Fotky - Kola, komponenty - RB Monster

fotka

RB Monster

Jezdec: all
Lokalita: Jezdkovice
Vložil: racebike (rb [zavinac] racebike.cz)
Datum: 8.3.2012 000 22:07

Popis:

Známkování (jako ve škole)

  známkování ukončeno
  Celková známka: 1.68, od 139 lidí

anonymní uživatel RB 13.3.2012 v 0:08, IP: 78.110.210.34

Na obrázku se mi to taky nelíbilo, ale v reálu je to fakt pěkný kolo. Jinak nevím o žádné další české značce co dělá DH kola(coowa už asi nefunguje).

anonymní uživatel kudla 10.3.2012 v 22:29, IP: 94.112.194.77

Neni to sice tak originální jako byli ty předchozí modely RB, ale zase ani katastrofa za čas to určitě vyladěj. Kdyby se nevymejšleli nový konstrukce kde by jsme dneska byli.

anonymní uživatel peto(dude) 10.3.2012 v 11:13, IP: 88.212.37.128

spekulant - Ten zumbi nevyzera zle, aj vaha celkom dobra aj sedlo trubka rovna, ale ide barz dozadu a je kratka na dlhu XC sedlovku. A jak pises cena a matros nic moc. No nesplna mojich osem.

anonymní uživatel zakraviCZko (LukasJara [zavinac] seznam.cz) 10.3.2012 v 9:38, IP: 85.132.179.242

a tady 720.cz/...

anonymní uživatel zakraviCZko (LukasJara [zavinac] seznam.cz) 10.3.2012 v 9:36, IP: 85.132.179.242

at tady jen tak blbe nekecate 720.cz/... a 720.cz/...

anonymní uživatel Čárys ze 72O.cz (seven20 [zavinac] volny.cz) 10.3.2012 v 9:15, IP: 85.132.178.11

DÁVEJTE, JEŠTĚ VÍC, DÁVEJTE !!! Prosím, nepřestávat :)

anonymní uživatel richier2 10.3.2012 v 0:59, IP: 86.61.175.233

khenia:specifikuj závody......mistrák nebo světovej pohár?Ale ve smyslu tvé otázky ne,nebyl...........?

anonymní uživatel khenia (kania.grafika [zavinac] seznam.cz) 10.3.2012 v 0:24, IP: 93.185.0.177

richier2: 1. chudáček není nadávka (pouze tím vyjadřuji, že je mi tě líto) 2. Ty jsi asi nikdy nebyl na závodech co?

anonymní uživatel Bersekr 9.3.2012 v 23:51, IP: 78.102.78.124

RB rulezzz :smoke: :jumpy: :ex:

anonymní uživatel richier2 9.3.2012 v 22:34, IP: 86.61.175.233

khenia:hele pokud tě můžu porosit tak mě nenadávej do chudáčků....já tu taky nikomu nenadávám a a pokud tě můžu poprosit po druhé,tak uvěd nějaké důvody proč nekupovat kvalitní rám po DH sezoně?Děkuji rád se poučím.

anonymní uživatel -ONDRA- 9.3.2012 v 22:19, IP: 217.170.98.137

Designově tomu chybí něco, co to odliší od číny za 5,50... Technicky tomu nemám co vytknout, kromě umístění tlumiče vysoko a vpředu, což jinak v takové koncepci udělat nejde. Zase to ale bude držet x let, jako všechny RB. Černé s červeným námpisem RB a jsem o deset let mladší :o)))

anonymní uživatel khenia (kania.grafika [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 22:15, IP: 93.185.0.177

richier2: To jsi tu nedal moc dobré příklady těch bazarových rámů :D Znám ty lidi a řeknu ti, že za ty prachy bych to nekoupil ani na stěnu. Jak vidím tak si asi ještě stále najivně myslíš, že čím dražší rám, tím kvalitnější :D Chudáčku, probuď se! Kupovat závodně ojetý DH stroj je naprostá blbost a sebevražda. Ikdyby předtím stál 100 000 a po sezoně ho prodaval za 10 000 tak bych no nevzal a šel bych raději do tohoto nového za 25 000. Těch důvodů je mraky ale nemá cenu to tu vypisovat. Snad no to časem přijdeš sám.

