi: ty jo znas vubec tvrde Y ? :-O to je tohle cist... ale jinak mas v podstate pravdu

anonymní uživatel lukin (sindlerlukas [zavinac] email.cz) 16.4.2008 v 22:28, IP: 217.197.151.122

vy čechačci řikate ze na morave nejsou trate a co treba hostyn karlovice to je aspon downhill dyt ten pohar , to uz je jak xc. aj v xc maji prudči a techničtejsi pasaže než na downhillovich tratich v cechach ale chibou je ze pri xc je oni slapou do vrchu. JKL ma pravdu ze vedle semeringu nelezela ani jedna trat v ČR to uz to wbc je lepsi nez pohar a divim se ze elitni jezdci uz davno nevznesli nejaky ten protest proti tratim v ČR proste tu neni zadna trat dobrich kvalit a na dobrem miste s kterou bi bili všichni spokojeni. akorat divne je ze na slovensku se domluvi a Čr ne,a kdy bi tady bilo vic trati jako liberec nislim si ze bi tu jezdilo i vic zahraničnich jezdcu . :) :) :fyou:

anonymní uživatel m.kikin 16.4.2008 v 21:08, IP: 217.115.240.195

jj.docela sranda poslouchat, že morava s čechama má něco dát dohromady spolu...nebo že sem tam se najde debil , co blije na Moravu a že na ty se máme vykašlat...jen je asi škoda, že ono to nejde, páč ti lidi co na nás serou sedí právě v tom vedení na vysokých místech...a pokud nejde přímo o svaz, tak alespoň Velká Čuráčí Hlava pan B*reš, který si dovolí ty jeho svinstva rovnou publikovat...

anonymní uživatel Houska (Krouhac [zavinac] centrum.cz) 16.4.2008 v 19:19, IP: 89.102.177.191

Dobra fotka.pekny bokeh dela 24-70...

anonymní uživatel Petricek(bikespot) 16.4.2008 v 19:16, IP: 217.197.156.28

ja bych taky radsi jel na zavod ktery je lepsi a mam ho bliz nez na zavod ktery je horsi a je pro me daleko, to snad dava smysl ne ???

anonymní uživatel Kleeman 16.4.2008 v 19:07, IP: 90.177.159.28

:D ok.. jedu s tebou..!!!

anonymní uživatel JKL 16.4.2008 v 17:41, IP: 217.197.144.154

dik wite, aspon ze ty si to pochopil

anonymní uživatel KUbajsz.com (kubajsz [zavinac] gmail.com) 16.4.2008 v 17:15, IP: 83.208.3.151

DD: vem sk8 a stav se ;) je tam velkej asfaltovej parkáč, uděláme ti tam rail na slidy ;) Co ty na to?

anonymní uživatel krsa 16.4.2008 v 17:00, IP: 89.102.182.112

myslim, ze nejvetsi problem je v tom, ze v čr jsou hovno hory... rakusaci maji alpy, slovaci tatry, cili o hodne vice lyzarskych stredisek s kvalitnim zazemim... vetsi vyber, kde zavody poradat.... a to u nas nikdy nebude... :cry:

anonymní uživatel DD (deathdog [zavinac] punkbike.org) 16.4.2008 v 16:38, IP: 195.47.49.229

kubajsz-a ty kopes za koho? za cechy nebo moravu? ale vazne-dobre ze do toho jdes a tu novou trat zkousite delat. a nezapomen na rovinky :D :D :D

anonymní uživatel KUbajsz.com (kubajsz [zavinac] gmail.com) 16.4.2008 v 16:20, IP: 83.208.3.151

