Video: Testování AGang NINJA DH

Autor: Keli, kategorie: Video, vydáno: 5.9.2011

jen pár dnů po Eurobiku, kde jsme představili náš projekt sjezdového speciálu AGang Ninja DH s luxusní váhou 15,15 kg představujeme AGTV video, které dokumentuje testování v podání Luďka Šuberta.



Luděk má k dispozici úplně první prototyp rámu Ninja DH se systémem Drive Link Pivot® a bude mít za úkol tento prototyp otestovat ve všech podmínkách. Jeho kolo se komponentovou skladbou zásadně liší od prototypu, který jsme ukázali na výstavě v Německu…

Důvodem je testování pružinového tlumiče se specifickým nastavením a dalších komponentů jako je vidlice a kokpit.

Příběh projektu Ninja DH se začal psát už více jak před třemi lety. Jeho počátkem byl návrh systému zavěšení zadního kola českého inženýra Zdeňka Urbana později zaregistrovaný pod názvem Drive Link Pivot®. Ten je nyní používán na všech celoodpružených rámech značky AGang – Ninja, Cult, Trinity a RocknRolla. Bylo jen otázkou času, kdy světlo světa spatří sjezdový speciál, který při využití v rámci nejextrémnější disciplíny na horských kolech jen potvrdí výborné vlastnosti systému Drive Link Pivot®.





Právě třetí kolekce, připravená pro rok 2012, byla tou nejlepší příležitostí odprezentovat ojedinělý prototyp, který přichází s jediným úkolem – skloubit v sobě vrcholné technologie. Každý komponent má na tomto prototypu své opodstatnění a za jeho výběrem jsou skryty nekonečně dlouhé diskuze uvnitř tvůrčího teamu AGang.





Jednou z nejzásadnějších součástí celoodpruženého rámu jsou ložiska. V tomto případě byla použita kompozitová kluzná ložiska Norglide, která jsou umístěna ve vahadle. Materiál těchto ložisek byl vynalezen ve Státním vědeckém ústavu materiálů (SVÚM) v bývalém Československu v průběhu 70. let a po téměř půlstoletí dostává tento jedinečný materiál možnost objevit se ve spojení s dalším českým nápadem Drive Link Pivot ® na kole české značky AGang.

Ostatní neméně důležité komponenty od předních světových cyklistických značek patří taktéž k top technologiím a jsou novinkami pro rok 2012. Tímto děkujeme všem partnerům za velkorysou podporu v rámci projektu Ninja DH.

Váha kompletního kola včetně pedálů: 15,15 Kg !!!

Podobné články

Diskuze

  • anonymní uživatel trancex 5.9.2011 v 16:49

    vypada to luxusne, designove docela konkurenceschopne. Troufam si tvrdit, ze to bude mit na trhu rozhodne vetsi uspech, nez prototyp od RaceBike... sice obe ceske* znacky cili na jine okruhy zakazniku, ovsem bral bych radeji tohle. A super video :)

  • anonymní uživatel michal 5.9.2011 v 16:58

    docela pecka a ta váha.

  • anonymní uživatel Dan 5.9.2011 v 17:30

    Super! Jen tak dal! Rozhodne je sympaticky krok pouzit originalni ceske know-how, pokud to stoji za to a snad bude cena taky nejak snesitelna, tesim se az to uvidim nekde v shopu nazivo :-D

  • anonymní uživatel RB 5.9.2011 v 17:40

    Hlavně jsem zvědav co to vydrží, protože zatím všechny fully od Autoru stály za 3,14ču. No a k váze není co dodat. Snad každé kolo jde postavit, takhle lehký, ale kdo má na to kupovat každý měsíc super odlehčené pedály, ráfky a mít v zadku zaražené karbonové sedlo.

  • anonymní uživatel Ježek v kleci 5.9.2011 v 17:51

    2 RB: Můžeš mi říct rozumbrado, kde vidíš karbonou sedlovku? Já tam vidím kovovou Syncros...

  • anonymní uživatel Užaj 5.9.2011 v 17:52

    No bylo to vo fous, kdyby se mi kočka nepochcala na nohu, tak bych asi usnul. Jinak Jezdec moc dobře a Bike zřejmě bude taky OK.