anonymní uživatel richier2 9.3.2012 v 21:41, IP: 86.61.175.233

Monster:A co jako?Dva roky starej rám v dobrým stavu? Kterej se mě líbí a je po všech směrech "lepší" (váha,geometrie,těžiště) a nemluvě o tom že to jsou rámy co nový stáli 50 tis a nahoru............to není důvod a kupovat si RB protože to je českej výrobek?....na nějakej patriotizmus se můžu vasr.t!

anonymní uživatel Specík 9.3.2012 v 21:27, IP: 90.179.66.63

fuj

anonymní uživatel Monster (cerveny2 [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 21:25, IP: 213.192.34.18

59. richier2 : funglovka vs. bazar ?

anonymní uživatel juhan 9.3.2012 v 21:01, IP: 90.182.58.114

Super :inlove: Aj to vahadlo :ex:

anonymní uživatel richier2 9.3.2012 v 20:57, IP: 86.61.175.233

Tak mě napadlo proč bych si kupoval tenhle (podle mě desingově moc nepovedenej)rám když za tyhle peníze můžu mít např:dolekop.com/... nebo: dolekop.com/... nebo: dolekop.com/... nebo: dolekop.com/... nebo: dolekop.com/... a tak dále a tak dále a často i levnější.......?......??.....?.....?....?......??????????Jedinej ROZUMNEJ důvod?

anonymní uživatel Vale46 9.3.2012 v 20:35, IP: 90.178.87.61

jo a to bílé je taky super!

anonymní uživatel ********* 9.3.2012 v 20:33, IP: 79.170.252.226

:inlove: :inlove: nadhera

anonymní uživatel koZa (vkonapwr [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 20:20, IP: 91.187.57.238

to žluté je mega!!! :pila:

anonymní uživatel radossvk (airrado [zavinac] azet.sk) 9.3.2012 v 19:48, IP: 95.103.80.211

veľmi pekní bike ale už to neni RB dragster aké som mal bude mi chýbať ten starí tvar.

anonymní uživatel gazman (zagurai [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 19:26, IP: 78.157.163.43

HansCV: To bych sem nepletl, lidi komentují v tomto případě rámy na fotce, kterou tu kdosi pověsil, nehledě na to, že tu nikdo nepsal nic o tom, že by ten bike byl v terénu špatný.

anonymní uživatel kokos 9.3.2012 v 18:23, IP: 213.192.31.89

parádní kolesa :D monster kdy budou nějaké testovací modely k mání ? rád bych si to vyzkoušel :D

anonymní uživatel HansCV 9.3.2012 v 18:22, IP: 93.91.151.144

me by zajimalo kolik zdejsich odborniku na tom kole sedelo nebo aspon videli ram v realu :D

anonymní uživatel jerry.dh (jerry.dh [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 17:56, IP: 46.135.108.252

swetko mas uplnou pravdu,jdes dneska na :ex:

anonymní uživatel swettko (svatek [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 17:39, IP: 178.17.80.113

Mně se to teda taky nelíbí, po stránce vzhledu rb udělalo určitě krok z5, na druhou stranu si dovedu živě představit jak na tom řádím a myslim že to bude super zážitek. Na třetí stranu já asi neměl nikdy zatím kolo u kterýho by proběhla láska na první pohled, vždycky až na ten druhej po zvážení funkčnosti a ceny, což by mohl být tento případ :lol: :ex:

anonymní uživatel Lišák-Fox (davo.liska [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 17:07, IP: 89.176.152.123

Jen ta zelená by mohla být víc Kawasaki-ová :-)

anonymní uživatel Vale46 9.3.2012 v 15:19, IP: 90.178.87.61

ale jo jde to. Prostě lidi ho žerou......ti co to berou.

anonymní uživatel Monster (cerveny2 [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 14:43, IP: 213.192.34.18

DODATEČNĚ ještě hazím link na kolo v akci u čaryse ;) 720.cz/...

anonymní uživatel Martin 9.3.2012 v 14:33, IP: 78.80.202.56

No nevím jediné co se mi fakt tuze nelíbí je to vahadlo,mam takovy pocit jako by tam moc nezapadalo

anonymní uživatel Franta Stolar 9.3.2012 v 14:14, IP: 147.232.75.52

Hosi jasne ja nerikam ze to neni dobra cena jen pro mne je to moc :) To Hoffman: jezdim jesete stary Prodigy :) koukam po necem novym

anonymní uživatel slivka 9.3.2012 v 14:12, IP: 80.243.104.234

Bude mi chybat boxter a dragster v takejto verzii by som ho bral hned www.nsmb.com/... ...dizajn nejazdi ale aj tak ....dnes je skoro všetko na jedno kopyto.....

