Skautík: To the North - na tripu s Márošákem

Autor: Roman Skaut Levý, vydáno: 10.11.2015

Na jaře mi takhle píše Michal Maroši: „Draku na konci léta přijedeme a uděláme roadtrip, chtělo by to nějaký Freeridy.“ Když se tak rozmýšlím kam a co. Paměť mi padla na severu ležící Williams lake. Píšu Michalovi a posílám mu pár záběrů z této oblasti. Velké písečné žlaby (big sand chutes) a hřebeny freeride jako prase.

To samozřejmě Michala nadchnulo taky.

BC is my home
Čekání na odvoz
Czech gipsy style
Dobíjíme baterky
Farewell canyon

Čas v tomhle věku letí jak voda, pár zranění pár traingapu a už dorazil Michal, nesměl chybět Martin Vrbický z Fullface productions, který to samozřejmě bude dokumentovat, aby především domácímu publiku zprostředkoval celou roadtrip story. Další do výpravy byl Ondřej „Ory“ Bárta, kterého jsem do té doby znal jen z vyprávění jako šikovného závodníka a Pana Cestovatele.

Hádej kdo je žena
Hard job
Jess radí jak zalepit tu dírku
Kde jsem nechal karu

Trochu jsem nevěděl jak to celý bude probíhat, když kluci budou natáčet – co jako budu dělat? Jakékoliv obavy se však nenaplnili. Tohle byl jeden z nejlepších roadtripů v životě, s klukama jsme prostě každý den měli totálně skvělý. Někomu by se každodenní stejný program mohl zdát nudný až monotónní.

Snídaně – snový ježdění non stop – táborák, večeře – pivo a rhum – spát – opakovat. Prostě ideální dovolená a pro někoho ideální práce, že. Je fakt, že občas to bylo tvrdý chleba a muselo se šlapat několikrát, jezdit několikrát, pomáhat Martinovi s vybavením, ale určitě to za to stálo – skvělá zkušenost.

Když se kácí les
Kemping
Kopie Hakulky

Cesta vedla po ose North shore (North Vancouver) – Squamish – Whistler – Lillooet- Williams lake a zpátky přes odbočku na Sunshine coast – Sechelt, kde jsme navštívili Coast Gravity bikepark.

Michal výborně vařil nám všem skoro celý výlet, když jsme zrovna nešli na Sushi nebo Burger. Takže díky za ty dobroty!

Reaggae v Deep cove
Romantika
Servis man
To je práce

Kdybych chtěl psát o tom, co všechno událo asi by to zabralo na knihu. Popsat jak Zdeněk Maňhal vzal kluky na XC až se Ory vrátil celý pomuchlanej. Nebo jak jsme jezdili s Tomášem Zejdou a jak jsme přijeli po trailech z Darkside, hrála tam na trávníku Reggae kapelka. Jak jsme jezdili s Márou ve Squamishi. Nebo Dr. Zack když se rozštípal v bikeparku. Vláčkový polety na Crabapple hits. Jak jsme hledali celý hodiny v noci odbočku v Lillooet. Jak jsem rozsedl Orymu telefon. Jak jsme hledali celý zájezd někoho, kdo umí Native language (indiánsky). Nebo když jsme dorazili do Williams lake a lokálové nás vzali mezi sebe, jak kdybychom byli staří znamí.

Lillooet lake
Lovec
Michal na pařezu
Můzem na výlet směr Cariboo

Jak jsme objevili, že krom freeridu je ve Williams lake stovka trailů. Jak se Ory v šutě kutálel. Jak nás pozvala Bonnie na večeři. Jak se Martin bál a spal s kudlou v karavanu. Jak mají Michal s Orym synchronizovaný čůrání za úplňku. Nebo když jsem přijmul Martina za jednu z manželek výměnou za stádo krav. Setkání se Zdeňkem, Robertem, 100kládou, 200kládou, Cigim a Lenkou. Když Robert dotáhl prut z pouště a vyměnili jsme ho za dva 4kilový lososy čerstvě lapený. Jak nás probudil osel, kůň a ovce. Jak jsme si s Orym ustlali vedle stromu. Jak jsme navštívili pilu a rodeo. Jak jsme objevili můj (Skautův) ostrov. Nebo když jsme dorazili do Coast gravity parku a Michal s Orym byli jak utržený ze řetězu a nezvládli se vůbec krotit a trefovat do dopadů. Jak jsme jezdili v bandě Čechoslováků. Nebo když Roman „půlbeko“ Pupák otočil na sjezďáku beko. A pak jen půlbeko. Jak mu Sarah De Bourcier a Evan"Intern" Young fixovali zlomenou kličku. Jak jsme to zakončili kempováním nad Sechelt. A spousty dalších a dalších zážitků a příběhů.

Tvrdá práce unaví i pořádnýho chlapa
Zaparkováno
Odsouzeni

Na celém zájezdu byla úžasná atmosféra všichni jsme byli na stejný vlně a kamkoliv jsme přijeli byli jen skvělý lidi, ať už to byla místní parta ve Williams lake od shopu Red Shreds jako Gus, Bonnie, Scott Thomas and Red Shreds crew = Big thanks . Nebo česká whistlerovská partička (Viky, Jess, Kubo, Mára Ducháč, Adam a další) se kterýma jsme se potkali i v Cost Gravity.

Už to určitě nikoho nebaví číst, takže mám pro vás jen jedno. Těšte se na dokument Canada dream od Fullface productions. Prozatím nabízím můj GoPro edit jako upoutávku.

Jinak díky všem za skvělý zážitky (a těm kteří to dočetli až sem).

Skaut

• anonymní uživatel Timmy 10.11.2015 v 8:57

skautik ! the original action G. I. Joe !!!

• anonymní uživatel dunkel 10.11.2015 v 9:48

pecka!

• anonymní uživatel rado 10.11.2015 v 11:33

povedene vido!
    ve sztajlu NSX!

• anonymní uživatel anonym :) 10.11.2015 v 14:11

fotky boží, video taky :)

• anonymní uživatel Skautik 10.11.2015 v 17:08

Diky, sem rad kdyz to nekoho pobavi.

• anonymní uživatel Hanz 10.11.2015 v 21:26

Bledá závist , skvělý safraport , jeste lepší zážitky , ach jo

• anonymní uživatel bok 12.11.2015 v 16:41

super :)

• anonymní uživatel koZa (vkonapwr (a) seznam.cz) 13.11.2015 v 19:56

těším seeee

• anonymní uživatel Hanes 13.11.2015 v 23:25

Sory Skautíku, ale furt stejný, osamostnati se,(neschovávej se za MRSN)) Hakulka dobrý, ale jinak žádnej progress...

• anonymní uživatel Rostič (www.superstojan.cz) (x-biker (a) seznam.cz) 15.11.2015 v 22:16