  • anonymní uživatel kuba 5.9.2011 v 18:00

    Vypada to na zehlicku

  • anonymní uživatel Tommy 5.9.2011 v 18:22

    Luďánek jede pilu ;-)

  • anonymní uživatel koZa (vkonapwr (a) seznam.cz) 5.9.2011 v 19:24

    2 kola to má,tak aby to nejelo,že ano...Ale ten trail je mega!!!Kde to je točeno? Díky

  • anonymní uživatel RB 5.9.2011 v 19:33

    Ježek v kleci: kde jsem psal něco o karbon sedlovce?

  • anonymní uživatel Bart 5.9.2011 v 19:51

    Videjko super, kdo nepoznal Ještěd :)

  • anonymní uživatel jiří (xxx) 5.9.2011 v 20:01

    By mě zajímalo co tam jsou za pláště kola a tlumák z vidlí při váze 15,1 kg. Vsadil bych se že to bude celé na vzduchu s papírovýma plástěma, dušema a xc ráfkama. Se stavbou lehkých DH mám své skušenosti,bike co má 15,1 kg a přitom drží pohromadě i pod normálním 85kg chlapem aspoň sezonu ještě nikdo nevymyslel.

  • anonymní uživatel jiří (xxx) 5.9.2011 v 20:03

    Jo, zapoměl jsem zhodnotit. Kolo se mi líbí hodně a fandím české značce.Video na úrovni, paráda.

  • anonymní uživatel lupa (downhillmadness (a) seznam.cz) 5.9.2011 v 20:04

    a cena?

  • anonymní uživatel miro 5.9.2011 v 20:17

    tohle není Testování AGang NINJA DH a článek o Drive Link Pivot, o kole defakto pořád nic nevím, čekal jsem aspoň koment od jezdce.

  • anonymní uživatel koZa (vkonapwr (a) seznam.cz) 5.9.2011 v 20:34

    Bart: díky

  • anonymní uživatel kubo (kubes05 (a) azet.sk) 5.9.2011 v 21:08

    no ta cena by aj mna zaujmala a velkosti v akych sa to robi

  • anonymní uživatel Medved 5.9.2011 v 21:34

    ten chlapec to ma hezky v paži! velmi pekné! kolo vypadá opravdu krásně! jestli to i vydrží, jako že o malem ninjovi jsem zatim slysel jen chválu, tak by to mohlo být super. a jestli to v tom osazeni co to ma ten chlapec na videu bude jeste rozumne stát.. tak to bude pecka. Jen tak dál!

  • anonymní uživatel KLIKIHAK 5.9.2011 v 23:05

    kolo je teda fak moc pěkný . K tomu vydeu taky nemam co dodat . Ale co sem si všim až pozdějc je to vedení bovdenů ramem . To bych řek ž eje ejdnak naprosto zbitečná věc a mněl byhc docela strach že to pak bude prskat v místech kde sou vstupi a výstupi z ramu pro lanko .

  • anonymní uživatel Lu 6.9.2011 v 6:55

    Klikihak: Taky sem z toho vedeni zezacatku nebyl moc nadsenej. Ale chvili uz na tom jezdim a zatim super, nic se nelame, nikde nic neprekazi, dobre to vypada....asi to nakonec nebude tak spatny.

  • anonymní uživatel Potok (tompot (a) seznam.cz) 6.9.2011 v 7:35

    mě se to líbí, váha super, teď ještě aby to všechno vydrželo nějakej bíting, i když o rám bych se zrovna nebál, záleží na osazení, který na tuhle hmotnost bude muset bejt dooost light :) Už se o tom debatuje na ridemonkey, ale nevědí, jestli je ot prototyp nebo finální verze - neuměj moc česky :)

  • anonymní uživatel jiří (xxx) 6.9.2011 v 10:41

    Potok: Jak už jsem psal, myslím že při současných komponentech nepostavíš civilně použitelné DH kolo na váhu 15,1 kg. Teď zrovna stavím TREK 88, bude mít počítám tak 15,8 - 15,9 kg, na DH duších, butylech a RC4 s Ti strunou, níže už to nejde jsou tam ty nejlehčí komponenty včetně XTR klik, Nuke proof Mg Ti pedálů, SDG i-sedla a sedlovky, The one brzd, všech Ti šroubů, boxxera WC atd.

  • anonymní uživatel Jeykey2 (jey.key2 (a) yahoo.com) 6.9.2011 v 11:38

    jiří: a kdyby jsi tam dal bezduš, tak jsi níž hned. Amerika.

  • anonymní uživatel Luďan 6.9.2011 v 11:54

    Jiri: Tak si z toho odečti ještě vzduchovej tlumič, ust gumy, a hodně lehký Easton kola který na tom jsou a máš to taky kolem 15. Nevim co je na tom divnýho nebo nepoužitelnýho.