anonymní uživatel hoffman 9.3.2012 v 13:54, IP: 78.99.77.179

Ruku na srdce - 25 000 sa zdá byť niekomu veľa? Na čom sakra ľudia jazdíte?

anonymní uživatel Monster (cerveny2 [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 13:46, IP: 213.192.34.18

41. Franta Stolar : nwm co se týče té ceny tak mi to tak přepisknute nepřijde ,když vezmeš v uvahu že material je dejme tomu pro všechny cenově stejný , podobný system jako tyhle rb má i hodně jiných kol .. střelím např. KTM Aphex .. tak je vyrobní cena dejme tomu stejná (a to rb vyrabí ještě v malém takže to podle mě bude miň náročné na náklady ) .. material + práce tak jak muže ňáky taiwan apd. chtít za rám např 60 000 ,- a přepísknutí to nepřijde a RB jak jsem říkal za dejme tomu stejnou výrobni cenu a podobným systemem stoji 25 000 ,- tak za co potom dáš u světových značek těch 30 000 ,- navic .. chápu ,že platiš ještě za dovoz atd .. ale pořád se mi zdá levné RB za 25 než některé jiné za 60 000 .. za cenu rámu takového dema si poskládám parádního Monstra .. jo , chápu že plno lidi to vykutí přes sponzora i za dobré penize ,ale tady to musíš brát v uvahu plnou cenu .. RB rám 25 000,- .. př: specialize rám : 60 000 .. rb cele kolo 50-60 000 .. specialized 120 000,- .. tím nechcu poukazovat na to že by byl specialized špatný .. jenom mi to nepřijde zas tak strašné ..

anonymní uživatel Franta Stolar 9.3.2012 v 13:18, IP: 147.232.75.52

TO Monster: To co pise Dude je jasne ze pohled pres jeho optiku a preferuje neco co asi mal kdo hleda (moznost XC na DH). No ale v par vecech ma pravdu. Hlinicek je hur svaritelnej je treba na to doopravdy manouse a kdyz pak nedas cely ram hesky povolit aby pnuti se vyrovnal tak je to cesta k dalsi praskline. Teda v zmyslu domaciho kutila je hlinik dost osemetna viec. Taky stalost vlastnosti hliniku a ocele je uplne neco jinyho. Kazdopadne mne se libi ze za timhle RB vidno fistrona, ze ten co to delal vi co dela a proc to dela ale 25 klacku je moc :( .

anonymní uživatel Kvadrát 9.3.2012 v 13:10, IP: 90.181.167.90

fotomontáž, RB to trvá tak dlouho, že už tomu ani nikdo nemůže věřit.

anonymní uživatel Phdr. Evil 9.3.2012 v 13:07, IP: 82.150.169.34

che, tak to je poctivá garážovka, sem zvědavej za jakou cenu ty pacholci budou takovejhle krám prodávat

anonymní uživatel id 9.3.2012 v 13:02, IP: 94.228.85.136

az nato hnusne vahadlo v pohode ram! :roll: :fight:

