ENDURO2 se v roce 2025 pojede v Meribelu a Verbieru

Autor: Keli, vydáno: 3.12.2024

Co je ENDURO2? Třídenní enduro závod s velkým využitím lanovek místo výjezdů, které dvoučlenné závodní týmy zavedou jak na přírodní singletracky i do bikeparkových lajn. Dalo by se říct, že všestranný formát enduro závodů horských kol s neměřenými transfery a meřenými sjezdovými rychlostními zkouškami posouvá na vyšší level. Společnost závodníků nechybí nejen ve výjezdech, ale také v erzetách. 

Pravidla jsou jednoduchá: jedno závodní číslo a jeden časoměrný čip pro tým, a povinnost startovat a dokončit každou rychlostní zkoušku společně, jako DVOJICE! Kde jinde než zde platí heslo, že sdílená radost je dvojnásobná radost?

Závod Enduro2 spatřil světlo světa v roce 2015 ve francouzském Les Arcs a od té doby vystřídal více lokalit včetně Davosu ve Švýcarsku a dokonce se závodilo až v Nelsonu na Novém Zélandu.  Pro rok 2025 organizátoři připravili dvě lokality. První z nich, švýcarský Verbier hostí závody 5.-7. července, druhé kolo ve francouzském Meribelu naopak uzavře druhý prázdninový měsíc (23.-25. srpna).  

  

Pro koho ENDURO2 je?

Všem milovníkům enduro závodění, kteří mají dobré horské kolo (nebo ebike) a jsou dostatečně technicky a fyzicky zdatní, aby zvládli pěkně dlouhé a náročné sjezdy!
O stupně vítězů v kategorii Enduro2 se vždy svádí ostrá bitva, ale pořadatelé se nesoustředí jen na jezdce kategorie Pro. Ve skutečnosti mnoho "závodníků" Enduro2 nikdy předtím ani nezávodilo v normálním enduro závodě. Formát závodu je uvolněný - do každé měřené rychlostky startujete, kdy chcete, a jen když jste připraveni.

   

Tři dny závodění

Akce je rozložena do 4 dnů, přičemž 3 dny jsou určeny závodění. Pátek je vyhrazen pro přivítání účastníků a vyzvednutí závodních čísel. Skutečný závod pak probíhá od soboty do pondělí. Během něj budou účastníci bojovat na patnácti měřených rychlostních zkouškách, přičemž celkový čas na trati se pohybuje od 2 hodin pro nejrychlejší! Poslední den, v pondělí se končí brzy, tak abyste stihli odpálit večírek, a nebo frčet domů.

Enduro2 nelze uspořádat jen tak někde. Organizátoři musí najít oblast, která nabídne dostatek zajímavých tratí pro tři dny ježdění, a samozřejmě nepřipadá v úvahu použít stejnou trať dvakrát, tady je všechno o "závodění na oči"!

Na programu každého z míst konání je přibližně patnáct etap s celkovým převýšením přibližně 12 000 m (-3000 až -5000 m denně). Naproti tomu stoupání jsou obvykle omezena na pouhých 200 až 500 výškových metrů denně. To je zatraceně dobrý poměr mezi šlapáním a zábavou!

  

Verbier nebo Méribel? 

Verbier i Méribel jsou fantastické destinace pro horská kola, ale nabízejí různé typy singletracků. Pokud dáváte přednost techničtějším a náročnějším singltrekům se syrovým, přírodním charakterem, bude pro vás možná lepší Verbier. Pokud chcete rozmanitější tratě s větším množstvím flowy singletracků a snadnější přístup k nim, mohl by být lepší volbou Méribel

  

Buď rychlý, hlavně u registrace

Kapacita je omezena na 300 jezdců ve Verbier a 450 v Méribelu. Registrace se otevírá 15. prosince, takže kdo dřív přijde, ten dřív mele! (Jen pro info, v Méribelu bylo vždy vyprodáno během 24 hodin a dá se očekávat, že o Verbier bude stejný zájem). Ceny startovného: 349 Euro pro Verbier a 319 Euro pro Méribel.