  • anonymní uživatel tandlis (honza.tandler (a) gmail.com) 6.9.2011 v 11:58

    Váhu v tomhle případě dělá několik věcí. A hned prozradim, že karbon v tom není. Nejvíc udělají bezdušové pneu na zapletených kolech Easton Havoc UST, pak taky vzduchový tlumič RS Vivid Air, vidlice RS Boxxer WC, nové lehoučké kliky od E13 a to vše doplněné sadou XO včetně brzd. Jasně, že také komponenty nejsou za hubičku a člověk už trochu lituje, když něco z toho zlikviduje. Ale ošizený to kolo určitě není. prostě materiály a technologie se posouvají a udělat kolo kolem 15 kg už je možno i v našich končinách. Zvlášť, když se povede udělat dobrý rám.

  • anonymní uživatel fanda (fanda zavinac) 6.9.2011 v 13:44

    No ja na tom videl na eurobiku easton karbonovy ridla a pak karbonovy podlozky na sloupku rizeni... Jo a prej ty pedaly jsou ultra lehky. Dat tam plastovy sedlo od Tiogy, tak je to pod 15! Ulet!

  • anonymní uživatel RB 6.9.2011 v 13:48

    Tendis: Podívej se na kolo co je ve videu, tam je Fox 40 a tlumič DHX s Ti strunou. Zbytek komponentů není poznat.

  • anonymní uživatel fanda (fanda zavinac) 6.9.2011 v 13:48

    miro: Tady neco o DLP - www.agang.eu/...

  • anonymní uživatel RB 6.9.2011 v 13:50

    jo a taky nějaké poznatky k UST. Mám kámoše co jezdí EU pohár a končí většinou do 10. místa a ten nechce na kole UST ani vidět. Bavil jsem se o tom s Petrem Hejníkem a ten taky vozí duše, protože UST už párkrát vyzul a ty pláště vydrží prd.

  • anonymní uživatel ToXiC BiKeR 6.9.2011 v 14:03

    :D lol tolik vazi muj dirtak author exe dobry rozdil a to ma jen jednu brzdu,singl.. sak to znate a toto je sjezdak ma to obe brzdy prehaky a je to skoro lehci jak to moje to je v pr.deli

  • anonymní uživatel tandlis (honza.tandler (a) gmail.com) 6.9.2011 v 14:41

    to RB: Pokud se budeme bavit o kole, který váží 15,15 kg. Tak je to to kolo, co jsem popsal, je v článku na fotce a ne to co je na videu. To má Luďek postavený na trochu jiných komponentech. Základem je ale vždy jeden ze dvou prototypových rámů Ninja DH.

  • anonymní uživatel jiří (xxx) 6.9.2011 v 17:36

    Luďan: Bavím se o použitelném kole, ty ráfky jsou diskutabilní, řek bych že 90 kilový člověk to rozštípe, UST pláště i ráfky jsou těžší než stejně pevné klasiky, takže když vyhodíš duše, ale připočtěš co ti nabude na ráfech a pláštích si max.-100g a to je nic moc.
    Tandis: Kde si vyčet že jsou kliky od E-13 lehoučké, maj 770g www.sicklines.com/... třeba RF atlas FR maj o 50g méně.A XTR co použiju já jsou o celých 250g lehčí to je 1/4kg!! To je +- rozdíl DHX RC4 Ti struna vs. RS VIVID AIR. Brzdy Xo rozhodně nejsou lehčí než the one od formuly viz zde: www.sicklines.com/...
    Nevíš kolik váží rám ninja DH? Zajímala by mě taky váha ráfků a co jsou použity za náby.

  • anonymní uživatel jiří (xxx) 6.9.2011 v 17:50

    Tandis: Tak už jsem se díval, ty kola maj dohromady o 300g méně než to co používám já,to je Hope pro II a Mavic 721. To je dobrá váha, jen jestli to něco ustojí no. Furt to ale není toho 3/4 kila které tam lítá. Něco tu neštymuje rám ninja by musel mít pod tři kila, což je blbina.No možná mi ten TREK co stavím dopadne kolem 15,5 kg to bych bral, jinač to prostě nevychází:-)))

  • anonymní uživatel Ludan 6.9.2011 v 19:38

    a sakra, matika me nikdy moc nesla...mozna bych jezdil o neco lip kdyz bych si umel spocitat kolik to moje kolo vlastne vazi. Fakt by me to zajimalo ale bohuzel vic jak kilo rozdil v ruce proste nepoznam, nechcete me to nekdo najit a spocitat? Je to nutny do patku...jedu na zavody a bez toho abych mel to zavratny cislo pred ocima neni sance na dobrej vysledek. Dekuju!