Trochu nechápu tu válku mezi čechama a moravou? Ty woe, místo toho, abych zkusili něco vymyslet dohromady, taxe tu řeší války mezi čechy a moravou. Smutný. S ještě pár lidma letos zkusíme vybudovat novou pohárovou trat na kopci, kde se ještě pohár nejel.Snad vše vyjde a snad se trat bude líbit. Nic není ještě 100% ale prostě bychom rádi nějakou změnu. A myslím, že stejně tak by to mohlo jít na Moravě. Ale pokud raději budete jezdit jinam, tak pak nechtějte, aby v ČP bylo víc závodů na moravě? Na druhou stranu chápu, že se vám nechce třikrát do roka téměř na stejný místo. Je to ale těžky a všichni to ví. Bohužel maj všichni jen plnou hubu keců ale činy nikde nejsou ....

anonymní uživatel sidla_bmx (neumim.jezdit [zavinac] costim.omg) 16.4.2008 v 16:18, IP: 217.115.254.3

DD: :pila: :D :ex:

anonymní uživatel Zakys 16.4.2008 v 15:48, IP: 82.202.119.244

Moravá jedéé Morava :pila:

anonymní uživatel Majgl 16.4.2008 v 15:18, IP: 217.112.173.163

Kaschtan: Tady se brzy nepojedou ani ty Karlovice, problém je ten že jsme Morava a přeci nebudou závody někde jinde než v čechách. Je to total už nechutné jezdit pořád na těch samých tratích, nevím přitom proč když říkáš že máte vedle sebe tři trati. Toto mě i dokonce už tak štve že jsou ty tratě takové blbé že čím dál víc přemýšlím o konci kariéry. Já už dávno upřednostňuju Slovensko kde se za prvé nedějou takové věci jako v ČP a za druhé se tam i dobře svezeme. Proti tobě nic nemám takže doufám že vše v dobrém, ale mám něco proti ČP a ČP tratím Klínovec, Krupka a Špindl.

anonymní uživatel DD (deathdog [zavinac] punkbike.org) 16.4.2008 v 15:09, IP: 195.47.49.229

a sjezdari jeste vetsi :D :D :D

anonymní uživatel DD (deathdog [zavinac] punkbike.org) 16.4.2008 v 15:08, IP: 195.47.49.229

a cesi taky :D :D :D

anonymní uživatel DD (deathdog [zavinac] punkbike.org) 16.4.2008 v 15:05, IP: 195.47.49.229

perte se zerte se...smeju se, moravaci jsou idioti :D :D :D

anonymní uživatel jm_ 16.4.2008 v 14:38, IP: 147.230.14.146

karlovice loni, karlovice letos, pokud to pro vas nebude daleko tak i pristi rok karlovice atd...

anonymní uživatel Kaschtan 16.4.2008 v 14:19, IP: 89.103.192.79

ale já vůbec nebleju na karlovice.Trat je to pěkná.Hostýn?mě se líbil,i když jsem věděl tehdy o sjezdu uplný kulový a jel jsem ho na pevnáku.Jenom že se každej z moraváků ohání tratěma,přitom na žádný z nich nejde udělat pořádnej závod,což je určitě škoda.A to že jsem napsal ža tady jsou tři tratě vedle sebe jsem nenapsal proto abych se nějak nad moravákama vytahoval že sme hustý a máme skoro tři tratě hnedka vedle sebe.Jenom že když to nejde udělat u vás,tak to prostě musí bejt někde, kde to zelený povolej.Neházejte zase všechny z čech do jednoho pytle.Všude se najde nějakej debil kterej bude nadávat že to má k vám daleko...ale na ty se můžete vykašlat a udělat dobrej závod ze kterýho se posaděj na prdel,ne?;)