anonymní uživatel Střev-o 9.3.2012 v 12:45, IP: 78.45.199.136

Tady je to zase samej odborník na design, kinematiku zadní stavby atd. :D :D

anonymní uživatel peto(dude) 9.3.2012 v 12:41, IP: 87.197.30.81

Monster - Ja som mrazka kupil az potom ako som vsetky tieto vyhody zistil. preto som ho kupil. To si nemoze clovek kupit nieco co vie, ze je dobre bez toho, aby potom ludia hovorili, ze to chvali len preto, ze uz to ma? Kde som pisal "opravdovy"? Citaj moj prispevok znova. Ano su to vyhody, ktore nie kazdy potrebuje. Ja ano. preto som ho kupil. Ale na druhu stranu nemozes tvrdit ze to co je tam pre mna vyhoda je pre niekoho ineho nevyhoda. Napr rovna sedlovka - sice ju teraz mozno nepotrebujes, ale je tam a mozno raz jej prides na chut ked prides na to, ze na jednom biku mozes v ramci jedneho vyletu ist XC AM/EN a DH. A usetris na teleskopickej sedlovke, bude ta hriat ze nepodporis konzumizmus a nadprodukciu kravin. Pohodlnost vysuvania zavysi na tom ako si ochotny sa to za jazdy naucit(aj byciklovat sa bolo treba naucit) a udrziavat ju(aj teleskop treba) v cistote aby fungovala hladko. Mas pravdu v tom ze tam mam vahu dva krat. tak iba 8 bodov. A aby si ma nechapal zle ja som nemienil hanit rb. Pisal som to preto a to je snad zjavne,lebo niekto tieto rb povazuje za krok vzad. Pruzenie tam dvakrat nieje. Bod 6 je o zehleni a 7 o dizajnerskej sikovnosti(prepakovane bez nadbytocnych vahadiel). A na zaver, ja som tam apeloval aby si nasiel ram so vsetkymi bodmi v sebe zahrnajuci a to demo urco nieje. Neviem preco ho tam spominas. Aj ked je to jeden z tych lepsich.

anonymní uživatel Monster (cerveny2 [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 11:19, IP: 213.192.34.18

tak ja nwm no ,ale podle mě i tohle RB splňuje velké množství tvých ,, podmínek ,, .. 1. cena 25 000 se mi nezdá tak moc když to srovnáš s konkurencí a tím ,že to není dá se říct garážovka (jako mrázek) která neživý zaměstnance a provoz firmy , je RB pořád levné .. 2 nizká váha : nemyslím si ,že je to kolo ňák ,, přetížené ,, a stejně podstatnou část váhy udělá osazení .. tekže i demo se dá osadit tak by vážilo 16-17kg (důkaz ti ukážu, už totu bylo )..3. tak nwm , hlinik je NEOPRAVDOVÝ material ??? .. 4.pevnost všecko jednou praskne muže to být za rok muže to být za 10 s tím nikdo nic neudělá , myslim si že konstrukčně je to pevné dost .. 5. jednoduchot a dlouhá životnost si myslím že u RB není až takový problém ..6.většina nemuže posoudit , ti co mohou chválí chod nového RB 7.každy si mysli svoje o systemu zavěšení zadní stavby a vše má své klady a zápory , to si jen obhajuješ to svoje jako všichni s tím se nedá nic udělat ,ale rb už dělá 1čep 20let a vybrali si tuhle cestu , asi se jim zdála nejlepší , asi vi co dělaji .. 8. řeši je teleskop ,ale myslím si ,že 1 ze 100 má problem s nedostatečnou délkou sedlove trubky (když i XC a EN rámy ji mají prohlou ) .. 9. jak říkám i demo jde poskládat na 17kg a konkrétně v připadě tohodle rb by to šlo i 200/220 .. a to se ti ještě navíc všechny ty tvoje výhody proplétaji pořád dokola .. 2x pruženi 2xváha 1xsedlovka to je taková blbost že je zbytečné se nad tím zamyšlet no .. nwm jestli je na tom ten mrázek zas o tolik líp než ostatní , jak tvrdíš ty .. .. ale to že je mrázek dobré kolo ti neberu to určitě je , jenom říkám že to neí určitě s těhle důvodů ale z důvodu toho že se ti líbí že ho jezdiš a halvně že jsi snim spokojený ;) .. tím nechcu provokovat jen můj nazor na porovnání mrazek vs tohle kolo ;))

anonymní uživatel Kulinský (Shit) 9.3.2012 v 11:18, IP: 217.112.174.201

Vůbes se mi tu nechce nic číst,čili bych to shrnul do jedné věty.Chce to elox a vyměnit sedlo.

anonymní uživatel strouhic růžovák 9.3.2012 v 11:14, IP: 88.101.44.77

parádní

anonymní uživatel Alex 9.3.2012 v 10:59, IP: 147.32.157.129

4peto: jednim slovem: D E B I L E nech si svoje uslintany kecy pro nákou buchtu

anonymní uživatel peto(dude) 9.3.2012 v 10:58, IP: 87.197.30.81

nikdy som netajil

anonymní uživatel Monster (cerveny2 [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 10:55, IP: 213.192.34.18

28. peto(dude): tak a je nám všem jasné na čem jezdíš :D

anonymní uživatel peto(dude) 9.3.2012 v 10:54, IP: 87.197.30.81

samozrejme toto sa mi paci, ale urco nesplna tolko bodov ako mrazek. Franta je franta.