  • anonymní uživatel tandlis (honza.tandler (a) gmail.com) 6.9.2011 v 23:26

    No, mám podobný názor jako Luďan. Můžeme tady gramařit a sčítat, vážit komponenty a vypočítávat hmotnost použité vazelíny. Jedna věc ale je, že jde o prototyp nového kola, které je postaveno, tak aby fungovalo a mělo váhu, jakou je možné u toho prototypu dosáhnout, když použijeme komponenty z těch nejlepších, co jsou momentálně k dispozici. Druhá věc je, že prostě to kolo bylo nělokikrát převážno a sedí to. I když bylo jasný, že zveřejnění takovýho údaje vyvolá vášnivý diskuze.

  • anonymní uživatel j.t. (jt (a) hotmail.com) 7.9.2011 v 7:27

    ...přesně jak píše tandlis. Vášnivý diskuze, nesmyslný hledání hmotností komponent, sčítání..prostě to lidi asi tolik váží, kolo jim jezdí, asi i drží, tak se s tím smiřte :) jo a vypadá dobře, tak jim to přejte a nehrajte si na chytrý investigativní novináře a sportovce, který na tom musej za každou cenu něco najít, protože maj víc zkušeností než team lidí z agangu. Asi by nepustili do světa kachnu a nesmyslný prototyp, který by se hned rozpadl.

  • anonymní uživatel jiří (xxx) 7.9.2011 v 7:48

    j.t.:Už jsem lehkých kol pár postavil, vím jak to chodí, nejsem jen teoretik u kompu. Jen sem Ludana a tandise vyved z jejich omylu o tom, že vše vyřeší UST, že jsou kliky od E-13 lehoučké atd. nemám totiž rád, když se lidem věší bulíky na nos. Každý pravdu a vyvrácení svých teorií přijímá po svém, kluci to dělaj tak, že když už nemaj co napsat, odvedou diskusi do roviny teorií o nesmyslnosti gramaření. Jinač české značce pčeju a kolo se mi líbí, to už jsem psal. Jsem zvědavý, jaká bude váha konečného komerčního kusu, váha 15,1 je sice pecka a věřím že skutečně tolik ten prototyp váží, ale dle mého jde jen o váhu "reklamní", což jak je vidno funguje znamenitě :-))

  • anonymní uživatel Anríl (anril (a) tiscali.cz) 7.9.2011 v 7:53

    ...uz ho zprototypujte a pustte ven at se da nekde project a kazdej si podkoulema zjisti jestli ho bere...kadím na: vaha+gramy+tabulky+ješteři na ceste vs. profil trate+vahy jezdce+slun.erupce+aštar šeran...

  • anonymní uživatel zakraviCZko 7.9.2011 v 7:56

    Já si myslím, ze řešíte malinko hovínka :-)Jestli to kolo bude mít 15, nebo necelých 17 kilo je přeci úplně jedno :-D Spíš by mě zajímalo jak to bude se spolehlivostí, cenou a tím zázračným systémem. Mě to přijde jako klasický FSR, mohl by jste mi někdo vysvětlit rozdíl?

  • anonymní uživatel xpivan (xpivan (a) seznam.cz) 7.9.2011 v 13:01

    když to proženeš pořádně zabahněnou tratí,tak se bude váha pohybovat +-obří vrstva bláta na kole a +-obří vrstva na jezdci... a když to neni v paži,tak to neni ani v kole.gramařina rulezz

  • anonymní uživatel B.i 7.9.2011 v 16:09

    Prsím vás nevie nekdo aké su to pedály???

  • anonymní uživatel eMTý 7.9.2011 v 23:24

    Já myslim, že kluci nikomu bulíky na nos nevěší, tandlis tady jasně vyjmenoval komponenty, který na tom kole jsou, že jsou lehký, o tom netřeba polemizovat, to je vyřešený. Jiří, na začátku ses na to zeptal, on ti odpověděl. Víc prosím neřeš a vrať se ke kalkulačce. Lehký kolo, který vydrží běžný zacházení, prostě postavit lze. Moje Ninja má 15,7 kg a v současném setupu bez jediného šáhnutí jí drtim od října. Rám mám od loňského jara (2010) a většina sincros komponentů je ještě z předchozího culta, z podzimu 2009. A věř, že jí drtim strašně...