anonymní uživatel hanz_zlín_2 16.4.2008 v 14:13, IP: 89.102.241.18

kaschtan: liberec pěknej ale že se nepojede?, špindl blitka, božák celkem ujde ale s new vrchem dost ztratil na "kráse" takže sice tady bliješ na karlovice že maj 1.5 minuty ale bude to nej závod na čp..muhaha...to neříkám že je to uplně nejbožejší trat ale to říkám aby ses trochu s těma čechama posadil na prdel, vy nemáte co vyskakovat..když se jezdil hostýn tak jste taky prudili, nejvíc kuli km..že já to my to tady máme na nejbližší čp přes 300 a na ostatní 500km.....čp je prostě sračka a morava nebo čechy s tím nemaj nic společnýho, člověk kterej by s tím mohl něco udělat počítá pouze cash za startovný(jasně jen nějaký procento) a za sponzory....kurwujem všichni a dost možná stejně ty sračky většina znás zase pojede protože je to prostě čp a hlavně chceme potkat lidi co vídáme jen na závodech.

anonymní uživatel Anzahl 16.4.2008 v 14:09, IP: 193.179.196.218

Jojo Semmering je dobra kudla... uz se tesim na letosni sezonu

anonymní uživatel Červ (cervuska [zavinac] seznam.cz) 16.4.2008 v 14:07, IP: 88.103.220.249

NR: souhlas s tebou. Tratí by se našlo hafo, ale většinou to mají pod palcem ochranáři, nebo úřady. Navíc se do něčeho pouštět když pak vidíš reakce lidí ti taky moc nepřidá. Jsem se Šumavy a krom Špičáku je tu defakto všechno ilegal.

anonymní uživatel NR 16.4.2008 v 14:01, IP: 212.47.10.46

ale ony trate jsou, a vubec ne kratky..a uz vubec ne nenarocne, trate jsou vyborne a i dostatecne dlouhe..ale treba chybi zazemi pro start/cil nebo jiny z pozadavku, take chybi chut tu neco organizovat pro cp a jeste k tomu pak poslouchat opravdu stupidni kecy o neskutecne ceste do asie. Ohanet se delkou je take hloupy kdyz jsou trate malem xc po rovine, to moc taky neni, ony by se karlovice taky daly namotat dvojnasob ze:-)ale to by potom nemely sklon jaky maji.ktera trat je takova ze defakto nemusis slapnout do pedalu? Takze budte radi ze mate svy tri lokal trate nadohled od sebe a jezdete je:voci: my pojedem jinam :)

anonymní uživatel Kaschtan 16.4.2008 v 13:54, IP: 77.95.42.18

nebo třeba tam jsou.Proč se tam ty závody nejedou?

anonymní uživatel Kaschtan 16.4.2008 v 13:53, IP: 77.95.42.18

svinorky jsem zminoval jenom proto,že to byla jediná varianta,která se na meetingu "zvažovala"...proč u vás nejsou tratě na kterých by se dal uspořádat konečně pořádnej závod čp?

anonymní uživatel NR 16.4.2008 v 13:52, IP: 212.47.10.46

JKL naprosty souhlas, a Kastan ma naprosto užasny prehled o tratich tady :D :D

anonymní uživatel MB 16.4.2008 v 13:50, IP: 88.102.100.11

já letos ČP nejedu vůbec :bliti: jen Rakousko, Francie, Švýcarsko a Slovinsko. :inlove:

anonymní uživatel Protiva (anti.lamy [zavinac] gmail.com) 16.4.2008 v 13:35, IP: 217.112.167.230

vic technickych trati vsem ... cp = mcr v xc ...

anonymní uživatel JKL 16.4.2008 v 13:32, IP: 217.197.144.154

navíc ja to nebral jako bojkot, jen upozorneni na to, ze nekde jsou lepsi zavody, nez v Krupce. A pro Moravu je to proto, ze to mame kousek!