Kompletní informace o jednotlivých závodech najdete na webu enduro2.fr

Výrazná česká stopa

Na závodech Enduro2 mají čeští jezdci nesmazatelnou stopu, několik pódiových umístění nechybí. Ostatně přesvědčte se sami, například v roce 2023 v Meribelu skončili Smety s Martinem po 124 minutách závodění druzí o 7 vteřin.

Podobné články

Diskuze

  • anonymní uživatel Lenny (Lenny (a) Lenny) 3.12.2024 - 12:34

    Tak nějak mi to nedává smysl. Většinu se vozí na laně a měří se jen dolů. To jsou přece ale dh závody, ne?
    Tyhle novoty v gravity jsou čím dál blbější a blbější..hlavně aby masy zelenáčů po čtyřicítce s drahym vybavením měli kde se plácat..

    • profilová fotka Keli 3.12.2024 000 12:56

      Bohužel tě zklamu, enduro bylo vymyšlené s vývozy lanovkou na kopec. Rozdíl oproti DH je v délce tratí a jejich počtem. A samozřejmě tím, že se jede bez předchozí znalosti tratí.

      • anonymní uživatel Vojta 3.12.2024 - 14:53

        takže vlastně moderní pojetí enduro závodů je bullshit.

      • anonymní uživatel Ádoš 3.12.2024 - 15:52

        to se jezdí DH závody víceméně taky. Proto tam maji nejlepší časy odjakživa "lokálové" a profesionální jezdci. Běžný hobby jezdec (byť pokročilý) těžko bude konkurovat klukovi, kterej si tam vozí prdel "3 roky v kuse 3x týdně" - když tam hobík přijede v pátek po práci a trail si stihne projet tak 10x, jestli vůbec.

        2 Lenny
        napsal si to dost tvrdě :-D ale částěčně souhlas. Na druhou stranu se musim některých enduristů zastat. Moji vrstevníci jezdí Enduro a nejsou to žádní zelenáči - naopak!... valej bomby. Jen jim už táhne na 40, některým na 50, tak nemaj zapotřebí otevřené zlomeniny na 8m dvojákách a následný výpadek v zaměstnání. To si může dovolit profík, nebo dvacátník, kterýmu pofoukaj bebí spolužačky v knajpě, když jdou hromadně místo cvika nebo přednášek na pifčo a špeka.

        • anonymní uživatel PTBack 3.12.2024 - 16:04

          Ádoš@ reakce na Tvůj druhej odstavec: celkem souhlas. Tuhle jsem slyšel říkat někde Frkyho, že celá endduro komunita "vyměkla", tak nějak volně ho parafrázuju a není se ale čemu divit. My co jsme jezdili před dvaceti lety, teď mámě čtyřicet a víc, děti, firmy, někdo zaměstnance a je to jak to říkáš. Nemůže se Frky divit, že mu tam tihle týpci jezděj na blinduro s takovým zápalem, je to formát přesně pro Nás, z důvodů, který Jsi popsal.

        • anonymní uživatel Lenny (Lenny (a) Lenny) 3.12.2024 - 19:00

          2 kelly: s tou jízdou na oči bych byl opatrnej, většinou jsou tam jezdci nějakej den předem a najíždějí tratě. Nebo ještě lépe je v noci překopávají aby je pak zvládli projet (ne, nepřehánim, i takový se najdou)

          2 ádoš:
          Jasně, nějak se za tenhle názor nestydim a řikám.ho i na hlas. A o vyměklém endůru by se mohl napsat sloh a ilegály kolem prahy by mohli vyprávět o chicken lajnách a jejich hrdiných tvůrvích, hlavně se pak u kelta poplácat po rameni (mnohokrát osobní zkušenosti s těmito jedinci)

          A tak nějak celkově, po tom co jsem si zkusil enduro závody u nás, tak jako hrozný xc, uřvaný postarší jedinci, v depu vždy první otázka kolik co z vybavení stálo a nakonec plácání po ramenou jak odvážně tlačili v hrabce dolů..
          Hele, fakt to může znít jako že sem proti všemu, ale prostě je milion kol a milion závodů, ale je to jen o kvantitě, ne o kvalitě..

