Video: Josef Dressler - 1985

Autor: Keli, kategorie: Video, vydáno: 5.12.2019

„Bylo mi 14 let. Rok jsem jezdil cyklotrial. Na kole, který moc nefungovalo, ale pro mě to bylo nejlepší kolo na světě…“ není to o kole, je to o úsilí, píli a nasazení, říká Pepa Dressler mistr světa z let 1998 a 2003.

Víc jeho začátcích najdete v novém vydání knihy Škola kola.
Tričko 1985 koupíte na dressler.cz. Výtěžek z jeho prodeje jde na podporu handicapovaných dětí z Černí koně.

• anonymní uživatel cubephotography (cube (a) cubephotography.cz) 5.12.2019 v 12:42

slušná nostalgie.. klínky, gumičky na vracení čelistí.. kdo nezažil, asi nepochopí :-D Pepo díky!

• anonymní uživatel koZa (vkonapwr (a) seznam.cz) 5.12.2019 v 20:52

Boží. A ty platformove DH botajdy Top

• anonymní uživatel SS (ruterle.patrik (a) seznam.cz) 5.12.2019 v 22:34

ta řeč na závěr byla dobře řečena

• anonymní uživatel Radek 5.12.2019 v 22:38

Uplne super. Vybornej napad, provedeni i to sdeleni na konci. Palec hore : )

• anonymní uživatel PTBack 6.12.2019 v 0:54

Parádní. Uchcávám z toho hopsání na předním. To tak umět, ach...
    Jinak, já jsem prd jezdec ale pamatuju jak zhruba v těchhle letech byla u nás ještě neoplocená bikroska, kam jsme na našich BMX kolech z Velamosu chodili jako špunti jezdit. Po mega rozjezdový rampě byla něco jako lavice a my tam závodili, kdo tam vyskočí vejš. Dolů to letělo a vážili jsme pár kilo. Strach žádnej, o chráničích se nám ani nezdálo. Občas di někdo vzal na frajera hokejovou Jofu, nebo jak se to jmenovalo. Klínky, propadlý BMX rodla, věčně rozhašený ráfky a nikdo nic neřešil. Páni kluci. No nic. Zuby do skleničky a dobvou.

• anonymní uživatel pps 6.12.2019 v 7:10

Parádní Pepo! Pobavilo

• anonymní uživatel Kubánec 6.12.2019 v 8:08

Hell yeah :) Ten začátek je megamocnej, pobavilo :)

• anonymní uživatel kingofdirt 6.12.2019 v 9:20

To je super video! Dobra prace Pepo a zaverecny sdeleni by se melo tesat do skal!!!

• anonymní uživatel esoRimmer 6.12.2019 v 11:30

Tak to je pecka. Hlavně pro ty, co tohle zažili. Jakoby to bylo včera, když jsem nosil své bmx20 domů se zlomeným krkem, vidlí, mlátil do vyčvachtaných klik ty šílené klínky.... Jak píší pode mnou, ta hláška na konci! Jezdíme pořád, máme toho dost za sebou a necháváme si to pro sebe. Fotky, videa, vzpomínky.... protože jezdíme pro sebe!!! Bohužel, kolem je to samý pozér, který řeší akorát aby měl kolem sebe někoho s foťákem a kamerou a honem s tím na internet. I když se jedná o bezvýznamný sranec, hlavně sklízet obdiv od těch kolem nepolíbených. Smutné a ubohé. Kdopak se v tomhle našel? :D

• anonymní uživatel esoLister 6.12.2019 v 11:30

• profilová fotka Pavel 6.12.2019 v 19:56

Ty vole, v tomhle roce jsem měl své první "lepší" kolo - BMT 20, vlastně kopie tady tohodle.... Zavařovačky na brzdách musely být... :)

• anonymní uživatel Tomík 7.12.2019 v 10:57

Super video

• anonymní uživatel Tomáš Bohačík (tomasbohacik272ed (a) gmail.com) 7.12.2019 v 21:25

Dííííík Pepo ! Áno, mal som štrnásť, akurát, že som, a sme, netušili, že existuje cyklotrial, jazdil som na bicykli Pionier, Ukraina a Favorit, prípadne na spomínanom Sobi 20... a na Ukraine sme samozrejme jazdili MTB ! A, niektorí jazdíme dodnes ! S rovnakou radosťou, ako keď sme vyrazili na prvom oceľovou biku s cantilever brzdami, oceľovou vidlicou a riadítkami, ktoré sa ihlu, ale len tak nezlomili... Už navždy s radosťou a pre seba ! Dík, Pepo, spravil si to bohovsky !

• anonymní uživatel Tomáš Bohačík (tomasbohacik272ed (a) gmail.com) 7.12.2019 v 21:27

Oceľovom a ohli, nie ihlu..