anonymní uživatel peto(dude) 9.3.2012 v 10:50, IP: 87.197.30.81

Ja nechapem co to vy mate za predstavy o dizajne. Si myslite, ze ked tam budu zbytocne cacky macky, ze to bude lepsie a, ze to bude viac dizajnovane? A uz vobec nechapem prirovnanie k mrazkovi s komentom, ze je to cesta dozadu. Take kecy o pokroku by som zboznoval len v pripade, ze som masochista a rad grcam. Je nespocetne vela produktov, ktore ludstvo absolutne nepotrebuje a je to len zastierka ze ide o pokrok. ide o vy!eb@ny biznis, aby blo co kupovat a vy vypatlanci(Alex, tvuj BRO) to zerete aj s napinakom(navyjakom). Dajte mi vediet krory iny ram ma tolko prednosti v jednom ako mrazek - 1 nizka cena , 2 nizka vaha , 3 opravitelny material(ocel) , 4 pevnost , 5 jednoduchost(dlha zivotnost) , 6 vyborna funkcnost pruzenia , 7 prepakovany tlmic bez prepakovnia , 8 rovna sedlova trubka(vytiahnes von dlhu sedlovku a na 200 zdvihoch slapes hore) , 9 vies cely bike s dvojkorunou cize 200/200 vyskladat na necelych 16kg. Neviem co je podla vas pokrok, ale podla mna je k tomu vyrazu mrazek najblizsie. Ked najdete iny ram dnes vyrabany nejakou firmou splnajuci tieto VSETKY podmienky tak klobuk dolu. Inak modlite sa ,aby mrazek nikdy nezomrel lebo mozno raz vytriezviete z toho "in" pozlatkoveho osialu a budete chciet mrazka tak, aby nebolo neskoro.

anonymní uživatel Etanol 9.3.2012 v 10:40, IP: 195.47.26.219

Když tenhle rám srovnám s fotkou předchozího rámu (šílený můngůs) tak tohle vypadá jednoduše, funkčně a žádné zbytečné udělátka kolem toho. Až na stříbrné cosi, co vypadá jako óčková ráčna od rákosníka. Hlavně když vydrží.

anonymní uživatel Kuba 9.3.2012 v 10:23, IP: 77.48.104.251

Osadit to komponenty, tak to vypadá jinak. Samotný rám se mi dvakrát nelíbí (přepákování ala klíč z čínské sady nářadí a uchycení přední části tlumiče), ale osazené to vypadá hodně dobře.

anonymní uživatel theRejzak 9.3.2012 v 10:06, IP: 82.100.0.158

ta retuše z těch háků je mizerná :P

anonymní uživatel WARPS (a [zavinac] a.cz) 9.3.2012 v 10:03, IP: 85.132.137.162

Mam kolo od podzimku FR verzi a jsem naprosto spokojenej oproti BOXTERU a DRAGSTERU se to lepe sklada do zatacky a hlavne je to uplne jine pojezdeni . Musim opravdu rict , ze po strance funkcnosti klobouk dolu suprovni posun. Myslim , ze pri techto sportech jde o design az naposled ... Za me 1*

anonymní uživatel Alex 9.3.2012 v 9:58, IP: 147.32.157.129

4gazman: souhlas, ale rámy jako Dragster atd. až tak těžký nebyly,musim říct, že to bylo moje nej kolo.Ted co jezdim Demo a Stinkinu,tak je to jen lehkej odvar...není stále nad dobrý RB

anonymní uživatel gazman (zagurai [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 9:42, IP: 78.157.163.43

Alex: Myslím že tu nejde primárně o design, i když už se asi o ty jejich ingoty lidi taky moc nervali , ale jde hlavně o prachy, výroba takového svařence z trubek je jednodušší a levnější než svařenec se vsazenými velkými frézovanými dílci, při jejíchž výrobě je spousta odpadu a jiný dalších nákladů. Mám dojem, že se jim s tímto modelem podařilo rámy i o něco vylehčit, což by bylo u RB na místě. Mě se docela líbí, ale není to žádná perla. Nelíbí se mi na něm příliš masivní, složitě odfrézované patky a vahadlo, jehož tvar je zcela nápadu prostý. Designově je to pro mě nedotažené, ale jak říkám škaredý rám to není.