          • anonymní uživatel Martin Pajma 3.12.2024 - 21:54

            Hele sorry, ale fakt blbej názor a jo, vyzní tak že jsi proti všemu. Jako jeden ze zmíněných výše a 3x účastník Eduro2, bych Ti E2 rozhodně doporučil. To spíš než o kvantitě bylo právě o té kvalitě. Pešinky kam se na kole normálně nedostaneš, částeně single traily, někdy částečně v bikeparku napojeno do 12ti minut v erzetě.. hned 1. den, 1. erzeta třeba.. to chceš. Nevím kolik závodů jsi absolvoval, jestli jen ČR, nebo jsi vyjel i za hranice, ale E2 fakt stojí za to si zkusit a zážitek si rozhodně odvezeš. Za mě to vždy vrchol sezony. Jestli chceš hodnotit, tak doporučím vyjet za závody ven, Itálie, Franice, Aplský série.. vyzkoušej a uvidíš, pak hodnoť.

          • anonymní uživatel whatever 4.12.2024 - 13:35

            hochu ty budeš asi pěknej primitiv pokud je tvoje hlavní starost věk a cena výbavy lidí okolo

      • anonymní uživatel PTBack 3.12.2024 - 15:56

        No já teda souhlasím s Lennym a to slovo od slova. U vzniku endura jsem byl taky (jako i Keli) a původně to byl neurčitý termín pro náročnější to, čemu se dnes říká backcounty a i tehdy se tomu tak i říkalo, než se enduro z toho vydělilo tím, že se začaly měřit etapy směrem dolů a to nejdřív a ještě hodně dlouho na ilegálech, kde o lanovkách nebyla řeč. Pak-u Nás-do toho přišel formát Endurosérie, nad kterým mnozí včetně mně ohrnovali nos ale pro tu srandu a koneckonců i další zážitky se to taky dalo a nakonec je enduro teď to, co je. Takže jinak souhlas s Lenym, vidím to stejně. Ale za mně, ať si to každej jezdí jak chce. Jen mi přijde drsnější, si ty erzety vyšlapat sám, ne se nahoře dělit o zážitky s každým druhým jelitem, který to absolvovalo jen proto, že nahoru dokodrcal lanovkou. Ale jak říkám, jestli to někomu dělá radost, ať si to užije. Nic proti.

        • anonymní uživatel Luboš 3.12.2024 - 17:12

          Víceméně souhlas, ale pokud má člověk v závodě na klesat 3000-5000m výškových, tak nahoru to šlapat prostě nechceš.
          Letos jsem byl na Moondraker enduro race v Davosu, který je dost podobnýho formátu a zadarmo to rozhodně není

          • anonymní uživatel PTBack 3.12.2024 - 18:24

            Neříkám, že je to zadarmo. Jsem si jistej, že Ti první by mi řekli, jaká to byla řežba a ať si ty kydy nechám. Ale jako v principu, když si mám vybrat s jakou komunitou budu trávit víkend, tak si ji vyberu podle svýho gusta, lidi který budou preferovat to podobný a taky bych řekl, že těch je překvapivě ještě pořád dost. Asi to řeknu narovinu, když už se trochu hlídám z kopce dolů (jen trošku ale už to dělá rozdíl), tak furt se ještě můžu vydat na max cestou nahoru. Ale taky rovnou řeknu, že třeba na ilegál nebo závody, kde bych nebyl schopnej něco dát, bych se prostě nepřihlásil. Podobně je to asi s těma výjezdama. Ale samozřejmě, pokud je formát, že je velkej počet erzet, tak je jasný, že je to stavěný na lanovku. Ale to pak je Megavalnche nebo rovnou "lehkej" ale jakože fyzicky náročněj sjezd. Ale co to je?? Fyzicky náročně sjet nějakej sjezd je úplný prd oproti tomu, když tam máš něco, z čeho se Ti svírá pr.. už den předem. Ale to jako nic konkrétního nehaním. Jen princip.

