reklama

SRAM představil novou brzdu G2 - mini Code je na světě

Autor: Keli, vydáno: 29.3.2019

Hledáš brzdu s výkonem odpovídajícímu Sram Code, ale v lehčím kabátku? Pak právě pro tebe je určena novinka SRAM G2. Nejlehčí čtyřpístová brzda v sortimentu SRAM je zde. Nové brzdy SRAM G2 jsou evolucí oblíbených MTB brzd Guide se zvýšenou brzdnou silou a vylepšenou ergonomií brzdových pák.

Oba modely SRAM G2 Ultimate i SRAM G2 RSC mají snadno nastavitelnou vzdálenost páky od řidítek i kontaktního bodu. Obě páky využívají technologie přepákování Swinglink pro lepší dávkování brzdné síly a brzda SRAM G2 Ultimate má navíc karbonovou páku.

G2 Ultimate je naše zcela nová, nejlehčí 4-pístová brzda vybavená všemi funkcemi a materiály, které očekáváte od něčeho, co se nazývá Ultimate. Naši inženýři ji postavili s tím, co by sami chtěli na trati: síla, modulace, hedvábně hladký pocit páky, úplná nastavitelnost. Naši testoví jezdci ji překřetili na nový design na „mini-Code“ pro jejich Code velmi podobný výkon.
Doporučená cena G2 Ultimate pro český trh – 7.670,– Kč.

G2 RSC je spolehlivá brzda, která funguje ať již jedete kamkoliv, nebo děláte cokoliv, vždy s dostatkem výkonu, když jej potřebujete, k tomu všechny funkce, které potřebujete. G2 RSC je založen na designu SRAM Code i Guide, takže dávkování a výkon do jednoho mini-Code balíčku.

Páka známá z Guide, stejně tak i nastavitelnost kontaktního bodu desek zajišťují, že tato brzda funguje skvěle pro všechny jezdce. Řada G2 RSC je ekonomickou verzí a na českém trhu bude nabízet za 4.940,– Kč.

U obou variant byla zvýšena tuhost třmene a také byla použita nová brzdová směs na deskách – pro zajištění lepší „kousavosti“. Nové organické brzdové destičky jsou kompatibilní i se staršími typy brzd SRAM Trail a SRAM Guide.

• anonymní uživatel Avid bleed 29.3.2019 v 19:12

Když vidim brzdy avid (sram) tak se mi chce davit ..... oni snad nikdy neudelaj funkční brzdy .Zlate shimana

• profilová fotka Petr 29.3.2019 v 22:20

To mas slozite ja si to same zas myslim o shimanu po katastrofalnich skusenostech.

• anonymní uživatel Ádoš 29.3.2019 v 23:31

ale píču.......AVID sjezdový brzdy nikdy neuměl, bylo fuk jestli to byl Code nebo Code R. To už tyhle shity (bohužel) s prstem v nose strčil do kapsy i 15 let starej Gustav M od Magury...

• anonymní uživatel pps 30.3.2019 v 9:15

Hned v první větě je zmínka o nižší váze novinky, ale v článku nikde nevidím váhové srovnání, resp. váhovou úsporu oproti normálním Avid CODE, neví redakce o kolik jsou teda lehčí?

• anonymní uživatel tony 30.3.2019 v 10:20

G2 Ultimate 242 g
    G2 RSC 255 g

• anonymní uživatel p.j. 30.3.2019 v 14:58

Na sjezdy mám Saint, na trailiky předchozí model deore XT.
    Pokud chceš pořád opravovat, odvzdušňovat a velice si to užíváš, tak doporučuji aAvid / Sram.

• anonymní uživatel Danek (daněk.sir (a) seznam.cz) 30.3.2019 v 17:47

další přírůstek na strom avidovník, který roste v backstage každého normálního servisu

• anonymní uživatel Mira 31.3.2019 v 23:36

No nevím... měl jsem nějaký tektra, deore, pak XT, chtěl jsem sainty, ale vzal jsem zee kvůli ceně… nebyl jsem spokojen ani s jedněma, snad možná s XT. Na předposledním kole a na stávajícím jsem měl/ mám sram code R a jsem velice spokojen. Nasraný jsem byl akorát když jsem musel koupit odvzduš sadu za 1600... to ale díky své chybě, čistil jsem pístky od bordelu, namačkal jsem moc a jeden mi propustil kapalinu.. Zamáčkl jsem ho zpět, ale už to bylo zavzdušněné. Jinak žádný problém … dávkovatelnost super, vážím 100kg, zastaví mě vždy a vadnutí nebo změna chodu páky jako u ZEE jsem ještě nezaznamenal...
    Tolik mé zkušenosti.

• anonymní uživatel Roman 1.4.2019 v 7:02

Mira: I shimano brzdy se musí odvzdušnit aby fungovaly. Mám na saintech i Zee nalítano hafo, stejně tak na starších XT a slx. A nikdy nebyl problém a tim mám na mysli traily 800m výškových bez zastávky v BP. Suchá váha cca 84kg ve výbavě dost přes 90kg.

• anonymní uživatel Matt 1.4.2019 v 9:58

Sram/Avid brzdy fungují dobře, jen na ně musí mít člověk nervy. Je to jak mít náladovou ženskou :))

• anonymní uživatel Ádoš (raziel87 (a) seznam.cz) 1.4.2019 v 13:22

2 matt

možná máš na mysli novější modelové řady, ale co si vzpomínám na doby minulé, tak co jsem ještě dělal servisáka a dokud jsem aktivně jezdil, AVID byl mor - co se míry počtu servisů a reklamací týče. Na kopci bohužel taky žádná sláva. Po servisech jsem se pohyboval do r. 2010, na kopcích do r. 2015. Teď už je to možná jiné a AVID brzdy "UŽ" umí. Za mě vede Saint a v dobách krále klacka Gustav M.

• anonymní uživatel Mira 1.4.2019 v 15:45

Nedávno jsem se svezl na kole, kde byly brzdy magura MT 5 nebo co to bylo zač a taky nebyly špatné... Akorát JEN dvoupistek vzadu mě překvapil. Ale brzdily pěkně.

• anonymní uživatel docp 2.4.2019 v 6:33

SRam nikdy, na novém kole guidy, hnus chod, nebrzdily, x-krát SHIMANO od deore, Xt, ZEE, teď saint, za me jediné SHIMANO, poměr cena/výkon Top

• anonymní uživatel Petr 3.4.2019 v 11:40

Zrovna jsem z kola zahodil guidy a nahradil je ZEE, prostě nebrzdily!!! Navíc sem to musel udělat již u třetího kola v pořadí. Cpou to na každý kolo z fabriky protože, na krámě, je to neprodejný.

• anonymní uživatel Balanc 7.4.2019 v 12:22

Kdo chce mit skvele nove brzdy, tak si je prece pred pouzitim od "vyrobce" dobre odvzdusni. ;)