anonymní uživatel richier2 9.3.2012 v 9:28, IP: 86.61.175.233

S tímhle chtějí prorazit do světa?R.I.P. RB

anonymní uživatel tvuj BRO (tvujBRO[zavinac]gmail.com) 9.3.2012 v 9:20, IP: 89.102.41.207

Absolutně se mi nelíbí ta kyvka děs!A v dnešní době to opravdu vypadá jako krok na z5 než revolučně dopředu.Osobně bych si to nekoupilPřipomína mi to spíš Frantu než cokoli jiného.Můj názor na vyhled

anonymní uživatel Alex 9.3.2012 v 8:54, IP: 147.32.157.129

To je takovej hybrid od Mrázka:) s ortodoxním RB tohle už nemá nic společnýho...Zlaty Dragstar, Monster atd...holt designovej vývoj nemusí jít vždy vpřed.

anonymní uživatel lo 9.3.2012 v 7:59, IP: 89.173.42.104

škoda že nezachovali pôvodný dizajn, ktorý bol pre RB typický. Toto sa mi moc nepáči

anonymní uživatel hoffman 9.3.2012 v 7:33, IP: 78.99.77.179

15. jožo: a čo asi bude Foes, že ..

anonymní uživatel jožo 9.3.2012 v 7:13, IP: 57.90.33.196

No neviem či sa tento prepákovaný jednočap dá porovnať s Foesom.

anonymní uživatel mdmaman (mdmaman [zavinac] seznam.cz) 9.3.2012 v 1:44, IP: 88.102.185.150

for matrix : FOES JE NEJ MOTOCROSS!!! :pila: :inlove:

anonymní uživatel matrix 9.3.2012 v 0:05, IP: 90.180.27.159

Dlouhy tlumič je nej !! Jen vzpomente na značku FOES ta měla jeden z nejlepších a nejdelších tlumiču.

anonymní uživatel Andrew (andrejmikulik [zavinac] tuzvo.sk) 8.3.2012 v 23:20, IP: 91.127.247.68

WAU !

anonymní uživatel Monster (cerveny2 [zavinac] seznam.cz) 8.3.2012 v 23:02, IP: 213.192.34.18

9snake : zatim všechny oficialni info zde : 720.cz/... .. dotazy s připadným zajmem směřovat jedině na RB jezdkovice popř. PH ..

anonymní uživatel Janec 8.3.2012 v 23:02, IP: 90.180.20.13

ze jim to trvalo leta pane

anonymní uživatel snake (snake323 [zavinac] seznam.cz) 8.3.2012 v 22:55, IP: 217.117.217.229

Kde se dá sehnat a za kolik ?

anonymní uživatel olik 8.3.2012 v 22:42, IP: 213.151.77.68

měl jsem to horní frko v ruce a moc pěkný.ač to na obrazku nevipadá, je to docela macatý .jsem zvědavej až to kámoš bude mít nastrojený...

anonymní uživatel Monster (cerveny2 [zavinac] seznam.cz) 8.3.2012 v 22:20, IP: 213.192.34.18

FR : tlumič 240mm zdvih 180mm DH : tlumič 260mm zdvih 220mm

anonymní uživatel Monster (cerveny2 [zavinac] seznam.cz) 8.3.2012 v 22:18, IP: 213.192.34.18

3. STIG : na RB stránkách se to oběví určitě až po ňákém ofi. nafoceni tipuju do konece března , najdeš to ale na fanouškovských stránkach na FB .. název skupiny ,, RB ,,

anonymní uživatel fish 8.3.2012 v 22:18, IP: 46.174.56.135

delši tlumiče už tam asi dát nešlo

anonymní uživatel Šmidy (smidak.jirka [zavinac] seznam.cz) 8.3.2012 v 22:17, IP: 188.95.60.143

ten ružovej..kuuuurva genialni

anonymní uživatel STIG 8.3.2012 v 22:14, IP: 89.29.70.62

Vypadají dobře ,ale proč jsem je nenašel na racebike.cz?

anonymní uživatel Jerry 8.3.2012 v 22:12, IP: 147.33.10.154

Cože? RB? Tohle?? bohajeho....

anonymní uživatel hoffman 8.3.2012 v 22:08, IP: 78.99.172.94

Konečne! :inlove:

Přepnout barvu pozadí