        • profilová fotka Keli 3.12.2024 000 20:15

          Týjo, já bych neřekl, že jsem byl u počátku endura. Já jsem svůj první závod jel v roce 2011 ve Francii a moc se na starty RZ nešlapalo, všechno se jelo lanovkou. Dokonce jsem našel report
          dolekop.com/...

          • anonymní uživatel PTBack 3.12.2024 - 22:08

            Jakožto pořadatele různejch akcí, který Jsi dělal už před dlouhou dobou pro obecný komunitní blaho jsem Tě samozřejmě nechtěl vynechat, jak to sám cejtíš, to je Tvoje věc :) :D Je to o tom, jak vnímáme slovo "enduro". Jestli jako závodní činnost anebo jako druh ježdění. Což jako druh ježdění by v podstatě podle mně mělo být, vyjet kopec za svý a pak ho "na čas" sjet. Snad tady jako nebudu vypisovat, jakej je rozdíl mezi DH, atd... Že se ve Francii jelo na monumentální RZ lanovkou se není zase co divit, ty kopce tam mají jiný měřítka. Tady u Nás, když chceš jet jánevím pět erzet, tak si je prostě můžeš vyjet sám. Mně prostě z principu tohle od začátku nepřišlo jako úplně enduro a Lenny to napsal první za mně. Já jsem k tomu chtěl bejt prvně shovívavej ale musím s Lennym souhlasit.

    • anonymní uživatel Tony 3.12.2024 - 17:31

      Tak nam to ty ,,dvacitko,,muzes jet ukazat jakej ses drsnej závodník,,,moznosti je spousta,,postni nam nejaky vysledky..jinak sorry ze mam drahy kolo,,vlastne tri…

    • anonymní uživatel Gabosh 3.12.2024 - 19:13

      Ahoj Lenny! dlouho jsme se "nehejtili" :)...Jako takhle asi: vždy máš na výběr: mnou nejednou vzpomínané na punk Mountainboard/bike závody, kde to je každý rok skvělý a v podstatě stejný hardcore už x let... Kde jsi byl, že jsi nebyl? Takže se vykašli na hejty a povznes se, že svět se prostě modifikuje a každý má právo mít svůj píseček a bábovičku, ze které má radost, tak to prostě je;). Tak příští rok Visalaje! ;).

      • anonymní uživatel Lenny (Lenny (a) Lenny) 4.12.2024 - 10:33

        Většinou nekomentuju páč ádoš to řekne jako bych to řekl já :D
        Do visalajů se už nedostanu protože zaměstnání mám v té době největší. Navíc na prkně sem nestál víc jak deset let. A na výběr má každý, ale je to občas už strašně úmorný co toho je a jak je jedno lepší než druhý. Navíc honění piňdourků na závodech sem už nechal kvůli důvodům zmíněných výše.
        Nabíc, ač jsou zde čtyřicátníci za vodou co nemají co dělat tak honí zdvyhy na závodech, tak jiný názor s nádechem kontroverze přece neuškodí. Nevadí mi že mě někdo napadne, holt řikam něco co se někomu nelíbí, ale tak to je prostě..

        • anonymní uživatel Gabosh 4.12.2024 - 11:13

          Lenny, ale komentuj, poněvač Ádoš není tvůj tlumočník, to je jen iluze :) v jedné diskuzi enduristy těžce opovrhuje, ale pak napíše, že se jich vlastně zastává ;). Já jsem v názorech konzistentní a trochu jsem tě popíchla k zamyšlení, protože ti v něčem rozumím. Sama na blinduro a enduro nejezdím právě pro tu kvantitu, masy lidí, někteří rádi dávají na odiv své kola a oblečení, NE VŠICHNI! Nicméně se to snažím přijmout, svět se prostě mění...a ty tu volbu máš, na jakou stranu se přikloníš ;). Sám vidíš, že už nemáš chuť a sílu na hardcore ježdění, což je logické, když člověk stárne. Tak proč hejtit a zasírat si hlavu..?. Já na memoriálu už také nezávodila, vše za mě vyhrál syn:):). Nicméně ta atmosféra, kdy se neřeší kola za 200 tis, oblečky Fox, brýle, apod.... tak tam v obyčejných hadrech co ti přišly pod ruku paříš na Nirvanu revival a System of the down, a právě se může povznést na ty zbytečné hejty... a žít to své co ti vyhovuje. ;)