anonymní uživatel huddy (bikestuff.cz) 16.4.2008 v 13:13, IP: 80.251.248.33

kvalita Cp je uplne nekde jinde nez kvalita napr SP.proto je lepsi jezdit mimo cr,coz je skoda,ale kdyz se proste mysli v prvni rade na penize a chtit za malo penez moc muziky,tak je to tam kde to je nyni.je to skoda

anonymní uživatel JKL 16.4.2008 v 13:10, IP: 217.197.144.154

kaschtan, proc tady zminujes svinorky? to vubec neni trat, na ktery by mohl jezdit pohar. A delka trate??? Ze jsou karlovice kratke? mozna nejsou nejdelsi a al techniky je tam vic, nez na Bozaku a Spindlu dohormady... Spindl se jede 4 minuty, ale kolik z toho jedes neco, co by se dalo povazovat za sjezd? 30 sekund mozna. Bozak je to same. Startovni XC rovina v Krupce - duvod: prej mam moc velky auto a nemuzou to tam donest. Klidne sezenu 10 lidi, co by to odnesli radsi, nez aby to slapali v zavode. Pak ze je problem elekrika: :D to je takovej problem koupit 2*100 metrovou prodluzku?. Jedina Dh trat v tech vasich "dokonalych" cechach je Liberec. Ovsem ten je zase zruseny a tak se opet pojede na 15 let starych tratich (Krupka v horsi variante) + jedna nova trat, ktera jeste ani neni udelana.

anonymní uživatel icko (i) 16.4.2008 v 13:09, IP: 147.228.209.153

Chlapi prece tady do sebe nebude kerovat,jen kvuli tomu ze ste z cech nebo moravy! No do prdele!

anonymní uživatel The Skreth 16.4.2008 v 13:05, IP: 89.103.57.122

a to s tou Prahou je pravda. Ještě aby ne, když každý 10 Čech je pražák :voci:

anonymní uživatel The Skreth 16.4.2008 v 13:04, IP: 89.103.57.122

jm_ V Krupce má ta trať i bez rovinek přes dvě minuty. To, že tam ty rovinky jsou má příčinu jinde.

anonymní uživatel jm_ 16.4.2008 v 13:02, IP: 147.230.14.146

2 Kaschtan : myslim ze to ze se jedou 3 zavody v jednom pohori v blizkosti prahy uz mluvi za vse... a karlovice vam trnem v oku jsou... a raci jet kratsi trat, nez ji nastavovat rovinkama...

anonymní uživatel mummo 16.4.2008 v 12:54, IP: 85.216.188.241

benny: to startovne je aj s listkom na vlek na cely vikend :ex:

anonymní uživatel jm_ 16.4.2008 v 12:47, IP: 147.230.14.146

z moravy mam bliz daleko lepsi zavody nez cp, srat na cp, miluju slovensko, polsko a rakousko.... daleko lepsi ve vsech aspektech

anonymní uživatel JKL 16.4.2008 v 12:43, IP: 217.197.144.154

jo panečku... tady je hezkých tratí. Ale už jen Karlovice jsou trnem v oku všem čecháčkům. A další trať na Moravé, to by svaz smetl ze stolu. Stejně nechápu, co se vam na Moravě nelibí

anonymní uživatel sidla_bmx (neumim.jezdit [zavinac] costim.omg) 16.4.2008 v 12:20, IP: 217.115.254.3

bikeri.eu/... :roll: :zuzl:

anonymní uživatel XKilla 16.4.2008 v 12:15, IP: 193.179.134.98

kde najdu to video taky bych se mrknul?

anonymní uživatel bikervlasta (ICQ: 191 620 878) 16.4.2008 v 12:14, IP: 85.71.105.109

bydlim kus od krupky a nejradši bych tam jel taky... :D

anonymní uživatel visby 16.4.2008 v 12:09, IP: 83.168.174.164

semmering je jedna z naj trati!!!

anonymní uživatel benny ( www.x-biker.net) (hovno55 [zavinac] seznam.cz) 16.4.2008 v 12:07, IP: 89.31.8.162

Celkem velký startovný, jestli jsem to přečetl dobře, ale je fakt že to bude o nečem jiném, a za ty prachy to stojí :voci:

Přepnout barvu pozadí