  • anonymní uživatel jiří (xxx) 8.9.2011 v 7:29

    eMTý:Nevím koho myslíš tím kluci, ale že jsou E13 lehoučké atd. bulíky jsou. Tvých 15,7 je použitelná váha, ale to už jsem psal v souvislosti s biky, které jsem stavěl, nebo stavím. 15,1 je o půl kila méně, a to je dost. Jak říkám jsem zvědavý kolik bude vážit skutečný komerční model, vsadím se že to 15,1 nebude a nebude to ani 15,5:-)vzpomeň si na moje slova, až se to kolo bude prodávat. Ke kalkulačce mě neposílej, mám radši dílnu, bohužel to bez toho compu občas nejde. Nechci prudit, jen jsem tu popsal jak to je, lehkých DHček jsem postavil už desítku, dělal jsem to nějaký čas v německu, vím o čem mluvím. Ninja bude zázrak a vyjímka na trhu, která srazí všechny světové výrobce kol na kolena, pokud bude mít kolo na krámě skutečně 15,1 kg a vydrží v tomhle setupu jezdit. Bylo by to pěkné a těším se na to.

  • anonymní uživatel jan.mocnak (jan (a) mocnak.com) 8.9.2011 v 8:03

    2 jiri: klidne kola dal stav, at uz v nemecku nebo v cechach, ale resis neco, co resit vubec nemusis, protoze ty si to kolo umis urcite postavit, takze si ho nikdy kupovat nebudes, takze setri energii, klavesnici a prutok dat ceskym internetem. Jak psal eMTy...odpoved si dostal, tak si to v hlave srovnej, ale nepouzivej ironii a svoji logiku na osocovani teamu lidi, ktery take vedi co delaji a jestli se podarilo postavit prototyp 15,15 kg, ktery jezdi, drzi se v testovani, tak to tak proste je. Muzes v dilne pocitat treba dalsich 10 tydnu ... postav si svoje kolo tak, aby si z neho mel dobrej pocit, ze vydrzi a udelal si pro nizkou vahu maximum...a ver, ze nikdo z nas ti to nebude vyvracet, ze si udelal blbost, ze lzes, ze to nic nevydrzi...tak to nedelej ani ty.

  • anonymní uživatel RB 8.9.2011 v 9:28

    jan.mocnak: I ty najivko. S jiřím souhlasím, lehké komponenty jsem, taky zkoušel. Drží to o tom žádná, ale jen do doby než to naprasíš. Pro sponzorovaného proč ne, ale normální člověk si znovu nekoupí pedály za 3.5tis když ví, že stačí potkat jeden šutr a jdou do kopru. Atd

  • anonymní uživatel RB 8.9.2011 v 9:29

    eMTý: Jen tak, jaké na tom máš plášťě a duše?

  • anonymní uživatel j.t. (jt (a) hotmail.com) 8.9.2011 v 9:48

    A diskuze je stále v plném proudu. Proudu sraček, jeden chytračí nad druhým, každý zde má hooodně zkušeností, každý zde ví, jak má správně vypadat DHčkový kolo, co jsou nejlepší / nejodolnější komponenty. Myslím, že o tohle agangu šlo. Nechat zde pískoviště s hračkou pro vykřičence, aby je bylo ještě víc slyšet a hlásali zde svoje pravdy, hlavně že se o produktu mluví. Paráda, všichni na to skočili, už to je jak diskuze na idnes pod článkama, kde se to vždy zvrhne v prasárnu a jatka plný urážek mimo téma.

  • anonymní uživatel j.t. (jt (a) hotmail.com) 8.9.2011 v 9:51

    jo a RB s jiřím(xxx) tomu vévodí...a ostatní jako jan.m. tandlis, eMty a spol jsou nepoučitelní a pořád se jim snaží něco vysvětlovat.

  • anonymní uživatel RB 8.9.2011 v 13:14

    j.t. a ty jsi další, který naletěl na reklamní kecy. Až budou tyhle 15kg kola lítat rok na svahu, tak tomu budu věřit, ale takhle? Jste naivní.

  • anonymní uživatel jiří (xxx) 8.9.2011 v 14:03

    j.t.: Člověče klid, nech nás diskutovat.