          • anonymní uživatel Lenny (Lenny (a) Lenny) 4.12.2024 - 14:05

            To zase ne, moje názory jsou poměrně radikální a když to někdo řekne za mě tam mám chvíli klid :D jistě, volbu máme vždycky, ale když vyjádříš názor, behledě na to kde a o čem, tak třeba zjistíš že to může mít spousta lidí stejně, i když je to obecně nepopulární názor. Nebo tak trochu i útočný. A neřekl jsem nikde že takový jsou všichni, jen si myslim že drtivá většina na tomzo typu závodů...
            Jo memoriál..první ročníky byly těžkej punk, jen prkna, bigbít a milion piv..
            Hlavu si pak naopak občasným zanadáváním na tu dnešní mládež ulevíš :D

          • anonymní uživatel Gabosh 4.12.2024 - 14:24

            Ty ročníky jsou pořád punk:) i teď. Proto mě je tam dobře i když mám přes 40, jsem tam svá:). Tak třeba někdy u Kelta, povyprávím o aktuálním memoriálu, tady by to byl už OT. zdar! ;)

          • anonymní uživatel Ádoš 4.12.2024 - 14:16

            hele Gábino, přestaň zase ješitně vysírat a navážet se do mě, protože s tebou odmítám trávit soukromě svůj čas. A nehraj si na guru, která zná moje spolužáky jak svý boty jen proto, že ses u Kelta dozvěděla, že jsme spolu kdysi párkrát jeli. A taky si odpusť ty hanlivé, štvavé řeči (které jsou tak blízké některým typům žen), že mě Pavel Brychta , Jirka Šiška, Petr a všichni ostatní nesnáší. Čeho tim chceš dosáhnout? abych si vytvořil antipatii na bývalé spolužáky? to se ti asi nepovede. Mě je celkem jedno, co si chlapi myslí, když je potkám, rád se s nimi pobavím a nemusím poslouchat záškodnické řeči od tebe, jak si hraješ na mojí opatrovnici a všude mě bráníš a hájíš.
            Za prvé jsem o to nikdy nežádal, za druhé mi je tvoje psychopatická náklonost k mé osobě krajně nepříjemná. Varoval jsem tě x krát, ať se mi nemstíš na veřejných fórech a ty jak koza znova otevřeš šlejfírnu a začneš tady mektat nějaké svoje subjektivní pocity. Zdar a sílu a zaměř se po letech konečně na jinou oběť, když vidíš, slyšíš a čteš, že mě to dlouhodobě se*e. K ženám jsem obecně vřelý, ale ty tvoje nekalé taktiky a triky jak slabiky mě fakt vadí.

          • anonymní uživatel Gabosh 4.12.2024 - 14:31

            Můj komentář byl odpovědí pro Lennyho, nebyl vázán tvou odpovědí! Na tvůj samotný komentář jsem nereagovala, přesně z těchto důvodů, co by následovalo. Hanlivé sprosté urážky od tebe. Směrem k ženě a vzhledem k tomu, že mě už z této komunity hodně lidí zná, tak ví, že jsem v celku normální, hodná, pohodová a chápající ženská. Pokud máš i přesto potřebu se k tomu nutně vyjádřit, snaž se najít v sobě sebereflexi podobně, jako jí měl Lenny v odpovědi pro mě, což hodně cením.

          • anonymní uživatel Ádoš 4.12.2024 - 14:52

            úplně postačí, když mě vyloučíš ze svých příspěvků. Díky za pochopení.

          • anonymní uživatel M 4.12.2024 - 16:52

            No chlape při vší úctě,tohle si myslím nezaslouží i kdyby to všechno byla pravda. Takhle veřejně prát prádlo, to se nevidí ani na super.cz.

