Hobbits Fairy Tales - Myšák a Vanik na Zélandu #1

Autor: Milan Myšík, vydáno: 10.1.2017

Když jsem si loni po tripu do rozpálené Kalifornie, kde jsem strávil téměř měsíc po boku největších sjezdových a endurových hvězd, vyhodil rameno hned na první závodě Světové Enduro série v Chile, když jsem v tréninku tlačil kolo na rockgarden, bylo mi ouvej a to hodně. V květnu jsem byl na druhý operaci pravého ramene během dvou let, tentokrát v těch nejpreciznějších rukou co české, potažmo světové zdravotnictví nabízí. Sezóna byla fuč, já se léčil 5 měsíců a to byla dost dlouhá doba přemýšlet co dál… Když jsem se po operaci odreagovával ve zkouškovém období mého studia na pivku, přijel Honza Vaner (Vanik) na jedno. Byl konec května, teplý večer a z jednoho piva jich bylo 8, když padlo slovo – Nový Zéland. Nějak jsme se toho chytli a 30. srpna už se objednávali letenky. V tu dobu jsem zlehka začínal jezdit.

Je to nový rok a s ním přichází i nová výzva. Zkusit udělat maximum pro to, abych pronikl na světovou úroveň endura. Na Silvestra balím kufry, kolo a v noci z 1. na 2. ledna sedíme v letadle na trase Praha – Frankfurt – Taipei – Auckland. Po 52,5 hodinách přistáváme v největším městě Nového Zélandu – Aucklandu.

Plán a cíl cesty je jasný. Čekají mě 3 sjezdové závody, 3 enduro závody, včetně Trans NZ a NZ Enduro a 1 XC závod. Tyhle závody by měli sloužit k rozjetí před EWS, které vypukne 25. – 26. března v Rotorua a následně se přesune do Tasmánie. Abychom spojili mé závody a Vanikův plán projedeme oba ostrovy křížem krážem, včetně třítýdenní zastávky v Queenstonu.

Po příletu jsme se další dvě hodiny odbavovali, no klasika, kola zůstaly ve Frankfurtu. Po odbavení na nás čekala má kamarádka Nadja, která se na Nový Zéland před 16ti lety provdala za svým manželem Adrianem. Bydlí měsíc v novém baráku na louce u lesa asi 50 minut jižně od Aucklandu a tak nám poskytli s Adrianem hotel na týden, než jsme vyřídili administrativní záležitosti ohledně internetu, koupě auta, pojištění a podobně. První dny jsme trávili na silničkách, které nám půjčili, mě dokonce na celé tři měsíce. Kola GT Sanction Pro 2017 dorazily až čtvrtý den. Mezítím co jsme najížděli kilometry a navštěvovali krásy v okolí Auklandu, tak Adrian nám po nočních šichtách dával dokupy naší „novou“ Žlutou bestii, nebo-li Toyta Hiace.
Auto stálo 5000 doláčů, první auto, které jsem si koupil a hned po 100 metrech jsem trošku přiložil spojce a zavalil jsem ji do dýmu kouře a smradu, do toho jsem klasicky vjel na křižovatce doprava a tak už jsem to raději přenechal na starším a moudřejším Vanikovi.

Po XXX hodinách máme auto jako nový a pomalu máváme a odjíždíme za dobrodružstvím. Více o našem tripu najdete na facebooku Bike Trip To The Hobbits Land, Milan Mysik #61 a Jan Vaner fanpage.

• anonymní uživatel Dan 10.1.2017 v 10:12

Ještě společnou fotku z postele a je to komlet, buzny!

• profilová fotka Pepa Kašík 10.1.2017 v 14:07

Jógu válíte podle té buchtičky na Pinkbajku? :)

• anonymní uživatel kuře 11.1.2017 v 12:42

Wiking !!!!!!

• anonymní uživatel tcq 11.1.2017 v 13:46

Driv bylo Sex&Drugs&Rock&Roll dneska je to Joga&Smoothie&Facebook jeste, ze je ten report aspon tady. No drzim palce!