  • anonymní uživatel jiří (xxx) 8.9.2011 v 14:11

    jan.mocnak: Osočování lidí? To jsem neudělal a nemám to ve zvyku, naopak si lidí co umí dělat řemeslo velmi vážím. Byl bych rád, kdyby sis i ty vzpoměl co jsem tu psal, až přijde to kolo do prodeje a bude známa jeho hmotnost. Znovu píšu že se mi ten bike líbí a i pokud se jeho váha na krámě dostane pod 16 kg budu považovat za výtečný výsledek. Samozřejmě že v závislosti na ceně.Dá se postavit lehké kolo co něco vydrží, ale málokdo ho zaplatí.
    PS: Odpověď jsem nedostal, nevím pořád kolik váží holý rám:-)

  • anonymní uživatel Pavel Tion (pavel.tion (a) centrum.cz) 8.9.2011 v 14:55

    Hi hi hi dost se bavím! Myslím že 90% vášnivých diskutantů o váze by mohlo nejdřív zhubnout!

  • anonymní uživatel B.i 8.9.2011 v 15:01

    PROSIM VAS NEVIE NIEKDO AKE SU TO PEDALE ? ? ?

  • anonymní uživatel ag 8.9.2011 v 16:31

    Prototyp pedalu HT s titanovou osou… Novinka na 2012

  • anonymní uživatel ag 8.9.2011 v 16:31

    ...bez tech cisel za tou osou samo sebou :)) oopps

  • anonymní uživatel tandlis 8.9.2011 v 18:26

    Tentokrát je věcně. Pedály jsou k vidění tady. bikescale.com/... Pro některé neodbytné gramaře i s váhou :-)

  • anonymní uživatel B.i 8.9.2011 v 19:30

    diky,diky

  • anonymní uživatel jiří (xxx) 8.9.2011 v 19:59

    tandis: Používám už třetí sezonu tyhle www.sicklines.com/... drží jak luteránská víra. Jsou váhově stejně jako ty HTčka, jen maj o tři místa, kam se může do ložisek dostat bordel méně a zdaj se mi na pohled bytelnější.

  • anonymní uživatel eMTý 8.9.2011 v 20:24

    RB: na syncros kolech mám geax dhea gumy(kevlar patka) a zesílený rubena duše.
    j.t.: já sem skoro nepíšu, to už se mne to musí fakt týkat, což se v tomto případě stalo, na malý ninje má asi málokdo najeto víc...
    jiří: základní otázkou prostě je, za jakou cenu se to kolo má nabízet. V případě běžnýho produkčního kola je vždycky potřeba udělat nějaký kompromis mezi solidní cenou, slušnou váhou a maximální výdrží. Uděláme maximum pro to, aby se to povedlo.

  • anonymní uživatel jiří (xxx) 9.9.2011 v 7:18

    eMTý: Naprostý souhlas, už jsem to tu někde psal, velmi lehké a použitelné kolo jde postavit, ale přes jeho cenu je problém ho pak prodávat. Něco jiného je stavět taková kola na zakázku a nebo v sérii. Docela by mě zajímaly ty kola od Easton. Máte už na nich odježděno, drží to, váha je totiž fantastická.

  • anonymní uživatel eMTý 9.9.2011 v 8:39

    Eastony je zatim předčasný hodnotit, uvidíme za dva měsíce. Váha super, zpracování výborný, ale jak se poperou s pár přetáhlejma whipama...to se teprve uvidí.

  • anonymní uživatel PetrD 10.9.2011 v 14:32

    CHA! gramaři... !

  • anonymní uživatel PetrD 10.9.2011 v 15:29

    mě osobně by zajímala předpokládaná životnost těch kluzných ložisek... určitě se zrovna na tomto dalo ušetřit pěkných pár desítek gramů, ale osobně mám strach, že to zdaleka nemůže vydržet tolik co klasické průmysly a ty taky nejsou nesmrtelné... nehledě na to, že cena jednoho takového průmyslového ložiska je v řádu deseti korun a dají se sehnat prakticky kdekoliv, pokud to teda není nějaký atyp. jinak držím palce byť to asi nebude můj šálek čaje tak Vám fandím...

  • anonymní uživatel Potok (tompot (a) seznam.cz) 11.9.2011 v 21:48

    tak dneska jsem ho viděl naživo a vzal jen tak zlehka do ruky a rozdíl proti mýmu se 16.5 byl znatelnej dost. Bike je naživo ještě hezčí a vypadá ready for racing. Palec nahoru :)

  • anonymní uživatel ondra 19.9.2011 v 20:59

    ja ho videl nazivo a je fakt supr

Komentáře

Publikovat jako anonymní uživatel - přihlášení, registrace


Přepnout barvu pozadí