          • anonymní uživatel Ádoš 4.12.2024 - 17:43

            Kdybys tušil....ale netušíš, tak klidně odsuzuj, je mi to fuk. Tahle antipatie nevznikla že dne na den. Až tě bude někdo pronásledovat 7 let, tak se přihlaš

          • anonymní uživatel Jerry 4.12.2024 - 17:53

            Jo už pan Prošek kdysi řikával, když jí svrbí je to horší než podebraná pata...

          • anonymní uživatel Gabosh 4.12.2024 - 19:02

            Hele já tady nebudu rozebírat tyto věci! To jste se všichni zbláznili? Děkuji M, že se mě zastal, nicméně mě bylo přesně jasné, co zase bude následovat, že ze zastaní vznikne další...TOTO tady NEPATŘÍ! A ženská chlapa znásilnit opravdu nemůže, stačí? Protože vím, že cokoliv řeknu, bude přesně obráceně použité proti mě. Vždy..více zde rozebírat nebudu, JSTE NA BIKERSKEM WEBU! Doufám, že tímto toho necháte být! Je to opravdu ubohé a já se k takovým praktikám nebudu snižovat.

          • anonymní uživatel Honza S. (jmeno (a) prijmeni.cz) 5.12.2024 - 9:00

            Máš pravdu, že toto sem nepatří. Ale zameť si před svým prahem - ty ses začala navážet do něj, ne on do tebe. Komentuj kola, ne Ádoše a všichni budou happy.

          • anonymní uživatel PTBack 5.12.2024 - 9:05

            No já teda kroutím hlavou nad tím, jak to tady Ádoš rozjel. Už jsem si běžel pro popcorn a pak do toho Gabosh hodil vidle.

          • anonymní uživatel BACHELOR 5.12.2024 - 9:27

            Nezbývá než s tvým názorem souložit !

          • anonymní uživatel Gabosh 5.12.2024 - 9:33

            Já se snažím komentovat především kola a myslím, že to nebylo navážení, ale konstatování jistého faktu z jeho komentářů na DK. A bylo to v odpovědi pro Lennyho. Je zajímavé, že do Lennyho se tady navezlo hodně niků, ale to je v pořádku? A Lenny to vzal sportovně, protože ví, že jeho příspěvky jsou kontroverzní a sám to uznal. Nezlob se, ale často se do sebe naváží nebo vyměňují opačné názory různé niky. Od toho myslím ta diskuze i je a v tomto případě si stojím za tím, že toto bylo nepřiměřené, schizoidní a zbytečné.

          • anonymní uživatel PTBack 5.12.2024 - 9:37

            No já se taky občas navážím do Ádoše (protože ho mám jinak rád a už jsem mu to několikrát i psal :D ) a představa, že by mi na to naložil takovou sadu, jako Tobě, ta mně upřímně vyděsila :D

          • anonymní uživatel Ádoš 5.12.2024 - 9:52

            bohužel můžeš čerpat jen z toho, co čteš tady, takže ti zákonitě asi vyjde, že jsem hajzl, který se neumí chovat k ženám. Já to tu nebudu dál rozpitvávat, napíšu jen tolik, že pokud někdo někoho stalkuje 7 let, zakládá si další a další e-mailové adresy (protože původní zablokuješ, aby ti dotyčný již nepsal) a další rafinované taktiky, jak se dostat do přízně dotyčného (ačkoli o to dotyčný nestál a dával to od začátku nejdřív jemně, pak neutrálně a nakonec hrubě najevo) tak to pak může dopadnout i takhle....že prostě 100 nic umořilo osla. Odrážíš to dlouhodbě soukromě a nakonec stačí málo, aby ti bouchly saze, protože veřejně o sobě už vůbec nechceš číst. Moji kolegové v práci a moji přátelé na Zbraslavi by ti mohli vyprávět. Jsou se situací docela dobře seznámeni. Není to nic čerstvého. Za sebe končím s touto diskuzí. Napsal jsem až moc.

          • anonymní uživatel Gabosh 5.12.2024 - 9:58

            PT - já to říkala, nezastávejte se mě. Protože toto způsobuje další a další reakce. A já se nemůžu zde obhajovat, protože to sem nepaří a protože cokoli řeknu, bude vždy následně použité proti mě.

