Jak viděl Evropskou enduro sérii v Punta Ala Pavel Čep + video

Autor: Pavel Čep, kategorie: Video, vydáno: 25.4.2014

Pavel Čep již loni vyměnil sjezdové kolo za enduro a naplno se věnuje jen jemu. Na první závod European Enduro Series presented by XS Power Drink vyrazil s odhodláním urvat co nejlepší výsledek. Člověk míní, osud mění. Pavel se nám podělil o svoje lapálie, které v Itálii zažil.

A jako bonus tu máme video shrnující závod, prý v něm Pavel dvakrát mihne, tak sledujte pozorně :).

Značení trati s varováním pro zkracovače

Tak je za mnou další víkend! První závod evropský série v enduru se konal v Toskánsku a protože to čas umožnil, vydal jsem se na cestu už ve středu odpoledne. Ono přece jenom ujetí 1200km není jenom tak. V noci bylo až –5°C, tak sem doufal, že se to na jihu trošku vzpamatuje! Nekonečný dálnice přece jenom docela ubíhali, do Punta Ala zbývalo 160km, počasí krásný, teploměr konečně ukazoval příjemnejch 15°C a já už se fakt těšil na traily, který jsme na jaře votestovali s GT Bicycles Opportunity!

Ale ten co to nahoře řídí měl jinej plán :-). Najednou škubnutí, pedál spojky spadl na podlahu a bylo po ní jako po žabě! Naštěstí nás had kamionů nedostal a podařilo se sjet k nejbližší mýtnici. Jakýkoliv ježdění na kole v dohledný době se v tu chvíli rozplynulo a začalo nový dobrodružství. Odtahovka nás stáhla do nejbližšího servisu na předměstí Florencie. Verdikt zněl jasně a já šel do mdlob…objednat náhradní díly, převodovka ven, druhej den 10 hodin práce a snad to bude v pátek večer cajk. Takže nezbejvalo než si dát dvoudenní oddech v betonovým království na hotelu mezi dálnicí a letištěm. Prostě srandy kopec. Oficiálně byl trénink závodu povolenej jenom v sobotu, tak sem si řikal že to tak i bude.-) A hlavně, že tam budu i já!

Diváci na na enduru, uvidíme jestli budou i u nás na závodech

Oprava se povedla a v pátek v noci sme konečně na místě! Super…začalo ještě pršet!.-) Ráno teda šup na registraci, kterou sem v pátek nestihnul a honem na bike. Vývoz byl tentokrát omezenej a tak se autama moc nedalo. Za normálních okolností přesně po tomhle toužím a volám po tom, ale když ti chybí dva dny tréninku, docela bych se i vyvezl .-). Tratě byly čtyři, dlouhý, technický a rozesetý na 52km s převýšením přes 1700m! Tak sem si to v blátě oddriftoval a šel se dát dohromady na večerní prolog, kterej se jel nezvykle v lese místo města. Pro mě trochu nepochopitelnej tah, když má prolog nalákat lidi na nedělní závod. Každopádně prolog by spíš závodem do vrchu a dlouhej jak týden před výplatou:-)

.<>

Na neděli se počasí umoudřilo a od rána bylo nádherně. Já vstal levou nohou a všechno bylo tak nějak špatně. Letos poprvé mě dohnala alergie a prostě sem to tam necítil. Od první RZ bylo jasný, že se nejede dobře a docela sem trpěl. Tratě v Punta Ala jsou krásný, ale požadujou 100% nasazení. Takže mě to dost mrzí, někdy prostě není den. Nakonec je z toho 24.místo. Snad příště, jinde, rychlejc .-)

Video ze závodů: 2× se tam vyskytnu .-) hehe…

Foto: European Enduro Series a Mauro Cottone

• anonymní uživatel RB 25.4.2014 v 10:22

24. flek je super výsledek!

• anonymní uživatel bolekkrutor 25.4.2014 v 21:32

Ty spojky daleko za hranicema jsou prokletý. Po podobný zkušenosti se hodí vědět, že to jde i bez ní...Za jedna a kadla kadla pře strtér a pak s meziplynem jako ve V3S. Jinak parádní výsledek.