          • anonymní uživatel Ludass 9.12.2024 - 7:29

            :))))

  • anonymní uživatel Strejda 3.12.2024 - 18:57

    ...mysli že lidi tady málo hulej a všechno moc řešej...;-)

    • anonymní uživatel jerry 3.12.2024 - 20:57

      Hulení tady prostě zatim nemá vybudovanou tradici...

  • profilová fotka Strejda 4.12.2024 - 14:32

    ...tak nakonec to vypadá , že lidi tady možná hulej víc než dost...to bude ten předvánoční štrééz!...

  • anonymní uživatel PTBack 5.12.2024 - 9:17

    jinak jako Lenny@ apod., já jsem třeba letos byl po asi osmi letech na "velkejch" českejch závodech, závodit. Jo, se svým všelijak poslepovaným asi už deset let starým Santou na sedmadvácách jsem si tam připadal trochu už mimo ale teda musím říct, že mne nijak netankovalo, kdo tam má jaký kolo a jak je oblečenej. Jsem se soustředil na sebe a dejme tomu partu lidí, co jsem tam s nima byl. V podstatě jsem se o nic jinýho než o vlastní ježdění nezajímal a je pravda, že jsem úplně neměl pocit, že bych si s většinou lidí, co to asi obrážej nějak pravidelně, měl co víc říct. Na druhou stranu, když jsem po víkendu přijel domů, tak jsem si někdy v úterý řekl že to vlastně byly moc a hodně prima strávený tři dny, protože ať je to, jak je to, strávil jsem je v široký společnosti, přece jen podobně naladěnejch lidí. On je prostě obrovskej rozdíl, bejt i kdyby třeba na pěší tůře na horách mezi dalšíma batůžkářema anebo mezi dalšíma mnoha lidma, který se prostě dobrovolně drápou na kole do kopce a pak už různým stylem přes kořeny dolů. Takže já bych to celkově zase tak nehanil ale taky chápu Lennyho pohled, kterej do jistý míry sdílím ale zase si říkám, že furt je to lepší, než cokoliv mnohdy jinýho.

  • anonymní uživatel Jen pro připomínku: 5.12.2024 - 9:59

    : ENDURO2 se v roce 2025 pojede v Meribelu a Verbieru

    • anonymní uživatel Punkfill 5.12.2024 - 12:54

      to je moc daleko... to radši pojedu do vysalajů přelíznout gabosh punkovej pekáč a budu u toho myslet na ádoše.

      • anonymní uživatel Gabosh 6.12.2024 - 21:29

        Hochu, rád bys, jo? Tak před pekáčem prvně lízneš takový testík, víš, ten co použivá dopravka a pak mě vyplníš rozsáhlý podrobný psychologický test osobnosti. ;) Rozuměj, titul dvojité Stallkerky by byl už moc. Mám střední školu a nejsem na tituly zvyklá. Takže jeden mě bohatě stačí ;)

      • anonymní uživatel Ludass 9.12.2024 - 7:32

        :))))

        • anonymní uživatel Gabosh 9.12.2024 - 8:59

          Ahoj Ludass - chceš taky, teta ti odešla s pánem s plameny a jsi smutný viď :) ? Takže do řady na testíky viz výše. :)))) (A pro všechny, kteří mě znají osobně a těší se na napínavé pokračování Beverly Hills 2025, popcorn sebou a můžu dopodrobna situaci vysvětlit, ukázat chat = takové to: každá mince má dvě strany = není stalker jako stalker :):) ) Titul už mám, tak už jen chybí hvězda na chodníku slávy v Hollywoodu. :)))) A už to uzavřeme, díky !

          • anonymní uživatel Ludass 9.12.2024 - 16:36

            ⸜(。˃ ᵕ ˂ )⸝♡

  • anonymní uživatel Vykuřpivko 6.12.2024 - 23:11

    Nechcete si radši zahulit a dát jedno chlazený?! Zítra v lese, zdar

Komentáře

Publikovat jako anonymní uživatel - přihlášení, registrace


Přepnout barvu pozadí